quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Ik vind jou grenzeloos tof
mwah, mag niet echt klagen de laatste weken, gaat lekker z'n gangetjequote:
Ja. Zondag voornamelijk Frankrijk en maandag de laatste stations in België die ik nog moetquote:
k dan . hier ook alles lekker. alleen beetje erg druk laatste tijd. maar goed moet ook kunnen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, mag niet echt klagen de laatste weken, gaat lekker z'n gangetje
Alles ok met jou?
achja, ik weet het ook niet echt, ik val af en kom aan, het wisselt iedere maandquote:
nice.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Zondag voornamelijk Frankrijk en maandag de laatste stations in België die ik nog moet
druk kan leuk zijn, te lang te druk is vervelendquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan . hier ook alles lekker. alleen beetje erg druk laatste tijd. maar goed moet ook kunnen he
totdat er weer een nieuw station gebouwd wordt I guessquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nice.
en na dit weekend is belgie dus compleet? netjes
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nice.
en na dit weekend is belgie dus compleet? netjes
België lastigquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, ja
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
totdat er weer een nieuw station gebouwd wordt I guess
precies, maar zal niet te lang duren gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk kan leuk zijn, te lang te druk is vervelend
Ja. Nou, dan ga ik het maar niet uitleggen ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
België lastig![]()
dat kan ik me niet voorstellen
maar hoezo is t daar dan lastig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. België is verdomde lastig om compleet te kijgen, maar inderdaad, dan eindelijk, ja
niet te ver hequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin mezelf even ver weg te zuipen.
lol maar je moet er wat voor over hebben om t compleet te houden hequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesHet leven is hard
Koenjequote:
Gfquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, maar zal niet te lang duren gelukkig
en het enfermera btw
vind het leuk dat je dat zo fanatiek volhoudtquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INderdaad. Maar dat heb ik in Nederland al 5 jaar. Ieder jaar moet ik weer naar een Purmerend Weidevenne, een Heerlen de Kissel, een Maarheeze, een Emmen Zuid, een Sassenheim, en volgende maand weer naar Veendam of all placesHet leven is hard
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het telefoonscherm volgeniesd
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker het telefoonscherm volgeniesd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |