Ik boze stiefmoeder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja is zo...ik noem haar in mezelf al "opoe" voor een twintigjarige is ze me een beetje te betweterig
indd.
echt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Zzoos het volgende:
[..]
hond is van sharon ze mag hem ook mee naar huis toe nemen als ze eruit gaat
Ik hoop dat Geer haar net zo negeert als Stervio is vertrokken !!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dominante bitch is het gewoon. Begint steeds arroganter te worden dus zo snel mogelijk opzouten wat mij betreft....
Die hond gaat er straks weer vrolijk uit, niets van Sharon...En trouwens ze leeft in een huis met meerdere bewoners. Je kunt je dan niet veroorloven je alles maar toe te eigenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Zzoos het volgende:
[..]
hond is van sharon ze mag hem ook mee naar huis toe nemen als ze eruit gaat
hoop ik ook, maar zo is gerard niet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:08 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geer haar net zo negeert als Stervio is vertrokken !!!
Bridget spreekt Sharon toequote:
Godallemachtig,... moet ik het echt nog gaan uitleggen ook. Ik had 2 kansen, 1 je bent echt zo dom of je dacht leuk te doen. Aangezien ik het niet leuk vond leek me een reactie op kans 1 voor mij het nuttigste waarbij jij jezelf voor aap kon zetten omdat je echt niet kan rekenen of het domme grapje uitleggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat, maar als je hem snapte zou je niet zo'n reaktie geven, of je het nu grappig vond of niet. dus echt geloofwaardig is het niet
ze houdt zich staande met behulp van iedereen.... nu laat ze haar andere gezicht zien... bepalend, aandachtvragend, grote bek, niets van iemand aannemen. papagaaien en wauw...ik weet alles!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach welnee. juist voor een 20-jarige vind ik dat ze zich goed staande houdt in dit gezelschap
Het is allemaal subjectief, ik weet hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
ze houdt zich staande met behulp van iedereen.... nu laat ze haar andere gezicht zien... bepalend, aandachtvragend, grote bek, niets van iemand aannemen. papagaaien en wauw...ik weet alles!
Vreemd dat ze met T-shirts rondlopen met bianca.pt erop. Als je reclame maakt verwacht je op z'n minste T-shirts naar een Nederlandse site.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Wel dus
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Zzoos het volgende:
15 april om 20.27
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Zzoos het volgende:
15 april om 20.27
sorry laura heeft betaald!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Zzoos het volgende:
[..]
15 april om 20.27
Wel dus
ach ze halen Sharon neer omdat ze Laura en Joanna beter vinden, Er moet steeds iemand zijn om af te zeiken anders is men niet gelukkig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hondje was toch ook voor haar? op het kaartje stond ook sharon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |