Uiteraard! Net heerlijke dagverse groentjes gegeten!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteraard! Net heerlijke dagverse groentjes gegeten!
quote:
<----quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik lach me kapot om die GIF...waanzinnig, heeft Paul die weer gemaakt?
Kun je die ook op UI formaat maken?quote:
quote:
Ik zie de opnameleider het zo zeggenquote:
Ik denk dat de naam er eerder was dan de sterrenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef Bloodspike het volgende:
wat een naam ook he? waterzooi en dat in een 2 sterren restaurant.
Oh dat zal best wel ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam er eerder was dan de sterren
Ik denk dat het een variant van http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterzooi is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
Waterzooi, wat een ontzettend gaaf gerecht voor in een sterrenrestaurant
Natuurlijk. Maar dan alsnog, zo'n naam op de menukaart, schijt eraanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het een variant van http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterzooi is.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kreeft, krab. Ach het komt allebei uit de zee
En er zit een schaal omheen toch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kreeft, krab. Ach het komt allebei uit de zee
Idd, we moeten minstens een topic vol makenquote:
Die gaat vannacht weer de boel lopen volspammenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Dat doet drass wel buiten de uitzending om
Heuij!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Dat doet drass wel buiten de uitzending om
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
"I've made for you "Waterzooi met Strontgare Kreeft". It's my sinjatjurdisj."
Ja, je kan zien dat ze er van geniet!quote:
Ja, hij mag ook wel wat beter articuleren zeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, wat praat die Lucas monotoon
Met de hakken over de slootquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, hij mag ook wel wat beter articuleren zeg.
Ja raar hequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met de hakken over de sloot
Jullie gaan nog een keertje koken hè![]()
We gaan een saus maken
Lijkt wel familie van Stephanie...
Hoe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja raar heDie gozer is brljant en krijgt van zulke kneusjes over de vloer die niet eens een kip kunnen uitbenen, zou ik ook sacharijnig van worden
Ach, die man geniet er vanquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef fespo het volgende:
Julius wordt altijd zo op zijn plaats gezet.![]()
Julius: heerlijk die geur.
Kranenborg; ik mis iets.
Julius:.
We doen het met plezierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om het commentaar hier tijdens de aflevering haha :p
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er een prettig mondgevoel bij
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
Het liefdeskoppel Charles & Stephanie zal worden gescheiden door CHINESE INTERVENTIEEE.
Je moet de groeten van Han hebben!
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat moet. Charles en Han waren het best deze week.
Hij heeft Aagje nog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Terechte uitslag over de gehele week
en de Kraan had Stephanie graag meegenomen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
Het liefdeskoppel Charles & Stephanie zal worden gescheiden door CHINESE INTERVENTIEEE.
Je moet de groeten van Han hebben!
Op Stephanie hedden ze meer kritiek inderdaad maar het is soms best duidelijk dat de chefs een voorkeur voor een bepaalde kandidaat hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Over Jordy zeiden ze toch dat hij de beste bouillon had (zonder de peperkorrels), hij stak er bovenuit. En alsnog moest hij vertrekken als eerste.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)obert_kranenborg.xmlquote:Robert Kranenborg kreeg de schrik van z'n leven. Op nep-hyvesaccount met de naam van de topkok stond te lezen dat zijn kleinzoon Storm was overleden. Klinklare nonsens, zo liet hij weten aan RTL Boulevard.
De topkok verblijft momenteel in Zuid-Frankrijk. Op een geven moment belde hij met zijn groenteleverancier, die hem condoleerde met het 'verschrikkelijke nieuws'. Maar de kok wist van niets.
Robert is woedend. "Ten eerste heb ik helemaal geen Hyves", vertelt hij ons, "en ten tweede is alles gewoon goed met Storm."
Robert kan er niet bij dat iemand zo’n misselijkmakende grap uithaalt. “Ik heb hier geen woorden voor. Wie dit doet is echt niet goed bij z’n hoofd. Ik heb helemaal geen hyves, maar kreeg ineeens allemaal telefoontjes."
Ook zijn dochter Prisilla is zich rot geschrokken. ZIj ging echter wel meteen over tot actie. "Dit moet de politie uitzoeken, wie hier mee bezig is geweest", aldus Robert.
Ook zijn de eigenaren van Hyves zijn op de hoogte gebracht van het nepaccount, met het verzoek deze zo snel mogelijk te verwijderen. Dat is inmiddels gebeurt. Het sociaal medium heeft aangegeven Robert Kranenborg te volledig van dienst te willen zijn mocht hij besluiten aangifte te doen.
quote:Dat is inmiddels gebeurt.
Ik stel voor dat Julius op die loser gaat zitten, en dat Martin een lichaamsdeel naar keuze mag fileren, waarvan Edwin een gerecht met veel saus gaat bereiden, en dat die eikel het mag op eten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar goed, officieel nep dus. Hopelijk wordt de persoon in kwestie gefrituurd of zo.
Als ie uberhaupt veroordeeld wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:17 schreef SiGNe het volgende:
Je gaat opeens heel andere dingen denken bij eikelsoep..
het zal trouwens wel een taakstrafje worden
ik heb het toch niet over soepquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:17 schreef SiGNe het volgende:
We zijn in NL dus een berisping is 'voldoende'. De dader zal wel komen met : "Een uit de handgelopen 'grap'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:17 schreef SiGNe het volgende:
Wel over eikels, dus ik zat te bedenken welk gerecht je daarmee kan maken..quote:
Twee of drie topics terug werd hier uitvoerig over gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef SiGNe het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)obert_kranenborg.xml
ik noemde degene die het gedaan heeft een eikel, ik had het niet over de eikel zelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel over eikels, dus ik zat te bedenken welk gerecht je daarmee kan maken..
Alhoewel ik het dan absoluut niet zou eten, ook niet proeven of überhaupt aanraken.
Ik kijk nu naar Heidi op kindernet tijdens mijn breakquote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef arise het volgende:
Nog effekes wachten ...![]()
En groot gelijk Roos , even pauzeren is goed voor de mens ...
Sterkte.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Heidi op kindernet tijdens mijn break
daarom, en topchef is een goed sog excuusquote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef arise het volgende:
Nog effekes wachten ...![]()
En groot gelijk Roos , even pauzeren is goed voor de mens ...
studeren of soggen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je lijkt ook niets anders te doen krijg ik de indruk
Hij heeft wel een kin minder inderdaad.quote:
Ik plan mijn maaltijd altijd rond dit programma, vandaag op het menu bami van 2 dagen geleden en varkens sate uit een plastic zakje au bain mariequote:
ooh lekker met spek en kaasquote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ha, ik heb mijn man overtuigd: we gaan zo pannenkoeken eten! Mjam!!
Pannenkoeken dat is toch geen avond eten?quote:Op maandag 18 april 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ha, ik heb mijn man overtuigd: we gaan zo pannenkoeken eten! Mjam!!
BLASFEMIE!quote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pannenkoeken dat is toch geen avond eten?
Bij ons wel vandaagquote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pannenkoeken dat is toch geen avond eten?
quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
mijn saus is heerlijk op smaak gebracht met kruidjes en dagverse groentjes, nu nog wachten op de juiste quison van de pasta
Misschien krijg jij wel die droom baanquote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
mijn saus is heerlijk op smaak gebracht met kruidjes en dagverse groentjes, nu nog wachten op de juiste quison van de pasta
Hoe is het mondgevoel?quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien krijg jij wel die droom baan
Tja je kan hem wel in een vuilniszak leggen, maar dat is ook niet top..quote:Op maandag 18 april 2011 19:15 schreef Karzai het volgende:
Begrijp niet waarom ze zo moeilijk doen met dat vouwen, hebben ze daar geen handige zakjes voor?
Juist, ff pjoekenquote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat zijn die reclames van Carglass toch triest
quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou hij dat ook hebben gezegd tijdens de bevalling van Pris ?
Bah ik ben aan het etenquote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In elk geval wel dattie was uitgebroed.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, en het lijkt me ook niet zo lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
hebben jullie wel eens zwezerik gegeten? ik niet...
ik krijg er een beetje de kriebels van, geef mij maar een lekker gehaktballetjequote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, en het lijkt me ook niet zo lekker
dat jaquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje de kriebels van, geef mij maar een lekker gehaktballetje
Preciesquote:Op maandag 18 april 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik krijg er een beetje de kriebels van, geef mij maar een lekker gehaktballetje
quote:
Met een sausje!quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Blistering het volgende:
Wat lijkt me dat vies zeg, doe mij inderdaad ook maar een balletje gehakt.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Daar maken ze ook goeie kaas, wist je dat Robert?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |