Juistquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hehe voor de oordoppen zeker? Die lekkere groene slagroom in je oren
Thanksquote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nasty...
Aah komt wel goed EllaN! Je ken het!!
"Voordat ik begin, wil ik Professor V. even duidelijk maken dat hij overkritisch is en wel stoer kan lopen doen, maar niet vandaag en dan met name niet over en tijdens mijn presentatie. "quote:Op donderdag 14 april 2011 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen probleem. Aanval is de beste verdediging. Lul hem klem vanaf het begin!!
die heb ik ook lekker mogen houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef Vortix het volgende:
Of ik zit momenteel te wachten totdat het is uitgehard voor mijn oordoppen
En stiekem zou hij dat waarschijnlijk nog wel kunnen waarderen ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:43 schreef EllaN het volgende:
"Voordat ik begin, wil ik Professor V. even duidelijk maken dat hij overkritisch is en wel stoer kan lopen doen, maar niet vandaag en dan met name niet over en tijdens mijn presentatie. "
Haha misschien wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En stiekem zou hij dat waarschijnlijk nog wel kunnen waarderen ook.
Logisch, niemand anders heeft er een kut aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
die heb ik ook lekker mogen houdenZitten ook prima als je even iets moet boren of schuren
Het is anders niet Defensie eigen dat je op maat gemaakte artikelen mag houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:06 schreef Vortix het volgende:
[..]
Logisch, niemand anders heeft er een kut aan
Mn sokken, ondergoed, sportschoenen en kisten in moeten leverenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is anders niet Defensie eigen dat je op maat gemaakte artikelen mag houden.
Succes met die zwerver!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Maitje het volgende:
@Braam
Ik nog ongeveer 6 uurtjes en dan weekend
Ik ben richting werk. Truste Cobraen EllaN succes meid!
Ik denk dat ik zo maar eens in de meurbaal kruip.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Thaboel het volgende:
Pauzeeee. Nog 3uur en 20 minuten en dan is mijn dag weer om
Nog 40 minuutjes tot weekend !!!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Maitje het volgende:
@Braam
Ik nog ongeveer 6 uurtjes en dan weekend
Ik ben richting werk. Truste Cobraen EllaN succes meid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Daar drinken we dit weekend wel wat opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een medische keuring. Ach anderhalf jaar geleden was er volgens defensie niks mis met me dus ik ben niet zo bang.
Mk jij al wat binnen?
Nein helemaal niks, maar jij feliquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een medische keuring. Ach anderhalf jaar geleden was er volgens defensie niks mis met me dus ik ben niet zo bang.
Mk jij al wat binnen?
meindlquote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Nein helemaal niks, maar jij feli![]()
heb na werk nog ff een setje lage Meindls gehaald voor alledaags gebruik
zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Daar drinken we dit weekend wel wat op
40 km in een week?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Thaboel het volgende:
Kan ik me lowa's weer eens uit de kast trekken. Gaan gelijk de eerste week op 'landkamp' 40km lopen in een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |