quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik ga echt zoeken volgende keer, zat midden in een live show, maar mijn Pheno-rss ging af!
Ja, op die manier lukt dat niet!quote:
Hoi Fles. Belgie qua bordjes nu compleet?quote:
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je dat echt zo geprobeerd?
Anders werkt ook niet, ik ben slecht in vriendschappen
Ik woon hier vijf jaar en spreek mijn buren hooguit in het trappenhuis of soms als we tegelijk op het balkon staan... heb ook niet zo heel veel behoefte de buren beter te leren kennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platNou ja, net bij de buurvrouw, ze deed niet snel genoeg open toen ik mijn netwerkkabel was gaan halen.
Als je maar lol hebt!
Geen idee, je had er vast iets mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??
Ik woon hier al 7 jaar en ik heb goede buren, fijne buren ook ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon nu al zes jaar hier, maar ik loop nergens de deur platNou ja, net bij de buurvrouw, ze deed niet snel genoeg open toen ik mijn netwerkkabel was gaan halen.
Als je maar lol hebt!
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi Fles. Belgie qua bordjes nu compleet?
Cool. What's next? Onze oosterburen? Lijkt me een hele opgave?quote:
Ja en jij wordt ook van van alles verdachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, je had er vast iets mee te maken
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. What's next? Onze oosterburen? Lijkt me een hele opgave?
Duitsland is echt enorm qua stations ja, dat lijkt me echt heel veel werk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.
Hoezo doe je Luxemburg niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Als het gaat om landen vol maken dan wordt het lastig. Wat dat betreft ligt Denemarken nog het meest voor de hand eigenlijk.
Nou ja, dat dus inderdaad, en de volgende optie is Frankrijk, zelfde verhaal, dus jahquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duitsland is echt enorm qua stations ja, dat lijkt me echt heel veel werk.
Is er geen puberdisco vanavond?quote:
Heb ik al.quote:
Daarom word je ook mijn buurman natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en jij wordt ook van van alles verdacht
Wat een hufters daarquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik al.
Compleet voor zo ver als het gaat. Er zijn daar 2 stations waar gewoon GEEN bordjes staan
idem dito hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar lol hebt!
Dan ga je daar niet vervelen.quote:
slaap ze lovelyquote:
jij ook een goede nachtrust fhaquote:
Uitprintenquote:
ldgquote:
Ik vond jou website altijd wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet toch maar een nieuwe website gaan maken![]()
ze begrijpen niet dat je moet scrollen met het balkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |