Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lang leven de route kaartquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
en een route is dan wel makkelijk om gewoon van de natuur te genieten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een 0 erachter en GF heeft zijn eigen forum.
En hoe heet het dan als je niet dronken bent?quote:
quote:
Verveling op een andere locatie dan de bank?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
En hoe heet het dan als je niet dronken bent?
mja is lastig op een mountainbikequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Lang leven de route kaartZeer oud, overal te krijgen
Ik heb me nog nooit verveeld tijdens het 'stappen'quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Verveling op een andere locatie dan de bank?
Zatlapquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
als ik eens een avondje in een kroeg hang vind ik het ook wel ''stappen'' maar een puber ben ik echt niet meerquote:
Waarom lastig op een mountainbike? Daar kun je toch ook een rugzakje op doen met een kaart er in of zo een dinges aan je stuur maken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja is lastig op een mountainbike
en daar staan de mountainbike routes dan weer niet op
Datquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
ik heb geen rustige avond en toch ben ik niet stappen
jouw werken is eigenlijk altijd een soort van stappenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
niet eens met de TT![]()
ik heb geen rustige avond en toch ben ik niet stappen
Aangeschoten tuigquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
tjah een groot rek op je voorkant waar een kaart in zit belemmert het zichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom lastig op een mountainbike? Daar kun je toch ook een rugzakje op doen met een kaart er in of zo een dinges aan je stuur maken?Ik zie het probleem niet
Kan nog steeds wel toch? Of zijn alle kroegen afgebrand?quote:
LLquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangeschoten tuig
Goedenand allen
Avond LLquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangeschoten tuig
Goedenand allen
quote:
Iets met kaartjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nog steeds wel toch? Of zijn alle kroegen afgebrand?
Ghehe okequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
tjah een groot rek op je voorkant waar een kaart in zit belemmert het zicht
en als je met rugzakje moet je stoppen. dus met een apparaatje kun je gewoon in 1 keer door rijden
En begrijp me goed, kan heel goed met een kaart overweg en ook zonder enige hulpmiddel fietsen. maar ook leuk om bij te houden wat je snelheid enzo is. en vooral het van te voren plannen van je route
* RockNijntje zet de brandblusser vast klaar voor 0:00quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ook niet stappen. dan ben ik om 0:00 al afgebrand op vrijdag
Buiten staan en vragen of iemand een over heeftquote:
Ehhh, notquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Buiten staan en vragen of iemand een over heeft
mja heb een tomtom in de autoquote:
Dan ben ik benieuwd waar je naar luisterdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jouw UI beweegt op de maat van de muziek die ik op heb staan
9 van de 10 keer werkt dat gewoon hoorquote:
Meelopen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit blijkbaar: http://www.metro-deurne.nl/nw/quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
waar wil mje dan heen RN dat je een kaartje nodig hebt?
mijn juup staat al koudquote:
Niemand van onze 'groep' drinktquote:
Net nightwishquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar je naar luisterd
Mijn Warsteiner wordt langzaam warmerquote:
15jarige mogen ook nog niet drinkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand van onze 'groep' drinkt
Oeh die kan ik er ook wel ff bij pakken iddquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Warsteiner wordt langzaam warmer
In mijn buik
Snel! Kots het uit voor het lauw is!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Warsteiner wordt langzaam warmer
In mijn buik
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
15jarige mogen ook nog niet drinken
\quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand van onze 'groep' drinkt
maar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
okquote:
Drummer deed wat leuksquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
ok
Al komt nightwish niet overeen met mijn speaker, denk.
Niet dat er een echte maat of snelheid in zit, gewoon 1 frame in / 1 frame uit.
Dat gaat vaak een stuk snellerquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ook
doe dan goede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Wat wil je dan wel niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef Koen66 het volgende:
mijn Mediamarkt bezoek daastraks was ook weer zinloos
Wat ik wil is slecht te vinden
een vrouwquote:
momenteel een set staan uit de jaren 80-90quote:
quote:
ok, lol. Wel netjes dan.quote:
Dacht al even dat het een of andere mindfuck wasquote:
wilde bijna een Koentje gaan doen...... "Waar is Llquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug
Sorrie, moest ff wat doen
Zeg ik hoi en daarna niets meer..
Ja leuk ben jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug
hey LLquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga wel nog even mango snijden om in een kommetje yoghurt te doen
Zorroquote:
Eujquote:
quote:
over een kwartiertjequote:
jah alle 2 LLquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, Ll, LL is er ook, maar zegt ook weinig
oplettenquote:
Door dat gebrek aan kaartje zekerquote:
hier is ie nietquote:
jaja, ik kom alquote:
Ga'm zoekenquote:
Dan maar geduldig wachtenquote:
London?quote:
Llquote:
quote:
Het zal een keer niet zo zijnquote:
bijna iets stoms gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben goed![]()
verstandig van me om een verhaal van 2 kanten te horen
man opengesnedenquote:
quote:
quote:
kom maar halen damesquote:
lovelyquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft maar even de laptop erbij gepakt
avondquote:
Ik stap NU op de fiets... Eh... koop maar een nieuwe ergens eh... Komende woensdag ofzoquote:
quote:
ik wel aan de koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proestttt
gelukkig zit ik nog niet aan het bier ofzo
En met uquote:
Goed hoorquote:
Das wel ergquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik stap NU op de fiets... Eh... koop maar een nieuwe ergens eh... Komende woensdag ofzo
zo werkenquote:
Thnxquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das wel erg
[..]
sgoed, voor jou zal ik er eenje vers snijden
Pruim gesneden?quote:
Mooi hoor! Denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed hoorDenk ik
Eens met je ondertitel trouwens
Werkze dan maarquote:
Eenschquote:
lees maar terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pruim gesneden?
of gewoon iets met snee?
Hopelijk niet tot ziensquote:
quote:
quote:
Heb bijna medelijdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar kan ik alleen de herhalingen van zien
quote:
quote:
Arm of muurklokquote:
quote:
quote:
Harde muziek is altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ben stiekem wel blij dat vriendje er nog niet isMuziek staat beetje hard
Ik vind het vaak juist heel vervelend als de muziek zo hard staatquote:
Nerdyquote:
Ik zag hem, ik denk die moet ik hebbenquote:
Tč hard is nooit goed, maar muziek lekker hard is goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het vaak juist heel vervelend als de muziek zo hard staatNu kan ik 't wel hebben
Ja ik zeg het niet zomaarquote:
Het is heel simpelquote:
quote:
GMTAquote:
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoorquote:
Ik heb muziek normaal alleen graag in de achtergrondquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tč hard is nooit goed, maar muziek lekker hard is goed
[..]
Ja ik zeg het niet zomaar
Veel te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is heel simpel! Daar is het 12 over 1
Ook naaisquote:
denk dat het wel wentquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is er iets niet helemaal goed met je als je daaraan in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is hoor
Of welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik ook bij een gewonequote:
ik hoop het ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hopelijk niet tot ziens
je weet hoe ik het bedoel
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel. Handig in het begin maar later inderdaad misschien wel jammerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
Binair is best easyIk baalde zelfs nog dat er cijfertjes op staan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw ook weer blij, haar draadloze netwerk doet het weer. Kostte me nog een uur ook door dat Vista dat om de een of andere reden geen verbinding wilde maken![]()
En daarna denk je: het is Windows, dus gewoon dreigen met formateren en dan doet ie het opeens!
Werkt altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw ook weer blij, haar draadloze netwerk doet het weer. Kostte me nog een uur ook door dat Vista dat om de een of andere reden geen verbinding wilde maken![]()
En daarna denk je: het is Windows, dus gewoon dreigen met formateren en dan doet ie het opeens!
Oh dat wel.quote:
zal ik gaan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga maar eens wat doen jij![]()
Gaat van kwaad tot erger hier
Ach, goede daad weer gedaan voor vandaag!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
Zo is het ook weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, goede daad weer gedaan voor vandaag!
Die zijn mooierderderquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef nijnja het volgende:
Maar nu wil ik er nog 1 met rooie lampjes
Nouja, ik vond deze dus wel vet omdat zwart/zilver/blauw, maar ik twijfelde dus tussen die ik nu heb en dezequote:
Dat klinkt foutquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef nijnja het volgende:
Maar nu wil ik er nog 1 met rooie lampjes
Ha Trevquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net even lekker gegourmet voor de verjaardag van mijn zus
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo net even lekker gegourmet voor de verjaardag van mijn zus
quote:
Hey RNquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ha Trev![]()
LekkerNog feli met zus
Hey LLquote:
Hey Knijnquote:
Hey Koenquote:
Het is mijn oudere zusquote:
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
Het is mijn oudere zusoke dus wel meer de leeftijdscategorie maar ze heeft al een vriend en ik het er geen pics van
quote:Het duurde wel lang voor dat die kwam![]()
Dag Priemquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ook maar weer. Heftig dagje achter de rug.
Dag mensjes
Doeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mensjes
oh he jakkes...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
Oei, hier begint de oorpijn op te zetten
* Ladylikevoert kleine paracetamol
Maandag maar afspraak bij huisarts maken, hij heeft net een antibioticakuur ervoor gehad
Gezien de verhalen hier blij toe ookquote:
Hey PGquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Dag mensjes
Hey Llquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Ladylike het volgende:
Oei, hier begint de oorpijn op te zetten
* Ladylikevoert kleine paracetamol
Maandag maar afspraak bij huisarts maken, hij heeft net een antibioticakuur ervoor gehad
Heeft verstopte buis van eustachiusquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh he jakkes...
Beterschap voor de kleine... druppeltje olie in het oor wil ook nog wel eens helpen
oh dan helpt het niet, dan maar paracetamol... pff balen zeg zo voor het weekend...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft verstopte buis van eustachius
Ter geruststelling kan ik melden dat de buis van Fles regelmatig doorgespoeld wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft verstopte buis van eustachius
Ik hoop maar dat hij geen buisjes moetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan helpt het niet, dan maar paracetamol... pff balen zeg zo voor het weekend...
Das mooi om te wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter geruststelling kan ik melden dat de buis van Fles regelmatig doorgespoeld wordt
Mja iedere keer oorontsteking en pijn en antibiotica is ook niet tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij geen buisjes moet
Wat is TBBT eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
TBBT seizoen 4 is echt cool
Alleen nu heb ik pijnlijke kuiten van het tv kijken de hele tijd.
Laat maar, Google weet hetquote:
hij heeft het nu voor de tweede keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer oorontsteking en pijn en antibiotica is ook niet tof
En op school is dat ook lastig met verstopte oren...(Sander die had het vorig jaar zoveel
)
Vetquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft een paars stukje staart omdat hij langs mijn hoofd zwaaide tijdens het verven van mn haar
HEB JIJ PAARS HAAR??!!??quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft een paars stukje staart omdat hij langs mijn hoofd zwaaide tijdens het verven van mn haar
Mijn pijnlijke boven benen er bij hebben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
TBBT seizoen 4 is echt cool
Alleen nu heb ik pijnlijke kuiten van het tv kijken de hele tijd.
Het gaat heel donker violet worden dus neuh dat zie je nauwelijksquote:
Foto van Bolle met zijn paarse staartquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
Pics van je paarse haarquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Foto van Bolle met zijn paarse staart
Verstandigquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]proberen er uit te wassen want zal wel meer dan giftig zijn voor hem
Maandag gewoon weer even bellen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij heeft het nu voor de tweede keer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat heel donker violet worden dus neuh dat zie je nauwelijksAlleen als de zon er op schijnt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou oké bijna alles dan, smart ass.
Daar heb ik ook té vaak last vanquote:
Of je kan gewoon niet goed zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook té vaak last van
Neuh dat zie je nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat zie je niet op een foto he?
Dat moet even ernstig van dichtbij bekeken worden
Nog eventjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat zie je nietMisschien als ik van mezelf blond was geweest ofzo
Maar kom maar langs hoor buurman![]()
Positief denken ftwquote:
Ga jij je sig eens even veranderen knijn, ik heb de hele tijd zin in kaasquote:
Wat moet ik in mijn sig zetten dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij je sig eens even veranderen knijn, ik heb de hele tijd zin in kaas
Iets over moorkoppen? Daar heb ik geen ervaring mee dus daar heb ik ook geen last vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moet ik in mijn sig zetten dan?
Wacht evenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets over moorkoppen? Daar heb ik geen ervaring mee dus daar heb ik ook geen last van![]()
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...quote:
Nee man goorlap doe ff normaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...
Ja nouja kon wezen tochquote:
Weet je überhaupt wel wat een moorkop IS soberzo?quote:
Nou, iets met chocola dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je überhaupt wel wat een moorkop IS soberzo?
Bladerdeelsoes gevuld met slagroom. EN chocola eroverheen ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, iets met chocola dusZo een gigantisch groot ding toch?
Wel slagroom!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Daar word je toch al misselijk van door er alleen naar te kijken joh
Ik had zo'n opmerking nou nooit van jou verwachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Een beetje heel veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb je een beetje zin in morgen?
Is toch lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Je bent in de war met andijvie en spekjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Van de week weer Bossche bollen, de beruchtequote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker dus
Maar het moest even.. comfortfood
Juist wel, ik ben niet zo van zoetquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had zo'n opmerking nou nooit van jou verwacht.
Dat is niet perse misselijk.. vooral gewoon automatisch kokhalzenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met andijvie en spekjes.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet perse misselijk.. vooral gewoon automatisch kokhalzen![]()
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtquote:
Ik heb nooit een haar in mijn keelquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtDat heeft niks met misselijk te maken
Kat lenen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een haar in mijn keel
Nee hij is heel lief en de beste en dat soort dingenquote:
EEN HAARquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtDat heeft niks met misselijk te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
We gaan hier om 8 uur met de trein zodat we daar goed 10 uur er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eentje die je stem steeds hoger maakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN HAAR![]()
Ik heb al 25 jaar een hele BAARD in mijn keel
Toen was ik nog niet geborenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN HAAR![]()
Ik heb al 25 jaar een hele BAARD in mijn keel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nein Mannquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo eentje die je stem steeds hoger maakt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker op tijd
Oh en andijvie met spekjes is echt lekker....Dat is ook onze bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geborenouwe lul
Ga toch trouwen joh kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whehe, het zou wat zijn als je daar nog last van had boven de 18quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch trouwen joh kut
Doe een donatie om het sneller te laten gaan dan lummelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe een donatie om het sneller te laten gaan dan lummelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja doei
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, het zou wat zijn als je daar nog last van had boven de 18![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |