waarom niet al het geld??quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja dat vond ik een hele goeie trouwens.
quote:
nou eerst zei ze 50 euro maar maakte er snel 1000 van zal ze nu ook wel veel spijt van hebbenquote:
slapen in het vliegtuig naar nederland ?quote:
Ja kun je zien die mist niemand hahahaha geweldig!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze zeide net tegen Joanna kom er gezellig bij zitten als we gaan eten, maar niemand vraagt zich af waar Laura is...
eten brengen naar karim.... ff trapje op... knuffel geven en kriebelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
Ze zeide net tegen Joanna kom er gezellig bij zitten als we gaan eten, maar niemand vraagt zich af waar Laura is...
dat heb ik haar dus ook horen zeggen ja...eerst 50 euro, direct erachteraan 1000 euroquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Freule het volgende:
[..]
nou eerst zei ze 50 euro maar maakte er snel 1000 van zal ze nu ook wel veel spijt van hebben
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
eten brengen naar karim.... ff trapje op... knuffel geven en kriebelen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
ik vind het dom dat Servio verteld hoe popi Sharon is gaat ze nog meer op de voorgrond treden bah ze gaat me steeds meer en meer tegen vallen terwijl ze eerst favo was bij mij.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Freule het volgende:
ik vind het dom dat Servio verteld hoe popi Sharon is gaat ze nog meer op de voorgrond treden bah ze gaat me steeds meer en meer tegen vallen terwijl ze eerst favo was bij mij.
Neemt hij Djoon weer in de zeik?quote:
snel anders wordt het brood koud hequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef md89 het volgende:
Roetsj roetsj onder die douche weg want ja er staat weer eten op tafel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |