Arm of muurklokquote:
quote:
quote:
Harde muziek is altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ben stiekem wel blij dat vriendje er nog niet isMuziek staat beetje hard
Ik vind het vaak juist heel vervelend als de muziek zo hard staatquote:
Nerdyquote:
Ik zag hem, ik denk die moet ik hebbenquote:
Tè hard is nooit goed, maar muziek lekker hard is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het vaak juist heel vervelend als de muziek zo hard staatNu kan ik 't wel hebben
Ja ik zeg het niet zomaarquote:
Het is heel simpelquote:
quote:
GMTAquote:
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoorquote:
Ik heb muziek normaal alleen graag in de achtergrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tè hard is nooit goed, maar muziek lekker hard is goed
[..]
Ja ik zeg het niet zomaar
Veel te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is heel simpel! Daar is het 12 over 1
Ook naaisquote:
denk dat het wel wentquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoor
Of welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik ook bij een gewonequote:
ik hoop het ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hopelijk niet tot ziens
je weet hoe ik het bedoel
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel. Handig in het begin maar later inderdaad misschien wel jammerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
Binair is best easyIk baalde zelfs nog dat er cijfertjes op staan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw ook weer blij, haar draadloze netwerk doet het weer. Kostte me nog een uur ook door dat Vista dat om de een of andere reden geen verbinding wilde maken![]()
En daarna denk je: het is Windows, dus gewoon dreigen met formateren en dan doet ie het opeens!
Werkt altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw ook weer blij, haar draadloze netwerk doet het weer. Kostte me nog een uur ook door dat Vista dat om de een of andere reden geen verbinding wilde maken![]()
En daarna denk je: het is Windows, dus gewoon dreigen met formateren en dan doet ie het opeens!
Oh dat wel.quote:
zal ik gaan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga maar eens wat doen jij![]()
Gaat van kwaad tot erger hier
Ach, goede daad weer gedaan voor vandaag!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo is het ook weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, goede daad weer gedaan voor vandaag!
Die zijn mooierderderquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef nijnja het volgende:
Maar nu wil ik er nog 1 met rooie lampjes
Nouja, ik vond deze dus wel vet omdat zwart/zilver/blauw, maar ik twijfelde dus tussen die ik nu heb en dezequote:
Dat klinkt foutquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef nijnja het volgende:
Maar nu wil ik er nog 1 met rooie lampjes
Ha Trevquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net even lekker gegourmet voor de verjaardag van mijn zus
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net even lekker gegourmet voor de verjaardag van mijn zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |