Dat was ook de bedoelingquote:
Correct.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht bij popo aan het 'straattaal' voor politieagent(of zit ik nog goed ook?)
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
Even samen schamen in een hoekje?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het ook van... hoe zielig is dat?
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdagquote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even samen schamen in een hoekje?
NOS is altijd heel laat met dat soort dingen. RTL is toch echt wel een stuk beter met snel het nieuws brengen enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Esses het volgende:
NOS Weer: Het is vannacht droog en helder, alhoewel in delen van het land restbewolking voor kan komen. In het oosten en groningen nevel.
Jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef Esses het volgende:
Persco lijkt niet uitgezonden te gaan worden.
Hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij gaan ons samen schamen op het balkon zaterdag
En wat zeggen officiele bronnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
Twitter zegt dat in Baflo 2 mensen zijn omgekomen. De agent en een 15 jarig meisje.
Hier is het ook goed weerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Even goed nieuws, zag net het weer bericht op het NOS journaal. Is koud in NLD kan zelfs grondvorst ontstaan. En nu het goede nieuws, hier is het heerlijk weer, en ga zo dan later ook lekker met de klapjap en een Miller op de porch zitten.
Je hoeft het er niet zo in te wrijven hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Even goed nieuws, zag net het weer bericht op het NOS journaal. Is koud in NLD kan zelfs grondvorst ontstaan. En nu het goede nieuws, hier is het heerlijk weer, en ga zo dan later ook lekker met de klapjap en een Miller op de porch zitten.
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo in te wrijven hoor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.![]()
Merci!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
Twitter account van een journalist bij de persco: http://twitter.com/florisprenger
Dat wordt het met een beetje geluk dit weekend ook weer hierquote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je wat? Het is hier echt (zomer) jurkjes weer.![]()
AL 2 weken terug weer eens de bbq aangeslingert met de familiequote:
Erg kut natuurlijk voor de familie en collega's. Maar persoonlijk doet het me eigenlijk weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef EllaN het volgende:
Pff ik vind het zo erg wat er in Baflo is gebeurd..
misschien proberen ze nog eenigzins een 'black hole' instant te houden voordat er weer een hoop gespeculeerd gaat worden over de id's van de SLO's.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de duidelijkheid: we zijn in afwachting van de perso over #baflo. Camera van nos, rtl, sbs aanwezig
Maar geen van allen zenden het live uit.
Dan hadden ze ook geen persco moeten geven.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
misschien proberen ze nog eenigzins een 'black hole' instant te houden voordat er weer een hoop gespeculeerd gaat worden over de id's van de SLO's.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor naasten inderdaad. Ik kan me niet voorstellen datquote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Erg kut natuurlijk voor de familie en collega's. Maar persoonlijk doet het me eigenlijk weinig
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk voor naasten inderdaad. Ik kan me niet voorstellen datop een dag naar zijn werk gaat en niet meer thuis komt. Hoewel de kans er natuurlijk is; Je kunt je er onmogelijk op voorbereiden.
True. Verschrikkelijk voor de naasten..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
moet je je ook niet op willen voorbereiden denk ik. Gaat in je koppie zitten.
U heeft geen rang.Helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |