Positief denken ftwquote:
Ga jij je sig eens even veranderen knijn, ik heb de hele tijd zin in kaasquote:
Wat moet ik in mijn sig zetten dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij je sig eens even veranderen knijn, ik heb de hele tijd zin in kaas
Iets over moorkoppen? Daar heb ik geen ervaring mee dus daar heb ik ook geen last vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Wat moet ik in mijn sig zetten dan?
Wacht evenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets over moorkoppen? Daar heb ik geen ervaring mee dus daar heb ik ook geen last van![]()
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...quote:
Nee man goorlap doe ff normaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...
Ja nouja kon wezen tochquote:
Weet je überhaupt wel wat een moorkop IS soberzo?quote:
Nou, iets met chocola dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je überhaupt wel wat een moorkop IS soberzo?
Bladerdeelsoes gevuld met slagroom. EN chocola eroverheen ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, iets met chocola dusZo een gigantisch groot ding toch?
Wel slagroom!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Zit er ook vlees in? Want dan is de schok helemaal gigantisch...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Daar word je toch al misselijk van door er alleen naar te kijken joh
Ik had zo'n opmerking nou nooit van jou verwachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Een beetje heel veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb je een beetje zin in morgen?
Is toch lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Je bent in de war met andijvie en spekjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
Van de week weer Bossche bollen, de beruchtequote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet lekker dus
Maar het moest even.. comfortfood
Juist wel, ik ben niet zo van zoetquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had zo'n opmerking nou nooit van jou verwacht.
Dat is niet perse misselijk.. vooral gewoon automatisch kokhalzenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met andijvie en spekjes.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet perse misselijk.. vooral gewoon automatisch kokhalzen![]()
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtquote:
Ik heb nooit een haar in mijn keelquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtDat heeft niks met misselijk te maken
Kat lenen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een haar in mijn keel
Nee hij is heel lief en de beste en dat soort dingenquote:
EEN HAARquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. andijvie en spekjes is net als.. wanner je een haar in je keel hebtDat heeft niks met misselijk te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
We gaan hier om 8 uur met de trein zodat we daar goed 10 uur er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eentje die je stem steeds hoger maakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN HAAR![]()
Ik heb al 25 jaar een hele BAARD in mijn keel
Toen was ik nog niet geborenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN HAAR![]()
Ik heb al 25 jaar een hele BAARD in mijn keel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nein Mannquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo eentje die je stem steeds hoger maakt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker op tijd
Oh en andijvie met spekjes is echt lekker....Dat is ook onze bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geborenouwe lul
Ga toch trouwen joh kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whehe, het zou wat zijn als je daar nog last van had boven de 18quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch trouwen joh kut
Doe een donatie om het sneller te laten gaan dan lummelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe een donatie om het sneller te laten gaan dan lummelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja doei
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, het zou wat zijn als je daar nog last van had boven de 18![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |