Hello.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Nou moet werken en heb er voor vandaag nog 3 uurtjes bij aan kunnen snoepen. Wel met een uur pauze er tussen maar dat is niet erg, kan ik mooi ff warm eten.
En jij straks slapen denk ik?
Vast kan praten? Die moet je ff uitleggen?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef EllaN het volgende:
Ik heb straks een presentatie en ben zenuwachtig. Normaal heb ik niet zo'n moeite met presentatie, maar er zit een hoogleraar bij die andere wetenschappers op congressen vast kan praten.
Uhoh.
Iemand's onderzoek zo scherp bevragen dat alle eventuele zwaktepunten aan het licht komen en de wetenschapper daar staat van: "...dus...."quote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vast kan praten? Die moet je ff uitleggen?
Nasty..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Iemand's onderzoek zo scherp bevragen dat alle eventuele zwaktepunten aan het licht komen en de wetenschapper daar staat van: "...dus...."
Geen probleem. Aanval is de beste verdediging. Lul hem klem vanaf het begin!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef EllaN het volgende:
Ik heb straks een presentatie en ben zenuwachtig. Normaal heb ik niet zo'n moeite met presentatie, maar er zit een hoogleraar bij die andere wetenschappers op congressen vast kan praten.
Uhoh.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind toetjes niks, high tea niks en stomme ouwelullenveteranen nog meer niks.
Stom geslijm over een stel overjarige pubers dat gewoon in een tijd van oorlog leefde en het wel leuk vond om bommen te gooien vanuit een vliegtuigje. Niks meer of minder held dan de gemiddelde domme lul op straat.
Zo. Moest het effe kwijt.
En dat slaat op?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, zelfs in CUL zijn die klojo's te vinden.
[..]
Aah joh, maak je niet drukquote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Even verder gekeken dan mijn neus lang is. Het is geen klojo maar een kutwijf!
In de (Britse) Masterchef aflevering van gisteren mochten de 4 overgebleven kandidaten koken voor 16 Veteranen van de Slag om Engeland.quote:
Wat doe jij nou in het CUL forum Cobra?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, zelfs in CUL zijn die klojo's te vinden.
[..]
In CUL ontloop ik Paresto tenminste.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat doe jij nou in het CUL forum Cobra?![]()
We eten toch altijd bij paresto
Pur hoort in gaten en tussen muren. Niet in oren. Dus je bent of dom of kinky bezig geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |