Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFCquote:Op donderdag 14 april 2011 01:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja ben zelf ook niet zo voor McD, ga bv. liever naar Sonics. Was dan ook ivm de school support avond een van de weinge keren dat ik daar was. Ja en hier zijn ze wat beter al moet ik ook eerlijk bekenen dat ik in Europa nog geen fatsoenlijke McD heb getroffen.
Bij de KFC hier in de buurt gooien ze volgens mij altijd alles veel te lang in de oven.. paar keer wat gegeten daar, maar 't vlees is altijd enorm droogquote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFC
Sonics en Hardees vind ik de beste burgers hebben, en Bojangles en Chick-Fil-A de beste kip. Maar hier heb je een nogal gevarieerd aanbod dus er is altijd wel een waar je het lekker vind.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Febo <3 Grillburger. Sonics ken ik niet. Burgerking is hier goed te eten. En fcourse een bucket hotwings van de KFC
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:37 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben er nog wel tot een uurtje of 8
Overigens, burger king en KFC
Mhm.. en slaap patroon is even volledig naar de kloten dus dat word een nachtje doorhalen, morgen even wat dingetjes doen en rond een uurtje of 7/8 's avonds m'n nest induiken en hopen dat het werktquote:Op donderdag 14 april 2011 02:40 schreef galtfactory het volgende:
Je bent er tot een uurtje of 8? Ben je morgen vrij?
Soms moet er ook gewerkt worden.quote:
Mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |