Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
werk je ook even de OP bijquote:
Hey Barquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
Goeden avond Dames en Heren
Waar wordt er gestapt??
had maar een leuke TT verzonnenquote:
barretjequote:
Te jong fles, te jong!quote:
quote:
Hey daar wacht ik nog een paar jaar meequote:
Iets met batskoning?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had maar een leuke TT verzonnen
douche-zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
TVPik hou nie zo van dat hoog blonde hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor LL, een poging om de TVP's van Pheno te evenaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe maar niet meer Mart![]()
your treat??quote:
Dan moet ik het volgende topique weer wat anders proberen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van dat hoog blonde hoor
[..]
En dan 30STM stom vindenquote:
Ik vond het wel een mooie uhm... foto hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van dat hoog blonde hoor
[..]
![]()
![]()
Doe maar niet meer Mart
Ohquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie uhm... foto hoor.
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??quote:
Zij mag wel vullen, zolang ze niet gevuld wordt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??
Dat mag ik in principe ook zelf wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag wel vullen, zolang ze niet gevuld wordt!
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:
Het gaat mij ook zeer zeker niet om Take That maar om wie er in het voorprogramma staanquote:
Sorry, ik ga echt zoeken volgende keer, zat midden in een live show, maar mijn Pheno-rss ging af!quote:
Didn't work for mequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik ga echt zoeken volgende keer, zat midden in een live show, maar mijn Pheno-rss ging af!
Ja, op die manier lukt dat niet!quote:
Hoi Fles. Belgie qua bordjes nu compleet?quote:
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je dat echt zo geprobeerd?
Anders werkt ook niet, ik ben slecht in vriendschappen
Ik woon hier vijf jaar en spreek mijn buren hooguit in het trappenhuis of soms als we tegelijk op het balkon staan... heb ook niet zo heel veel behoefte de buren beter te leren kennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platNou ja, net bij de buurvrouw, ze deed niet snel genoeg open toen ik mijn netwerkkabel was gaan halen.
Als je maar lol hebt!
Geen idee, je had er vast iets mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon hier al 7 jaar en ik heb goede buren, fijne buren ook ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platNou ja, net bij de buurvrouw, ze deed niet snel genoeg open toen ik mijn netwerkkabel was gaan halen.
Als je maar lol hebt!
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi Fles. Belgie qua bordjes nu compleet?
Cool. What's next? Onze oosterburen? Lijkt me een hele opgave?quote:
Ja en jij wordt ook van van alles verdachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, je had er vast iets mee te maken
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. What's next? Onze oosterburen? Lijkt me een hele opgave?
Duitsland is echt enorm qua stations ja, dat lijkt me echt heel veel werk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.
Hoezo doe je Luxemburg niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.
Nou ja, dat dus inderdaad, en de volgende optie is Frankrijk, zelfde verhaal, dus jahquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duitsland is echt enorm qua stations ja, dat lijkt me echt heel veel werk.
Is er geen puberdisco vanavond?quote:
Heb ik al.quote:
Daarom word je ook mijn buurman natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en jij wordt ook van van alles verdacht
Wat een hufters daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik al.
Compleet voor zo ver als het gaat. Er zijn daar 2 stations waar gewoon GEEN bordjes staan
idem dito hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt!
Dan ga je daar niet vervelen.quote:
slaap ze lovelyquote:
jij ook een goede nachtrust fhaquote:
Uitprintenquote:
ldgquote:
Ik vond jou website altijd wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet toch maar een nieuwe website gaan maken![]()
ze begrijpen niet dat je moet scrollen met het balkje
pas als ik ben veroordeeltquote:
dat is ie ook maar sommige mensen lezen niet dat ze moeten scrollenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond jou website altijd wel mooi eigenlijk.
ik ben heel braafquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je niet stout dan? Hihihihih. [ afbeelding ]
Dat is gewoon logisch nadenken toch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ie ook maar sommige mensen lezen niet dat ze moeten scrollen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is het hot topic hier vanavond?
Wat nu weer aan je ui?quote:
gitaargast Matt gaat eruitquote:
Ik heb een heel mapje met Audrey Kitching gemaakt zodat ik een nieuwe UI in elkaar kon zetten. Maar terwijl ik daar mee bezig was, besloot ik, voor de zoveelste keer, dat ik ook roze haar wil.quote:
Je neemt die van Whisky? Dan gaat Koen op jacht naar je!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een heel mapje met Audrey Kitching gemaakt zodat ik een nieuwe UI in elkaar kon zetten. Maar terwijl ik daar mee bezig was, besloot ik, voor de zoveelste keer, dat ik ook roze haar wil.
Uhh nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je neemt die van Whisky? Dan gaat Koen op jacht naar je!
Met een ferrari, in een boom!quote:
Doe er dan snel eens wat aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
Er zitten meer afbeeldingen in mijn mapje met Audrey kitching, dan in het mapje met mannen.
Zo te lezen wil je ze dus allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. fuck die mannen, ik wil Audrey.
Ik weet dat ik dat moet maar of het me luktquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat ik eigenlijk op tijd naar bed moet vanavond
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat moet maar of het me lukt
Voor de seks he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijd
Wat ga je morgen dan doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijd
Nee, was 't maar waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de seks he?Daarvoor zou ik ook vroeg gaan slapen
Met de mama naar de winkels, en dan in 1 van die winkels even een vriend van me uit de brand helpen zodat hij ook even pauze kan houdenquote:
Heeft hij anders geen helemaal geen pauze?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar
[..]
Met de mama naar de winkels, en dan in 1 van die winkels even een vriend van me uit de brand helpen zodat hij ook even pauze kan houden
You have been p0wned.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn msn móet worden bijgewerkt wil ik Movie Maker downloaden
Goedenavond en night night!quote:goeieavond allemaal
Nja. Ik walg altijd van dat soort dingen. Maar veel keus heb je gewoon nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Omgquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoiquote:
Niet echt nee, staat alleen morgen, kan als t rustig is af en toe even naar buiten om te roken, maar dan sta je ook niet rustigquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft hij anders geen helemaal geen pauze?
Aha, op zo'n manierquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echt nee, staat alleen morgen, kan als t rustig is af en toe even naar buiten om te roken, maar dan sta je ook niet rustigen lunch doet ie dan gewoon in de winkel enzo...
Heb nu gewoon een oudere versie gedownloadquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja. Ik walg altijd van dat soort dingen. Maar veel keus heb je gewoon niet
En dan kom ik dus als SuperPien om hem te reddenquote:
Dat is zeker lief van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan kom ik dus als SuperPien om hem te redden![]()
Die is dus met geluk morgen een keertje binnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeeej, door faal-internet mag ik weer lekker 10 Windowsminuten wachten op download die opnieuw moet
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is dus met geluk morgen een keertje binnen
Google afbeeldingen --> 'Superpien' -->quote:
Wat heeft die kappersopleiding met je haar gedaan, Pien!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google afbeeldingen --> 'Superpien' --> [ afbeelding ]
Neuh, die Movie Maker download ging vrij snelquote:
Doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin mezelf even ver weg te zuipen.
SOms heb ik dat ook, maar dan vind ik water weer niet zo geschikt voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. Niets, zelfs dat bier heb ik al weggedonderd.quote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, en zo te zien veel ook
Maak jij hier wat van?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk ben te saai en oud.
quote:
Nee, geen idee. Dat zeg ik.quote:
Stom.quote:
Heeeeel dichtbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoogvliet? Dat is dichtbij toch!? Wait, ik ben nooit zo goed met kaarten.
Ik heb nog maar 2 blikjesquote:
Mietje, dat deed Socios op 1 dag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 blikjes![]()
En ik moet morgen om 10 uur in de trein zitten voor 1167 km. In drie dagen okee
Ik moet zeggen, qua absoluut dagrecord is hij me wel de baas. Al scheelt het weinig. Misschien kan ik volgende maand nogeens een aanval plaatsen, hoewel ook mijn PR best scherp is.quote:
Lekker boeiend joh, gewoon doen wat leuk is, belachelijke aantallen kilometers is toch niet meer leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, qua absoluut dagrecord is hij me wel de baas. Al scheelt het weinig. Misschien kan ik volgende maand nogeens een aanval plaatsen, hoewel ook mijn PR best scherp is.
Iedereen kan ALTIJD een reden hebben om iets te doen of te laten. Als ik Socios hoor verkondigen dat hij easily een half uur gaat lopen wachten op een trein die 5 minuten sneller is, dan denk ik "daar moet een reden voor zijn. Ik hoef dat niet te begrijpen"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh, gewoon doen wat leuk is, belachelijke aantallen kilometers is toch niet meer leuk.
ik wacht op een verhaaltjequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok![]()
Gelukkig nog niet en ben je verdwaald
Moet dat dan? Als je zelf maar lol hebt. Ik begrijp mezelf niet eens, laat staan een ander.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verwacht ook niet van mensen dat ze mijn hobby begrijpen
Wat praat jij vies voor een vijftienjarige?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom kan ik geen Gif Editor vinden die kan corpen
omdat corpen geen werkwoord isquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom kan ik geen Gif Editor vinden die kan corpen
Trusten DMquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer schoongespoeld onder de douche. Dan ga ik zo maar eens mijn bed opzoeken. Nog eventjes lezen en daarna slapen.
Welterusten.
Ik verwerkwoord woorden als het nodig isquote:
Ja echt verschikkelijk gewoon enzo en niet normaal echt erg gewoon ontzettend enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat praat jij vies voor een vijftienjarige?
Dat kan. Maar verwacht dan niet dat mensen die in Deurne komen wonen dan automatisch RockNijntjes sprekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verwerkwoord woorden als het nodig is
He wat ja het zal wel en van die dingen enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan. Maar verwacht dan niet dat mensen die in Deurne komen wonen dan automatisch RockNijntjes spreken
wheheheeh gewoon een misserquote:
Ja, ze probeert zich groot te houdenquote:
niet voor langquote:
Dat wordt wat als ze later uit gaat!quote:
truste kerelquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eensmorgen er weer om 7 uur er uit
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Groot? Dat gaat niet lukkenquote:
Ik kom Trev vervangenquote:
Trustequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eensmorgen er weer om 7 uur er uit
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
MPGquote:
whatz da prob?quote:
Firefoxquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe moe'k nou gifjes openen hier met Windows 7, IE werkt niet meer
Eur 1 actie voor de OV chipkaart. Voer ik alle gegevens goed in, adres uit het vervoersgebied van Arriva, alles ok, foto uploaden....quote:
Bij mij openen ze niet in FFquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Firefox
En anders zijn er nog wel 700 browsers te bedenken die beter zijn dan IE.
Okee 7 dan.
Fix jij het morgen maar eens, daar ben je slim genoeg voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij openen ze niet in FFMorgen maar weer even fixen dan...
maar niet als ze op de site zeggen dat het een actie is van Eur 1 hequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat kost een OV chipkaart gewoon.
Staat er nog niks van reistegoed op of zo. Gewoon om die kaart te maken![]()
Maar het is echt ZO VEEL BETER voor de reiziger
''Arriva gaf mij een plastic kaartje waar ik 7.50 voor moest betalen, dat was fantastisch''quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eur 1 actie voor de OV chipkaart. Voer ik alle gegevens goed in, adres uit het vervoersgebied van Arriva, alles ok, foto uploaden....
afrekenen: Eur 7.50......![]()
Whehe, ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fix jij het morgen maar eens, daar ben je slim genoeg voor
Dat kan het zekerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is een bed toch heerlijk zacht zijn![]()
En als het niet lukt ga ik nog wel wat andere programma's zoekenquote:
Ik ga zo slapenquote:
Jij komt er echt wel uit hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als het niet lukt ga ik nog wel wat andere programma's zoeken
Deze nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan het zeker
Alleen zal die van mij het nog wel een paar uur zonder mij moeten doen
quote:
Wat ben je, uhh, aardig vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij komt er echt wel uit hoorHelemaal achterlijk ben je ook niet
Neuken.quote:
dat ben ik anders ook hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je, uhh, aardig vandaag
Ik gok op 8 van de 10 keerquote:
Keiharde Bazenzooiquote:
He, tijdje niet gezienquote:
Zo snel gaat dat nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik heb vandaag (gisteren) echt heel weinig gegeten terwijl ik nogal veel gefietst hebNu val ik weer af
nee, maar niets voor hier. Ik ga lekker pitten. Morgen weer een volgeplande dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef gomi het volgende:
nee klopt pheno. niet heel actief geweest laatste tijd
alles goed?
truste Phenoquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar niets voor hier. Ik ga lekker pitten. Morgen weer een volgeplande dag.
ah k trusten vastquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar niets voor hier. Ik ga lekker pitten. Morgen weer een volgeplande dag.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Ik vind jou grenzeloos tof
mwah, mag niet echt klagen de laatste weken, gaat lekker z'n gangetjequote:
Ja. Zondag voornamelijk Frankrijk en maandag de laatste stations in België die ik nog moetquote:
k dan . hier ook alles lekker. alleen beetje erg druk laatste tijd. maar goed moet ook kunnen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, mag niet echt klagen de laatste weken, gaat lekker z'n gangetje
Alles ok met jou?
achja, ik weet het ook niet echt, ik val af en kom aan, het wisselt iedere maandquote:
nice.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Zondag voornamelijk Frankrijk en maandag de laatste stations in België die ik nog moet
druk kan leuk zijn, te lang te druk is vervelendquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan . hier ook alles lekker. alleen beetje erg druk laatste tijd. maar goed moet ook kunnen he
totdat er weer een nieuw station gebouwd wordt I guessquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nice.
en na dit weekend is belgie dus compleet? netjes
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nice.
en na dit weekend is belgie dus compleet? netjes
België lastigquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, ja
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
totdat er weer een nieuw station gebouwd wordt I guess
precies, maar zal niet te lang duren gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk kan leuk zijn, te lang te druk is vervelend
Ja. Nou, dan ga ik het maar niet uitleggen ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
België lastig![]()
dat kan ik me niet voorstellen
maar hoezo is t daar dan lastig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, ja
niet te ver hequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
lol maar je moet er wat voor over hebben om t compleet te houden hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesHet leven is hard
Koenjequote:
Gfquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, maar zal niet te lang duren gelukkig
en het enfermera btw
vind het leuk dat je dat zo fanatiek volhoudtquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesHet leven is hard
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het telefoonscherm volgeniesd
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het telefoonscherm volgeniesd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |