whatz da prob?quote:
Firefoxquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe moe'k nou gifjes openen hier met Windows 7, IE werkt niet meer
Eur 1 actie voor de OV chipkaart. Voer ik alle gegevens goed in, adres uit het vervoersgebied van Arriva, alles ok, foto uploaden....quote:
Bij mij openen ze niet in FFquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Firefox
En anders zijn er nog wel 700 browsers te bedenken die beter zijn dan IE.
Okee 7 dan.
Fix jij het morgen maar eens, daar ben je slim genoeg voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij openen ze niet in FFMorgen maar weer even fixen dan...
maar niet als ze op de site zeggen dat het een actie is van Eur 1 hequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat kost een OV chipkaart gewoon.
Staat er nog niks van reistegoed op of zo. Gewoon om die kaart te maken![]()
Maar het is echt ZO VEEL BETER voor de reiziger
''Arriva gaf mij een plastic kaartje waar ik 7.50 voor moest betalen, dat was fantastisch''quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eur 1 actie voor de OV chipkaart. Voer ik alle gegevens goed in, adres uit het vervoersgebied van Arriva, alles ok, foto uploaden....
afrekenen: Eur 7.50......![]()
Whehe, ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fix jij het morgen maar eens, daar ben je slim genoeg voor
Dat kan het zekerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is een bed toch heerlijk zacht zijn![]()
En als het niet lukt ga ik nog wel wat andere programma's zoekenquote:
Ik ga zo slapenquote:
Jij komt er echt wel uit hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als het niet lukt ga ik nog wel wat andere programma's zoeken
Deze nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan het zeker
Alleen zal die van mij het nog wel een paar uur zonder mij moeten doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |