Nee je moet er zeker niet over gaan zitten piekeren, maar als je ivm werk en reale kans loopt te sneuvelen moet je je mijn menig na toch zeker wel voorbereiden. Het is in mijn ogen namelijk niet eerlijk als ik op utizending ga en vrouwtje met de rootzooi laat zitten als ik met de voeten eerst thuis kom. Heb dus voorgezorgt en heb een testament klaar liggen en ook andere dingen zijn besproken.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:40 schreef Esses het volgende:
*springt in houding*
*salueert Cobra*
*meld zich af*
*Salueert Cobra*
*gaat slapen*
Pre-uitzending hadquote:Op donderdag 14 april 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee je moet er zeker niet over gaan zitten piekeren, maar als je ivm werk en reale kans loopt te sneuvelen moet je je mijn menig na toch zeker wel voorbereiden. Het is in mijn ogen namelijk niet eerlijk als ik op utizending ga en vrouwtje met de rootzooi laat zitten als ik met de voeten eerst thuis kom. Heb dus voorgezorgt en heb een testament klaar liggen en ook andere dingen zijn besproken.
Ja precies, je kunt je kop wel in het zand steken, maar daar krijg je enkel maar een droge bek van. Of wel schiet je geen hol mee op.En vrouwtje zal het al moeilijk genoeg hebben als ik onder de vlag naar huis gevlogen zou worden. Dus dan is het wel zo makkelijk dat ze weet hoe wie en watquote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pre-uitzending hadook zo'n regelboekje voor die zaken gekregen. Confronterend om in te vullen, maar fijn om alles op een rij te hebben.
*slaap rust.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef m.k het volgende:
*springt in houding*
*salueert Cobra*
*meld zich af*
*Salueert Cobra*
*gaat slapen*
latah mensuh
wmr1 dacht ikquote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Worden vanaf nu enkel nog maar (NLD'se) militaire gegroet?
lolwut?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Lijkt er op dt de (burger) damens houte bek hebben.
Ik kreeg een kushandje van Esses hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Lijkt er op dt de (burger) damens houte bek hebben.
dan heb ik me verkeerd afgemeldquote:
Ik "ken" hem als houten kaak trouwensquote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Houte bek is als iets niet doorgaat, of als men iets niet krijgt.
Ow... snap ik de context nog niet, maar ik zal wel een blondT momentje hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Houte bek is als iets niet doorgaat, of als men iets niet krijgt.
Nee ben een First Sergeant (OR-8), wat tussen zeg maar tussen een Sergeant-Majoor en een Adjudant zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dan heb ik me verkeerd afgemeldexcuus cobra.
@ sine: met welke NL rang staat jou rang nou gelijk? was toch master sarge?
Wou er mee zeggen dat de hier aanwezige damens niet gegroet worden en enkel de militaire.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow... snap ik de context nog niet, maar ik zal wel een blondT momentje hebben.
Duidelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wou er mee zeggen dat de hier aanwezige damens niet gegroet worden en enkel de militaire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |