Neuh, die Movie Maker download ging vrij snelquote:
Doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin mezelf even ver weg te zuipen.
SOms heb ik dat ook, maar dan vind ik water weer niet zo geschikt voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. Niets, zelfs dat bier heb ik al weggedonderd.quote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, en zo te zien veel ook
Maak jij hier wat van?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk ben te saai en oud.
quote:
Nee, geen idee. Dat zeg ik.quote:
Stom.quote:
Heeeeel dichtbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoogvliet? Dat is dichtbij toch!? Wait, ik ben nooit zo goed met kaarten.
Ik heb nog maar 2 blikjesquote:
Mietje, dat deed Socios op 1 dag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 blikjes![]()
En ik moet morgen om 10 uur in de trein zitten voor 1167 km. In drie dagen okee
Ik moet zeggen, qua absoluut dagrecord is hij me wel de baas. Al scheelt het weinig. Misschien kan ik volgende maand nogeens een aanval plaatsen, hoewel ook mijn PR best scherp is.quote:
Lekker boeiend joh, gewoon doen wat leuk is, belachelijke aantallen kilometers is toch niet meer leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, qua absoluut dagrecord is hij me wel de baas. Al scheelt het weinig. Misschien kan ik volgende maand nogeens een aanval plaatsen, hoewel ook mijn PR best scherp is.
Iedereen kan ALTIJD een reden hebben om iets te doen of te laten. Als ik Socios hoor verkondigen dat hij easily een half uur gaat lopen wachten op een trein die 5 minuten sneller is, dan denk ik "daar moet een reden voor zijn. Ik hoef dat niet te begrijpen"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh, gewoon doen wat leuk is, belachelijke aantallen kilometers is toch niet meer leuk.
ik wacht op een verhaaltjequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok![]()
Gelukkig nog niet en ben je verdwaald
Moet dat dan? Als je zelf maar lol hebt. Ik begrijp mezelf niet eens, laat staan een ander.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verwacht ook niet van mensen dat ze mijn hobby begrijpen
Wat praat jij vies voor een vijftienjarige?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom kan ik geen Gif Editor vinden die kan corpen
omdat corpen geen werkwoord isquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom kan ik geen Gif Editor vinden die kan corpen
Trusten DMquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer schoongespoeld onder de douche. Dan ga ik zo maar eens mijn bed opzoeken. Nog eventjes lezen en daarna slapen.
Welterusten.
Ik verwerkwoord woorden als het nodig isquote:
Ja echt verschikkelijk gewoon enzo en niet normaal echt erg gewoon ontzettend enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat praat jij vies voor een vijftienjarige?
Dat kan. Maar verwacht dan niet dat mensen die in Deurne komen wonen dan automatisch RockNijntjes sprekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verwerkwoord woorden als het nodig is
He wat ja het zal wel en van die dingen enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan. Maar verwacht dan niet dat mensen die in Deurne komen wonen dan automatisch RockNijntjes spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |