Rawr......quote:
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!quote:
werkpaarden en luxe paardenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!
Veel schade?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, om half elf aangereden, 1900 thuus!
Hersenschade zal sowieso wel meevallen... hoe hij ook geraakt isquote:
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kopquote:
die klachen ook niet als het koud isquote:
Niet verteld dat je ontvoerd bent door buitenaardse wezens en dat zij je schedel hebben gepenetreerd voor belangrijke informatie? (en uiteindelijk niks vondenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kop
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zei n'n boer ook al tegen me vanwege m'n kale plek op m'n kop
Daarom!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die klachen ook niet als het koud is
Überhaupt geen informatie vonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet verteld dat je ontvoerd bent door buitenaardse wezens en dat zij je schedel hebben gepenetreerd voor belangrijke informatie? (en uiteindelijk niks vonden)
U snapt het!quote:
Jeej!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef Thaboel het volgende:
Toegelaten tot CIOS![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog een medische keuring. Ach anderhalf jaar geleden was er volgens defensie niks mis met me dus ik ben niet zo bang.
Mk jij al wat binnen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog 40 minuutjes tot weekend !!!
Nog snel ff douchen en wat fris aantrekken (in de baas zijn tijd) en laat het weekend dan maar beginnen
Jij veel succes op werk en scoor nog ff zo'n goddelijke man van het weekend
Whehe.. ja mijn blog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat die niet even goed laat zien hoe je dat moet doen met 2 handen vast. En dat niet alleen, als je gearresteerd bent heb ik je ook lekker zo'n papiertje op zakquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Vinz0r het volgende:
kijk onderstaand filmpje dan!
http://www.dumpert.nl/med(...)eien_open_maken.html
Mochten mensen zeggen Hoax oid, t werkt, heb t net zelf geprobeerdHoe ging je presentatie?quote:
Er was eens....
Stalin?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kerel gaat zich maar ff kuisen onder de douche met 1 pervert erbij.
zacht gekookte tollorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom!!!
Ik klaag als het koud is!!!
Geen weer voor een blauwe!!
Strippen, strippen!!! Woooooeeeeeiiii!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kerel gaat zich maar ff kuisen onder de douche met 1 pervert erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Ieuwl...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
ER is dan ook veeeeuuuulll lekkerder en sexier enzoquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Strippen, strippen!!! Woooooeeeeeiiii!!!!![]()
![]()
![]()
pluk je zo me fb profiel hier neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |