dat is ie ook maar sommige mensen lezen niet dat ze moeten scrollenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond jou website altijd wel mooi eigenlijk.
ik ben heel braafquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je niet stout dan? Hihihihih. [ afbeelding ]
Dat is gewoon logisch nadenken toch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ie ook maar sommige mensen lezen niet dat ze moeten scrollen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is het hot topic hier vanavond?
Wat nu weer aan je ui?quote:
gitaargast Matt gaat eruitquote:
Ik heb een heel mapje met Audrey Kitching gemaakt zodat ik een nieuwe UI in elkaar kon zetten. Maar terwijl ik daar mee bezig was, besloot ik, voor de zoveelste keer, dat ik ook roze haar wil.quote:
Je neemt die van Whisky? Dan gaat Koen op jacht naar je!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een heel mapje met Audrey Kitching gemaakt zodat ik een nieuwe UI in elkaar kon zetten. Maar terwijl ik daar mee bezig was, besloot ik, voor de zoveelste keer, dat ik ook roze haar wil.
Uhh nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je neemt die van Whisky? Dan gaat Koen op jacht naar je!
Met een ferrari, in een boom!quote:
Doe er dan snel eens wat aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Myraela het volgende:
Er zitten meer afbeeldingen in mijn mapje met Audrey kitching, dan in het mapje met mannen.
Zo te lezen wil je ze dus allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. fuck die mannen, ik wil Audrey.
Ik weet dat ik dat moet maar of het me luktquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor net dat ik eigenlijk op tijd naar bed moet vanavond
Ach, tis voor een goed doel dus ik ga wel een beetje op tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat moet maar of het me lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |