TVPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
TVPik hou nie zo van dat hoog blonde hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor LL, een poging om de TVP's van Pheno te evenaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe maar niet meer Mart![]()
your treat??quote:
Dan moet ik het volgende topique weer wat anders proberen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van dat hoog blonde hoor
[..]
En dan 30STM stom vindenquote:
Ik vond het wel een mooie uhm... foto hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van dat hoog blonde hoor
[..]
![]()
![]()
Doe maar niet meer Mart
Ohquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie uhm... foto hoor.
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??quote:
Zij mag wel vullen, zolang ze niet gevuld wordt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??
Dat mag ik in principe ook zelf wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag wel vullen, zolang ze niet gevuld wordt!
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IS HET MIJN SCHULD DAT ZIJ DE LAPO PAKT OF ZO??
quote:
quote:
Het gaat mij ook zeer zeker niet om Take That maar om wie er in het voorprogramma staanquote:
Sorry, ik ga echt zoeken volgende keer, zat midden in een live show, maar mijn Pheno-rss ging af!quote:
Didn't work for mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |