Dat kan je die arme mensen toch niet aandoen!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:57 schreef m.k het volgende:
[..]
40 km in een week?Ik dacht steeds dat het 30 per dag was
Why not?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat kan je die arme mensen toch niet aandoen!![]()
Welke meindls heb je?
Eigen tempo lopen moet voor iedereen wel lukken denk ik. Maar dan doen ze dr 9uur over ofzo :p Heb je wel om je heen gekeken op de testdag?quote:
nou enquote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eigen tempo lopen moet voor iedereen wel lukken denk ik. Maar dan doen ze dr 9uur over ofzo :p Heb je wel om je heen gekeken op de testdag?![]()
Maar een leuk marstempo gaan ze volledig kapot+ bijbehorende voetschade
ach lekker kamperen. Heeeerlijk :pquote:
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Vinz0r het volgende:
kijk onderstaand filmpje dan!
http://www.dumpert.nl/med(...)eien_open_maken.html
Mochten mensen zeggen Hoax oid, t werkt, heb t net zelf geprobeerd
Lekker slim ook, maar ik ga etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Vinz0r het volgende:
True maar er zijn er zat die t niet doen
Mogge!quote:
Ola!quote:
quote:
En ze zitten doorgaans ook een stuk strakker weet ik uit ervaring...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doen
Deze is al oud. Alleen heb je ze normaal gesproken om, zitten ze strak. Ze doen dan echt wel pijn. Geloof mij, dan word het een heel eind lastiger. Locken daarbij is nog niet eens zo zeer nodig want jij haalt die bocht gewoon neit met je pols als hij zo strak zitquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar je moet dat ding ook gewoon op slot doen
Dankuquote:
ltnsERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |