Zo te lezen wil je ze dus allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. fuck die mannen, ik wil Audrey.
Ik weet dat ik dat moet maar of het me luktquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat ik eigenlijk op tijd naar bed moet vanavond
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat moet maar of het me lukt
Voor de seks he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijd
Wat ga je morgen dan doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijd
Nee, was 't maar waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de seks he?Daarvoor zou ik ook vroeg gaan slapen
Met de mama naar de winkels, en dan in 1 van die winkels even een vriend van me uit de brand helpen zodat hij ook even pauze kan houdenquote:
Heeft hij anders geen helemaal geen pauze?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar
[..]
Met de mama naar de winkels, en dan in 1 van die winkels even een vriend van me uit de brand helpen zodat hij ook even pauze kan houden
You have been p0wned.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn msn móet worden bijgewerkt wil ik Movie Maker downloaden
Goedenavond en night night!quote:goeieavond allemaal
Nja. Ik walg altijd van dat soort dingen. Maar veel keus heb je gewoon nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Omgquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoiquote:
Niet echt nee, staat alleen morgen, kan als t rustig is af en toe even naar buiten om te roken, maar dan sta je ook niet rustigquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft hij anders geen helemaal geen pauze?
Aha, op zo'n manierquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echt nee, staat alleen morgen, kan als t rustig is af en toe even naar buiten om te roken, maar dan sta je ook niet rustigen lunch doet ie dan gewoon in de winkel enzo...
Heb nu gewoon een oudere versie gedownloadquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja. Ik walg altijd van dat soort dingen. Maar veel keus heb je gewoon niet
En dan kom ik dus als SuperPien om hem te reddenquote:
Dat is zeker lief van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan kom ik dus als SuperPien om hem te redden![]()
Die is dus met geluk morgen een keertje binnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeeej, door faal-internet mag ik weer lekker 10 Windowsminuten wachten op download die opnieuw moet
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is dus met geluk morgen een keertje binnen
Google afbeeldingen --> 'Superpien' -->quote:
Wat heeft die kappersopleiding met je haar gedaan, Pien!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google afbeeldingen --> 'Superpien' --> [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |