oh dan ben jij de hoogste rang hierquote:Op donderdag 14 april 2011 00:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee ben een First Sergeant (OR-8), wat tussen zeg maar tussen een Sergeant-Majoor en een Adjudant zit.
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
oh dan ben jij de hoogste rang hier
*springt in houding*
*salueert Sine_Pari*
*Proost*
*Salueert Sine_Pari*
*neemt flinke slok*
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.![]()
De vrouw is vaak de onzichtbare steun en toeverlaat hequote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook buitenlands militair en solidair met de damens, aangezien ik voorstander ben voor gelijken rechten.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De vrouw is vaak de onzichtbare steun en toeverlaat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
VLEEEESSSSCCCCHHHH!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit er over te denken om even bij McDonalds een gratis angus burger te halen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
VLEEEESSSSCCCCHHHH!!!!!
Altijd goed!
Imo: ja!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Vraag me trouwens af of als twee kanibalen een messen gevecht voeren het dan een "food fight" is.
Trustequote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen...
Fijne nacht nog iedereen!
Nee meer wat gisteren. Was met het vrouwtje bij McDonalds omdat het een school support avond was, Toen ik nadat we besteld hadden wou afrekenen kreeg ik te horen dat het goed was en ik niet hoefde te betalen omdat ik in uniform was. Heeft men hier vaker dat bedrijven korting geven aan militairen, maar totaal gratis toch echt wel dubbel zo lekker. En op een ander forum waar ik modder eter ben had iemand binnen 7 dagen zijn verkoop post gebumped. Hij was er al eens door de admin op aangesproken geworden, maar moet het toen niks van aangetrokken hebben. Dus wees de man er even op en gaf hem een waarschuwing. Kwam hij terug met de vraag hoe lang 7 dagen was. Heb hem toen vriendelijk maar bedingt verteld dat er 24 uren in een dag zitten Deze uren uit 60 munuten bestaan en die wederom uit 60 seconden en hij dus na 604800 seconden weer kon posten. Kreeg toen een antwoord (PM) terug dat hij het nu begreep, maar niet begreep waarom we het aantal seconden niet in de regels gezet hadden maar enkel de dagen. Nu heeft de Admin het dus voor hem en andere retards aangepaast en 604800 seconden ook toegevoegd.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef Thaboel het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Wij hadden een vechtpartijtje in de winkel. 2 mensen dat de kar met boodschappen van hem was en daar gingen ze looos over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |