quote:
Hey RNquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ha Trev![]()
LekkerNog feli met zus
Hey LLquote:
Hey Knijnquote:
Hey Koenquote:
Het is mijn oudere zusquote:
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
Het is mijn oudere zusoke dus wel meer de leeftijdscategorie maar ze heeft al een vriend en ik het er geen pics van
quote:Het duurde wel lang voor dat die kwam![]()
Dag Priemquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ook maar weer. Heftig dagje achter de rug.
Dag mensjes
Doeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mensjes
oh he jakkes...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
Oei, hier begint de oorpijn op te zetten
* Ladylikevoert kleine paracetamol
Maandag maar afspraak bij huisarts maken, hij heeft net een antibioticakuur ervoor gehad
Gezien de verhalen hier blij toe ookquote:
Hey PGquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mensjes
Hey Llquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
Oei, hier begint de oorpijn op te zetten
* Ladylikevoert kleine paracetamol
Maandag maar afspraak bij huisarts maken, hij heeft net een antibioticakuur ervoor gehad
Heeft verstopte buis van eustachiusquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh he jakkes...
Beterschap voor de kleine... druppeltje olie in het oor wil ook nog wel eens helpen
oh dan helpt het niet, dan maar paracetamol... pff balen zeg zo voor het weekend...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft verstopte buis van eustachius
Ter geruststelling kan ik melden dat de buis van Fles regelmatig doorgespoeld wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft verstopte buis van eustachius
Ik hoop maar dat hij geen buisjes moetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan helpt het niet, dan maar paracetamol... pff balen zeg zo voor het weekend...
Das mooi om te wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter geruststelling kan ik melden dat de buis van Fles regelmatig doorgespoeld wordt
Mja iedere keer oorontsteking en pijn en antibiotica is ook niet tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij geen buisjes moet
Wat is TBBT eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
TBBT seizoen 4 is echt cool
Alleen nu heb ik pijnlijke kuiten van het tv kijken de hele tijd.
Laat maar, Google weet hetquote:
hij heeft het nu voor de tweede keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer oorontsteking en pijn en antibiotica is ook niet tof
En op school is dat ook lastig met verstopte oren...(Sander die had het vorig jaar zoveel
)
Vetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft een paars stukje staart omdat hij langs mijn hoofd zwaaide tijdens het verven van mn haar
HEB JIJ PAARS HAAR??!!??quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft een paars stukje staart omdat hij langs mijn hoofd zwaaide tijdens het verven van mn haar
Mijn pijnlijke boven benen er bij hebben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
TBBT seizoen 4 is echt cool
Alleen nu heb ik pijnlijke kuiten van het tv kijken de hele tijd.
Het gaat heel donker violet worden dus neuh dat zie je nauwelijksquote:
Foto van Bolle met zijn paarse staartquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Pics van je paarse haarquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto van Bolle met zijn paarse staart
Verstandigquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]proberen er uit te wassen want zal wel meer dan giftig zijn voor hem
Maandag gewoon weer even bellen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij heeft het nu voor de tweede keer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat heel donker violet worden dus neuh dat zie je nauwelijksAlleen als de zon er op schijnt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou oké bijna alles dan, smart ass.
Daar heb ik ook té vaak last vanquote:
Of je kan gewoon niet goed zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook té vaak last van
Neuh dat zie je nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat zie je niet op een foto he?
Dat moet even ernstig van dichtbij bekeken worden
Nog eventjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat zie je nietMisschien als ik van mezelf blond was geweest ofzo
Maar kom maar langs hoor buurman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |