Dat was ook de bedoelingquote:
Correct.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Even samen schamen in een hoekje?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdagquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even samen schamen in een hoekje?
NOS is altijd heel laat met dat soort dingen. RTL is toch echt wel een stuk beter met snel het nieuws brengen enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Esses het volgende:
NOS Weer: Het is vannacht droog en helder, alhoewel in delen van het land restbewolking voor kan komen. In het oosten en groningen nevel.
Jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Esses het volgende:
Persco lijkt niet uitgezonden te gaan worden.
Hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdag
En wat zeggen officiele bronnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
Twitter zegt dat in Baflo 2 mensen zijn omgekomen. De agent en een 15 jarig meisje.
Hier is het ook goed weerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Even goed nieuws, zag net het weer bericht op het NOS journaal. Is koud in NLD kan zelfs grondvorst ontstaan. En nu het goede nieuws, hier is het heerlijk weer, en ga zo dan later ook lekker met de klapjap en een Miller op de porch zitten.
Je hoeft het er niet zo in te wrijven hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Even goed nieuws, zag net het weer bericht op het NOS journaal. Is koud in NLD kan zelfs grondvorst ontstaan. En nu het goede nieuws, hier is het heerlijk weer, en ga zo dan later ook lekker met de klapjap en een Miller op de porch zitten.
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo in te wrijven hoor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.![]()
Merci!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
Twitter account van een journalist bij de persco: http://twitter.com/florisprenger
Dat wordt het met een beetje geluk dit weekend ook weer hierquote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.![]()
AL 2 weken terug weer eens de bbq aangeslingert met de familiequote:
Erg kut natuurlijk voor de familie en collega's. Maar persoonlijk doet het me eigenlijk weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef EllaN het volgende:
Pff ik vind het zo erg wat er in Baflo is gebeurd..
misschien proberen ze nog eenigzins een 'black hole' instant te houden voordat er weer een hoop gespeculeerd gaat worden over de id's van de SLO's.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de duidelijkheid: we zijn in afwachting van de perso over #baflo. Camera van nos, rtl, sbs aanwezig
Maar geen van allen zenden het live uit.
Dan hadden ze ook geen persco moeten geven.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
misschien proberen ze nog eenigzins een 'black hole' instant te houden voordat er weer een hoop gespeculeerd gaat worden over de id's van de SLO's.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor naasten inderdaad. Ik kan me niet voorstellen datquote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Erg kut natuurlijk voor de familie en collega's. Maar persoonlijk doet het me eigenlijk weinig
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk voor naasten inderdaad. Ik kan me niet voorstellen datop een dag naar zijn werk gaat en niet meer thuis komt. Hoewel de kans er natuurlijk is; Je kunt je er onmogelijk op voorbereiden.
True. Verschrikkelijk voor de naasten..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.
U heeft geen rang.Helaasquote:
Nee je moet er zeker niet over gaan zitten piekeren, maar als je ivm werk en reale kans loopt te sneuvelen moet je je mijn menig na toch zeker wel voorbereiden. Het is in mijn ogen namelijk niet eerlijk als ik op utizending ga en vrouwtje met de rootzooi laat zitten als ik met de voeten eerst thuis kom. Heb dus voorgezorgt en heb een testament klaar liggen en ook andere dingen zijn besproken.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:40 schreef Esses het volgende:
*springt in houding*
*salueert Cobra*
*meld zich af*
*Salueert Cobra*
*gaat slapen*
Pre-uitzending hadquote:Op donderdag 14 april 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee je moet er zeker niet over gaan zitten piekeren, maar als je ivm werk en reale kans loopt te sneuvelen moet je je mijn menig na toch zeker wel voorbereiden. Het is in mijn ogen namelijk niet eerlijk als ik op utizending ga en vrouwtje met de rootzooi laat zitten als ik met de voeten eerst thuis kom. Heb dus voorgezorgt en heb een testament klaar liggen en ook andere dingen zijn besproken.
Ja precies, je kunt je kop wel in het zand steken, maar daar krijg je enkel maar een droge bek van. Of wel schiet je geen hol mee op.En vrouwtje zal het al moeilijk genoeg hebben als ik onder de vlag naar huis gevlogen zou worden. Dus dan is het wel zo makkelijk dat ze weet hoe wie en watquote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pre-uitzending hadook zo'n regelboekje voor die zaken gekregen. Confronterend om in te vullen, maar fijn om alles op een rij te hebben.
*slaap rust.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef m.k het volgende:
*springt in houding*
*salueert Cobra*
*meld zich af*
*Salueert Cobra*
*gaat slapen*
latah mensuh
wmr1 dacht ikquote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Worden vanaf nu enkel nog maar (NLD'se) militaire gegroet?
lolwut?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Lijkt er op dt de (burger) damens houte bek hebben.
Ik kreeg een kushandje van Esses hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Lijkt er op dt de (burger) damens houte bek hebben.
dan heb ik me verkeerd afgemeldquote:
Ik "ken" hem als houten kaak trouwensquote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Houte bek is als iets niet doorgaat, of als men iets niet krijgt.
Ow... snap ik de context nog niet, maar ik zal wel een blondT momentje hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Houte bek is als iets niet doorgaat, of als men iets niet krijgt.
Nee ben een First Sergeant (OR-8), wat tussen zeg maar tussen een Sergeant-Majoor en een Adjudant zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dan heb ik me verkeerd afgemeldexcuus cobra.
@ sine: met welke NL rang staat jou rang nou gelijk? was toch master sarge?
Wou er mee zeggen dat de hier aanwezige damens niet gegroet worden en enkel de militaire.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow... snap ik de context nog niet, maar ik zal wel een blondT momentje hebben.
Duidelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wou er mee zeggen dat de hier aanwezige damens niet gegroet worden en enkel de militaire.
oh dan ben jij de hoogste rang hierquote:Op donderdag 14 april 2011 00:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee ben een First Sergeant (OR-8), wat tussen zeg maar tussen een Sergeant-Majoor en een Adjudant zit.
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
oh dan ben jij de hoogste rang hier
*springt in houding*
*salueert Sine_Pari*
*Proost*
*Salueert Sine_Pari*
*neemt flinke slok*
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.![]()
De vrouw is vaak de onzichtbare steun en toeverlaat hequote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De vrouw is vaak de onzichtbare steun en toeverlaat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
VLEEEESSSSCCCCHHHH!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit er over te denken om even bij McDonalds een gratis angus burger te halen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
VLEEEESSSSCCCCHHHH!!!!!
Altijd goed!
Imo: ja!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Vraag me trouwens af of als twee kanibalen een messen gevecht voeren het dan een "food fight" is.
Trustequote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen...
Fijne nacht nog iedereen!
Nee meer wat gisteren. Was met het vrouwtje bij McDonalds omdat het een school support avond was, Toen ik nadat we besteld hadden wou afrekenen kreeg ik te horen dat het goed was en ik niet hoefde te betalen omdat ik in uniform was. Heeft men hier vaker dat bedrijven korting geven aan militairen, maar totaal gratis toch echt wel dubbel zo lekker. En op een ander forum waar ik modder eter ben had iemand binnen 7 dagen zijn verkoop post gebumped. Hij was er al eens door de admin op aangesproken geworden, maar moet het toen niks van aangetrokken hebben. Dus wees de man er even op en gaf hem een waarschuwing. Kwam hij terug met de vraag hoe lang 7 dagen was. Heb hem toen vriendelijk maar bedingt verteld dat er 24 uren in een dag zitten Deze uren uit 60 munuten bestaan en die wederom uit 60 seconden en hij dus na 604800 seconden weer kon posten. Kreeg toen een antwoord (PM) terug dat hij het nu begreep, maar niet begreep waarom we het aantal seconden niet in de regels gezet hadden maar enkel de dagen. Nu heeft de Admin het dus voor hem en andere retards aangepaast en 604800 seconden ook toegevoegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef Thaboel het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Wij hadden een vechtpartijtje in de winkel. 2 mensen dat de kar met boodschappen van hem was en daar gingen ze looos over
Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFCquote:Op donderdag 14 april 2011 01:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja ben zelf ook niet zo voor McD, ga bv. liever naar Sonics. Was dan ook ivm de school support avond een van de weinge keren dat ik daar was. Ja en hier zijn ze wat beter al moet ik ook eerlijk bekenen dat ik in Europa nog geen fatsoenlijke McD heb getroffen.
Bij de KFC hier in de buurt gooien ze volgens mij altijd alles veel te lang in de oven.. paar keer wat gegeten daar, maar 't vlees is altijd enorm droogquote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFC
Sonics en Hardees vind ik de beste burgers hebben, en Bojangles en Chick-Fil-A de beste kip. Maar hier heb je een nogal gevarieerd aanbod dus er is altijd wel een waar je het lekker vind.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFC
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:37 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben er nog wel tot een uurtje of 8
Overigens, burger king en KFC
Mhm.. en slaap patroon is even volledig naar de kloten dus dat word een nachtje doorhalen, morgen even wat dingetjes doen en rond een uurtje of 7/8 's avonds m'n nest induiken en hopen dat het werktquote:Op donderdag 14 april 2011 02:40 schreef galtfactory het volgende:
Je bent er tot een uurtje of 8? Ben je morgen vrij?
Soms moet er ook gewerkt worden.quote:
Mag niet.quote:
Dank.quote:
Jou had ik nog niet verwacht.quote:
Ben even klaarwakker door een stel aapjes wat de slaapkamer ingeslopen is!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jou had ik nog niet verwacht.
Maar toch een goedemorgen.
nice...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een kater tussen mijn benen en een poes op mijn tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Goeiemorgen Godin.quote:
Kijken of ik mijn oogjes nog dicht kan doen... anders wordt het sowieso niks met me vandaag.....quote:
quote:
Truste dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kijken of ik mijn oogjes nog dicht kan doen... anders wordt het sowieso niks met me vandaag.....
Hello.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Nou moet werken en heb er voor vandaag nog 3 uurtjes bij aan kunnen snoepen. Wel met een uur pauze er tussen maar dat is niet erg, kan ik mooi ff warm eten.
En jij straks slapen denk ik?
Vast kan praten? Die moet je ff uitleggen?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef EllaN het volgende:
Ik heb straks een presentatie en ben zenuwachtig. Normaal heb ik niet zo'n moeite met presentatie, maar er zit een hoogleraar bij die andere wetenschappers op congressen vast kan praten.
Uhoh.
Iemand's onderzoek zo scherp bevragen dat alle eventuele zwaktepunten aan het licht komen en de wetenschapper daar staat van: "...dus...."quote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vast kan praten? Die moet je ff uitleggen?
Nasty..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Iemand's onderzoek zo scherp bevragen dat alle eventuele zwaktepunten aan het licht komen en de wetenschapper daar staat van: "...dus...."
Geen probleem. Aanval is de beste verdediging. Lul hem klem vanaf het begin!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef EllaN het volgende:
Ik heb straks een presentatie en ben zenuwachtig. Normaal heb ik niet zo'n moeite met presentatie, maar er zit een hoogleraar bij die andere wetenschappers op congressen vast kan praten.
Uhoh.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind toetjes niks, high tea niks en stomme ouwelullenveteranen nog meer niks.
Stom geslijm over een stel overjarige pubers dat gewoon in een tijd van oorlog leefde en het wel leuk vond om bommen te gooien vanuit een vliegtuigje. Niks meer of minder held dan de gemiddelde domme lul op straat.
Zo. Moest het effe kwijt.
En dat slaat op?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, zelfs in CUL zijn die klojo's te vinden.
[..]
Aah joh, maak je niet drukquote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Even verder gekeken dan mijn neus lang is. Het is geen klojo maar een kutwijf!
In de (Britse) Masterchef aflevering van gisteren mochten de 4 overgebleven kandidaten koken voor 16 Veteranen van de Slag om Engeland.quote:
Wat doe jij nou in het CUL forum Cobra?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, zelfs in CUL zijn die klojo's te vinden.
[..]
In CUL ontloop ik Paresto tenminste.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat doe jij nou in het CUL forum Cobra?![]()
We eten toch altijd bij paresto
Pur hoort in gaten en tussen muren. Niet in oren. Dus je bent of dom of kinky bezig geweest.quote:
En zulke beledigingen straffeloos voorbij laten gaan? No way.quote:
Juistquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hehe voor de oordoppen zeker? Die lekkere groene slagroom in je oren
Thanksquote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nasty...
Aah komt wel goed EllaN! Je ken het!!
"Voordat ik begin, wil ik Professor V. even duidelijk maken dat hij overkritisch is en wel stoer kan lopen doen, maar niet vandaag en dan met name niet over en tijdens mijn presentatie. "quote:Op donderdag 14 april 2011 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen probleem. Aanval is de beste verdediging. Lul hem klem vanaf het begin!!
die heb ik ook lekker mogen houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Vortix het volgende:
Of ik zit momenteel te wachten totdat het is uitgehard voor mijn oordoppen
En stiekem zou hij dat waarschijnlijk nog wel kunnen waarderen ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef EllaN het volgende:
"Voordat ik begin, wil ik Professor V. even duidelijk maken dat hij overkritisch is en wel stoer kan lopen doen, maar niet vandaag en dan met name niet over en tijdens mijn presentatie. "
Haha misschien wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En stiekem zou hij dat waarschijnlijk nog wel kunnen waarderen ook.
Logisch, niemand anders heeft er een kut aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
die heb ik ook lekker mogen houdenZitten ook prima als je even iets moet boren of schuren
Het is anders niet Defensie eigen dat je op maat gemaakte artikelen mag houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Logisch, niemand anders heeft er een kut aan
Mn sokken, ondergoed, sportschoenen en kisten in moeten leverenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is anders niet Defensie eigen dat je op maat gemaakte artikelen mag houden.
Succes met die zwerver!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Maitje het volgende:
@Braam
Ik nog ongeveer 6 uurtjes en dan weekend
Ik ben richting werk. Truste Cobraen EllaN succes meid!
Ik denk dat ik zo maar eens in de meurbaal kruip.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Thaboel het volgende:
Pauzeeee. Nog 3uur en 20 minuten en dan is mijn dag weer om
Nog 40 minuutjes tot weekend !!!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Maitje het volgende:
@Braam
Ik nog ongeveer 6 uurtjes en dan weekend
Ik ben richting werk. Truste Cobraen EllaN succes meid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Daar drinken we dit weekend wel wat opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een medische keuring. Ach anderhalf jaar geleden was er volgens defensie niks mis met me dus ik ben niet zo bang.
Mk jij al wat binnen?
Nein helemaal niks, maar jij feliquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een medische keuring. Ach anderhalf jaar geleden was er volgens defensie niks mis met me dus ik ben niet zo bang.
Mk jij al wat binnen?
meindlquote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Nein helemaal niks, maar jij feli![]()
heb na werk nog ff een setje lage Meindls gehaald voor alledaags gebruik
zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Daar drinken we dit weekend wel wat op
40 km in een week?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Thaboel het volgende:
Kan ik me lowa's weer eens uit de kast trekken. Gaan gelijk de eerste week op 'landkamp' 40km lopen in een week
Dat kan je die arme mensen toch niet aandoen!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:57 schreef m.k het volgende:
[..]
40 km in een week?Ik dacht steeds dat het 30 per dag was
Why not?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat kan je die arme mensen toch niet aandoen!![]()
Welke meindls heb je?
Eigen tempo lopen moet voor iedereen wel lukken denk ik. Maar dan doen ze dr 9uur over ofzo :p Heb je wel om je heen gekeken op de testdag?quote:
nou enquote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eigen tempo lopen moet voor iedereen wel lukken denk ik. Maar dan doen ze dr 9uur over ofzo :p Heb je wel om je heen gekeken op de testdag?![]()
Maar een leuk marstempo gaan ze volledig kapot+ bijbehorende voetschade
ach lekker kamperen. Heeeerlijk :pquote:
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Vinz0r het volgende:
kijk onderstaand filmpje dan!
http://www.dumpert.nl/med(...)eien_open_maken.html
Mochten mensen zeggen Hoax oid, t werkt, heb t net zelf geprobeerd
Lekker slim ook, maar ik ga etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Vinz0r het volgende:
True maar er zijn er zat die t niet doen
Mogge!quote:
Ola!quote:
quote:
En ze zitten doorgaans ook een stuk strakker weet ik uit ervaring...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doen
Deze is al oud. Alleen heb je ze normaal gesproken om, zitten ze strak. Ze doen dan echt wel pijn. Geloof mij, dan word het een heel eind lastiger. Locken daarbij is nog niet eens zo zeer nodig want jij haalt die bocht gewoon neit met je pols als hij zo strak zitquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doen
Dankuquote:
ltnsERquote:
Blauwe maat(ennaaier)quote:
IK ben hier de blauwe matennaaier!quote:
I know... maar HIER op dit subforum ben ik de matennaaierquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Esses het volgende:
Lotusss. Ik ben ook een blauwe maat ^^
@ER en de avond dan -_-
Hmm ik nam het denk ik iets te letterlijk (A)quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I know... maar HIER op dit subforum ben ik de matennaaier
Ja, jij naait mijn maat.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I know... maar HIER op dit subforum ben ik de matennaaier
True datquote:
Ze naait een blauwequote:
Nee, ER naait een blauwequote:
Kijk jij maar uit dan.quote:
Ik ben al gekoppelt aan leenaquote:
PUB is een paar deuren verder.quote:
Ewa smatjequote:
De avond relaxen na een dag van post bestellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Esses het volgende:
Lotusss. Ik ben ook een blauwe maat ^^
@ER en de avond dan -_-
Leuk hè, een vriendin die Modje is....quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, we krijgen morgen nieuwe auto's
Ik heb de chef al gezegd dat ik die Volkswagen wil, want die heb elektrieke ramen!!!
Dank je sletje van mequote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuk hè, een vriendin die Modje is....
Ook al zo'n lange dag gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De avond relaxen na een dag van post bestellen.
Rawr......quote:
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!quote:
werkpaarden en luxe paardenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!
Veel schade?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!
Hersenschade zal sowieso wel meevallen... hoe hij ook geraakt isquote:
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kopquote:
die klachen ook niet als het koud isquote:
Niet verteld dat je ontvoerd bent door buitenaardse wezens en dat zij je schedel hebben gepenetreerd voor belangrijke informatie? (en uiteindelijk niks vondenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kop
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kop
Daarom!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die klachen ook niet als het koud is
Überhaupt geen informatie vonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet verteld dat je ontvoerd bent door buitenaardse wezens en dat zij je schedel hebben gepenetreerd voor belangrijke informatie? (en uiteindelijk niks vonden)
U snapt het!quote:
Jeej!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Mk jij al wat binnen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog 40 minuutjes tot weekend !!!
Nog snel ff douchen en wat fris aantrekken (in de baas zijn tijd) en laat het weekend dan maar beginnen
Jij veel succes op werk en scoor nog ff zo'n goddelijke man van het weekend
Whehe.. ja mijn blog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat die niet even goed laat zien hoe je dat moet doen met 2 handen vast. En dat niet alleen, als je gearresteerd bent heb ik je ook lekker zo'n papiertje op zakquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Vinz0r het volgende:
kijk onderstaand filmpje dan!
http://www.dumpert.nl/med(...)eien_open_maken.html
Mochten mensen zeggen Hoax oid, t werkt, heb t net zelf geprobeerdHoe ging je presentatie?quote:
Er was eens....
Stalin?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kerel gaat zich maar ff kuisen onder de douche met 1 pervert erbij.
zacht gekookte tollorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom!!!
Ik klaag als het koud is!!!
Geen weer voor een blauwe!!
Strippen, strippen!!! Woooooeeeeeiiii!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kerel gaat zich maar ff kuisen onder de douche met 1 pervert erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Ieuwl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
ER is dan ook veeeeuuuulll lekkerder en sexier enzoquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Strippen, strippen!!! Woooooeeeeeiiii!!!!![]()
![]()
![]()
pluk je zo me fb profiel hier neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
You wishquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pluk je zo me fb profiel hier neer
haatsterquote:
Dat mag je uiteraard vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER is dan ook veeeeuuuulll lekkerder en sexier enzo
Zeker met zijn dansje erbij
Waha! Loozer!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pluk je zo me fb profiel hier neer
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden!
[..]
Waha! Loozer!
Ja, dat zit tot nu toe goedquote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]hoe zit het met el policia trouwens?
Zoals verwacht, compleet onderuit gehaaldquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeej!!
[..]
Whehe.. ja mijn blog..
[..]
Jammer dat die niet even goed laat zien hoe je dat moet doen met 2 handen vast. En dat niet alleen, als je gearresteerd bent heb ik je ook lekker zo'n papiertje op zak
[..]
Hoe ging je presentatie?
Bij welke stap in de sollicitatie procedure zit je nu ongeveer?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, dat zit tot nu toe goed. Ik heb vorige week door gegeven dat ik bereid ben voor een sollicitatie dus mijn hele rapport is door gestuurd en nu afwachten tot ik gebeld wordt.
Mocht ik volgende week niet gebeld worden, dan ga ik zelf even pols hoogte nemen.
Wanneer moet je voor je medische keuring?
Tot zo!quote:
mooi zo! 3meiquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, dat zit tot nu toe goed. Ik heb vorige week door gegeven dat ik bereid ben voor een sollicitatie dus mijn hele rapport is door gestuurd en nu afwachten tot ik gebeld wordt.
Mocht ik volgende week niet gebeld worden, dan ga ik zelf even pols hoogte nemen.
Wanneer moet je voor je medische keuring?
Aah.. jammer.. maar ook wel weer goed. Krijg je dan al een cijfer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zoals verwacht, compleet onderuit gehaald. Maaaaarr in vergelijking met de andere groepen hebben wij het er het best vanaf gebracht
.
Werksequote:
De sollicitatie bij het korp. Heb er al 3 afgelegdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bij welke stap in de sollicitatie procedure zit je nu ongeveer?
3 mei is op een dinsdag.. dan ben je altijd vrij?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooi zo! 3meiwil er geen extra dag vrij voor nemen.
@lotuss in dat geval moeten we echt dronken zijn!
Nee, het is enkel om ons te laten proeven van van de wetenschap. We hebben een soort mini-congres gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah.. jammer.. maar ook wel weer goed. Krijg je dan al een cijfer?
[..]
Werkse
[..]
De sollicitatie bij het korp. Heb er al 3 afgelegd.
Als ik deze door ben hoef ik alleen nog maar medisch gekeurd te worden... Waarom dat niet op 1 dag wordt gedaan... ( Met deel B en medisch) snap ik ook niet?
Dat gaat écht geen probleem wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooi zo! 3meiwil er geen extra dag vrij voor nemen.
@lotuss in dat geval moeten we echt dronken zijn!
Gaat goedkomen zo te horenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:
De sollicitatie bij het korp. Heb er al 3 afgelegd.
Als ik deze door ben hoef ik alleen nog maar medisch gekeurd te worden... Waarom dat niet op 1 dag wordt gedaan... ( Met deel B en medisch) snap ik ook niet?
Naja ben net die week op dinsdag vrij. En aangezien ik vakantie wil vieren en er nog een laptop en een kledingpakket a 400 eu aangeschaft moet worden kan ik mn salaris goed gebruiken :pquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
3 mei is op een dinsdag.. dan ben je altijd vrij?ik snap je antwoord niet..
Daar gaat mn jonge leverquote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat gaat écht geen probleem worden
Oke..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, het is enkel om ons te laten proeven van van de wetenschap. We hebben een soort mini-congres gehad.
Ik ga er van uit.quote:
Ooow op die manier..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja ben net die week op dinsdag vrij. En aangezien ik vakantie wil vieren en er nog een laptop en een kledingpakket a 400 eu aangeschaft moet worden kan ik mn salaris goed gebruiken :p
Een lever is maar tijdelijk. Foto's op internet zijn FOREVER!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar gaat mn jonge leverheb dan ook nog wat leuke foto's
Mhm.. is altijd kut om te zeggen, maar dat korps gesprek is blijkbaar het "Succeed or die trying" moment.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Maitje het volgende:
Ik ga er van uit.
Mijn rapport was erg positief.. niet normaal gewoon. Vriendin in opleiding zei dat ze gek zouden zijn als ze mij zouden laten gaan.... Je blijft toch twijfelen, ze kunnen je op dit moment gewoon maken of breken.. Spannend.
Ja, daar gaan ze beslissen of ze mij willen of niet.. zo simpel is het (of nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mhm.. is altijd kut om te zeggen, maar dat korps gesprek is blijkbaar het "Succeed or die trying" moment.![]()
Maar altijd positief blijven
huh, defensiekeuring toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze beslissen of ze mij willen of niet.. zo simpel is het (of niet). Maar ook medische keuring.. ik ben nog nooit medisch gekeurd.. Daar ben ik ook best bang voor hoor..
straks vinden ze iets gaars of iets waarvan ik nog nooit last van heb gehad.
Ben niet verder gekomen dan de fysieke keuring. Daarvoor wel kleine hartfilmpje gehad en gesprek met een arts.. maar dat was niet bijzonders.. tenminste ik had niks afwijkends, anders hoor je dat wel denk ik?quote:
ik haalde de fysieke en medische keuring even door elkaar, my badquote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ben niet verder gekomen dan de fysieke keuring. Daarvoor wel kleine hartfilmpje gehad en gesprek met een arts.. maar dat was niet bijzonders.. tenminste ik had niks afwijkends, anders hoor je dat wel denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |