Lekker voetbal gekeken?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
binnenkomertje van de eeuw hoor hihihih
Ja, wat een faalactie was dat zegquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaweljammer van dat blundertje van Gomes maarja ze hadden toch al geen kans
Ik heb het overgeslagenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaweljammer van dat blundertje van Gomes maarja ze hadden toch al geen kans
Of slagroomquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nicenice. Je mag het hebben
[..]
Met chocoladesauusssss
Whehe daar worden ze wel op bazenniveau geserveerd jaquote:
Inderdaad of in vanille vlaquote:
Laatste gooide ik hagelslag in de vanille vla. Bleek lekker dan ik dachtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of slagroom
[..]
Whehe daar worden ze wel op bazenniveau geserveerd ja
[..]
Inderdaad of in vanille vla
En... is het genieten ?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het overgeslagenik keek 'jouw' serie.
Ik heb ooit ergens een 'recept' gehoord met gekleurde hagelslag en weet ik hetquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatste gooide ik hagelslag in de vanille vla. Bleek lekker dan ik dacht.
Absoluutquote:
Ik krijg altijd zin om dat soort dingen te maken, nadat ik Masterchef heb gezien. Maar, dan sta ik in de winkel en dan zie ik al die prijzenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens een 'recept' gehoord met gekleurde hagelslag en weet ik het
Ohquote:
Vlokkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatste gooide ik hagelslag in de vanille vla. Bleek lekker dan ik dacht.
Ja daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dat er heel veel lieve mensen in dit topic zitten
En ik denk dan ook nog altijd, hoe krijg ik het in godsnaam zo voor elkaar zoals zij het doen. Vooral als je altijd dat gedoe rond risotto hoort. Dat durf ik echt niet te maken hoor, voorlopig danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om dat soort dingen te maken, nadat ik Masterchef heb gezien. Maar, dan sta ik in de winkel en dan zie ik al die prijzen.
Veel oefenen, denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik denk dan ook nog altijd, hoe krijg ik het in godsnaam zo voor elkaar zoals zij het doen. Vooral als je altijd dat gedoe rond risotto hoort. Dat durf ik echt niet te maken hoor, voorlopig dan
Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik denk dan ook nog altijd, hoe krijg ik het in godsnaam zo voor elkaar zoals zij het doen. Vooral als je altijd dat gedoe rond risotto hoort. Dat durf ik echt niet te maken hoor, voorlopig dan
Er zit ook wel verschil in een hamburger en een hamburger.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog wel
Inderdaadquote:
Dat kan ik al heel lang, als er iets super easy is. Net zoals shoarma of pannenkoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog wel
Niet zelf maken natuurlijk..maar gewoon uit zo'n bakje van de AH..hup in de pan eventjes wachten en klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zit ook wel verschil in een hamburger en een hamburger.
Ja, snap ik. Maar zelfs dan zit er een wereld van verschil inquote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zelf maken natuurlijk..maar gewoon uit zo'n bakje van de AH..hup in de pan eventjes wachten en klaarWel natuurlijk gewoon de echte hamburgers he..niet die diepvriesdingen..of die magnetrondingen
Dat was ook een beetje mij punt hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Dat kan ik al heel lang, als er iets super easy is. Net zoals shoarma of pannenkoeken
Waarom dan toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mij punt he
Maar zal ik jou eens stiekem wat vertellenIk heb al een tijdje geen hamburgers meer gegeten
![]()
Het bolletje en de saus zijn natuurlijk naar eigen smaak. Verder zie ik niet hoe het een wereld van verschil kan zijn als je dat 'lijstje' afwerkt. Hamburger -> Pan -> Klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar zelfs dan zit er een wereld van verschil in.
Hamburger -> niet gaar -> klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het bolletje en de saus zijn natuurlijk naar eigen smaak. Verder zie ik niet hoe het een wereld van verschil kan zijn als je dat 'lijstje' afwerkt. Hamburger -> Pan -> Klaar.
Sinds zaterdag geloof ik al niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom dan toch nietik bedoel jij bent de hamburger en chocolademelk man. Wat heb ik gemist
Boh.quote:
Daarom zette ik er ook bij dat de meesten dat wel kunnen. Er zijn altijd een aantal mensen die echt niets kunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hamburger -> niet gaar -> klaar.
Hamburger -> perfect -> klaar
Hamburger -> zwart -> klaar
Is dat een meisje?quote:
quote:
doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik een foto in mn fobo pleuren?!
Doe eens gek.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo wat een verandering hierquote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sinds zaterdag geloof ik al niet meerEn Chocomel ook al een aantal dagen niet
Al heb ik vandaag wel weer een pak gekocht
Maar nog niets uit gedronken.
Er is er een die echt erg isquote:
pleuren nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt?quote:
Ik ben al gek.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pleuren nog welgewoon netjes neerplaatsen hoor
Jaquote:
Zover ik weet niet. Het spijt me.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik ooit gelogen?
Hihi, excuses aanvaard hoor gekkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Het spijt me.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, excuses aanvaard hoor gekkie.
Dank.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je dit! Wij hebben gewoon een eigen slowchat gekregenEn jij bent van harte welkom hier!
Nee..ik voel mij zwak. Lig nu gewoon al in bedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo wat een verandering hierGaat alles verder wel goed met je?
Hihi.quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben erg moe, ik denk zo douchen en lekker op bed nog eventjes TV kijken
Ja goed idee, ik ga ook zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat eerder slapen en eerder opstaan dus meer doen overdag?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..ik voel mij zwak. Lig nu gewoon al in bedMaar ik denk dat deze verandering mij wat extra tijd gaat geven op deze planeet
Wat jij wil.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Dat wil ik jaquote:
Okidoki.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Dankjewelquote:
quote:
Ja klinkie?quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat eerder slapen en eerder opstaan dus meer doen overdag?
Dat is het allerminst.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat klinkt een beetje bot allemaal
Zo ken ik je niet Bob die veranderingen allemaal opeensquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanEn dat kan ik niet accepteren
Liefquote:
Ik dacht juist dat ik warm overkwam.. Dat was wel de bedoeling in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt wel inderdaad bot, waarom doe je nou zo man.
Sukkeltje.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik warm overkwam.. Dat was wel de bedoeling in ieder geval.
Hehehe, dan snap ik het wel ja. Ben je al begonnen met hardlopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanEn dat kan ik niet accepteren
En of ik overdag meer doe is nog maar even afwachtenMorgen sowieso wel even wat dingetjes doen..dus op tijd eruit
Waarom zou ik dik worden..nergens voor nodig toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet Bob die veranderingen allemaal opeens
aaahhhja okquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zou ik dik worden..nergens voor nodig toch?Daarom beetje verandering..maar dat op tijd naar bed gaan wordt geen gewoonte hoor
Alleen wat gezonder eten enzo
Dit moest dik zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe, dan snap ik het wel ja. Ben je al begonnen met hardlopen?
En hoezo neit accepteren, dan lijk je tenminste een leven te hebben
Nu gewoon de Long Chicken bij de Burger King tochquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahhhja okgewoon af en toe die hamburgers eens verruilen voor een groenteburger
Om jou zwaar typwerk te besparen tochquote:
Oja, thankss.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Om jou zwaar typwerk te besparen toch
It'll blow your mind away.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu gewoon de Long Chicken bij de Burger King toch![]()
En thuis wat 'normaler' voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wil er pancakes?
grgrUri Gellerquote:. "MINDBLOWING."
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Lijkt me wel slim, anders heb je straks nog spierpijn op je toernooiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit moest dik zijnEn nee..nog niet begonnen met hardlopen
Denk dat het maandag gaat worden
En waarschijnlijk wordt het gewoon niet meer hardlopen voor het hockeytoernooi
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zeroooooquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil er pancakes?
grgr
[..]
Uri Geller. "MINDBLOWING."
Huh, waarquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
en die 'gr gr' raaarghhhhhquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
Vanmiddag.. Grote plaatjes in spoilers graag.quote:
Sorry.quote:
Oh, okidoki. Excuséquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanmiddag.. Grote plaatjes in spoilers graag.Houdt het overzichtelijker en voor mobiele fokkers is dat ook fijner.
heheh jou vergeef ik hiervoor uiteraardquote:
Spierpijn sowieso welquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me wel slim, anders heb je straks nog spierpijn op je toernooi
Een vriend van mijheeft ooit de week voor de dam tot damloop, de hele week op school op zijn hardloopschoenen gelopen en die zondag eventjes 16 km gerend
zonder verder te trainen
slaap lekker jongemanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ga ook maar een slapen. Trusten allemaal!![]()
Prachtigquote:Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Hihiquote:
Ah, zal ze eens lezenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh jou vergeef ik hiervoor uiteraard![]()
maar we hebben sindskort ook nieuwe huisregels in de OP toegevoegd
Dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterusten DM en Patje natuurlijk!![]()
Ja ze belden mij net dat jij daar gekotst had na overmatig drankgebruik en eruit gezet bentquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoooi, wie kent die supperclub? On adam? Of Ofzoieys
Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ze belden mij net dat jij daar gekotst had na overmatig drankgebruik en eruit gezet bent
www.google.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestje
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
wat?dat heb ik nooit gedaan
mijn oprechte excuse s:@
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaah 12 uur geleden dacht je er nog heel anders over zag ik
Wat is deze?quote:
What happened?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?
Je hebt dit gered.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitHoe was werk?
mjawelquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar werk je?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Netjes netjes danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Ik faal best hard.quote:Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Verkoop je Djarum Superquote:
Gelukkige Strijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkoop je Djarum Super?
En hebben jullie al grote pakjes lucky strike?
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wij verkopen in principe alles behalve Marlboro Medium
Wij verkopen ook sigaretten.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?
Heb al 2 weken die foldertjes in m'n pakjes, maar kan ze nog nergens vinden
Alleen de normale sizequote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?
Heb al 2 weken die foldertjes in m'n pakjes, maar kan ze nog nergens vinden
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij verkopen ook sigaretten.
Bazen zijn jullie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij verkopen ook sigaretten.
Hmm, vreemd.quote:
Groente en fruit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En planten én bloemen én sterke drank. Wat wil een mens nog meer?!?!?
Ik vraag het me ook af.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sterke drankquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse damesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, op de bloemen en planten afdelingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sterke drank?
Je werkt bij een supermarkt toch?
Net uitverkocht sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse dames?
Ja, lap zegquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat verkoopt mijn afdeling niet
Wij welquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
ooglapjesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar toch hebben jullie het.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee dat verkoopt mijn afdeling niet
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wij welHmm.. jammer, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
k wil goudvis.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
Ik verkoop vissen!
In allen soorten en maten.
Oja, ik verkoop ook reptielen
Altijd hequote:
Sryquote:
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZOquote:
Ja dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZO
Ik ga wel op Utrecht Centraal blokfluiten en dan heb ik eind van deze week 12 euro om te bieden want liefde is niks waard in deze tijden van kredietscrisisquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZO
Op Amsterdam CS muziek maken, dagje werk 70 euroquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga wel op Utrecht Centraal blokfluiten en dan heb ik eind van deze week 12 euro om te bieden want liefde is niks waard in deze tijden van kredietscrisis
Niet met mijn kwantiteitenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op Amsterdam CS muziek maken, dagje werk 70 euro
Ik heb:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k wil goudvis.
[..]
Altijd he
[..]
Sry
Watwatquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb:
Gewone goudvis: 0,79 euro
Goudvis comeet: 1,29 euro
Goudvis zwart: 1,49 euro
Goudvis geel: 1,49 euro
Sarassa goudvis: 2,99 euro
Sluierstaart calico: 2,49 euro
Sluierstaart zwartwit: 2,49 euro
Sluierstaart telescope red: 3,49 euro
Sluierstaart telescope black: 3,49 euro
Sluierstaart vlinder: 9,95 euro
Sluierstaart rood: 2,49 euro.
Welke wil je?
Welke smaakt het best?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb:
Gewone goudvis: 0,79 euro
Goudvis comeet: 1,29 euro
Goudvis zwart: 1,49 euro
Goudvis geel: 1,49 euro
Sarassa goudvis: 2,99 euro
Sluierstaart calico: 2,49 euro
Sluierstaart zwartwit: 2,49 euro
Sluierstaart telescope red: 3,49 euro
Sluierstaart telescope black: 3,49 euro
Sluierstaart vlinder: 9,95 euro
Sluierstaart rood: 2,49 euro.
Welke wil je?
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongelukquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJJJJJHEY LANG NIET GEZIEN MAN
![]()
![]()
Vlinder is het grootst.quote:
Huh wie wat waar????quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Die Mubarak.
Een maatpak met krijtstrepen, maar in plaats van die strepen heeft hij oneindig vaak zijn naam laten borduren op dat pak.
Kosten, 25.000 euro.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongeluk
1 maal?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WatwatIk wil goudvis gweoon !!!!!!
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten makenquote:
Dan kan die mij best een miljoentje gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten maken.
Zijn bankrekening telt 70 miljard euro.
OK nee ik geen 79 cent heb, wel 80quote:
Oooo ik kijk nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten maken.
Ik was er wel, ook op fok, maar niet hier, wist niet dat dit bestondquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJJJJJHEY LANG NIET GEZIEN MAN
![]()
![]()
Dan had hij ook gewoon zo'n pak als Barney kunnen kopen..met allemaal diamantjes in plaats van die krijtstrepenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan pin je hemquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK nee ik geen 79 cent heb, wel 80
Dat weet ik ook wel, maar ík heb jou gewoon lang niet gezien.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik was er wel, ook op fok, maar niet hier, wist niet dat dit bestond
Had gekund ja. Maar dit is ook echt stoerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had hij ook gewoon zo'n pak als Barney kunnen kopen..met allemaal diamantjes in plaats van die krijtstrepen
Jah, dat is verder geen geheim, dat het per ongeluk isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongeluk
Had ook gekund.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kan die mij best een miljoentje geven
Uhuh. Zeker als je je bedenkt dat je daarmee gewoon heel Afrika te eten kunt gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo ik kijk nietWtf echt abnormaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Stiekem met opzet!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, dat is verder geen geheim, dat het per ongeluk isstom van mij
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens wat is dat met oude vrouwen en korte pittige kapsels!
Overal zijn ze. Vaak verven ze het ook nog rood. WalgelijkEen ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17
Oh, jakkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Handen in de lucht en groeten aan je tante.quote:
Welke tante?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Handen in de lucht en groeten aan je tante.
Tante lien!quote:
Echt hè. Verzin eens een keer iets origineels.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is er elke dag weer iemand neergeschoten? Beetje eentonig zo
Lean back!quote:
Slaapsen bobquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Hihi..ik ga kijken of ik kan slapen. Slaap lekker alvast jullie nachtbrakertjes![]()
![]()
Hey, niet spotten met sletquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De slet heeft geen nieuwe foto's erop staan.
Wow voor 12en gewoonquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Hihi..ik ga kijken of ik kan slapen. Slaap lekker alvast jullie nachtbrakertjes![]()
![]()
Jah, schiet eens iemand weer tot levenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè. Verzin eens een keer iets origineels.
Dit jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wow voor 12en gewoontrots op je hoor jij levensverbeteraar
![]()
hoop dat het gaat lukken slaap lekker !!!
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, schiet eens iemand weer tot leven
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieftquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Lekker pittig, ik wil wel eens met haar afsprekenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar die ex-collega doet dus de kappersopleiding
moge hij in vrede rustenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieft
wat??!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij vergat je te proeven want er mistte wat zout
Ik geloof dit niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
![]()
Ok okquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lekker pittig, ik wil wel eens met haar afsprekenBlind date?
De dochter van m'n kapster ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heeft hij wel verdiend jaquote:
Oke gelukkig... dus humor mag weer aan mijn naamquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
+1 .. je staat nu weer op neutraal na dat topic van net
Triestquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Absoluut!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke gelukkig... dus humor mag weer aan mijn naam
Sorry volgende week ben ik er weer bij hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat??!!!
Mijn krab was perfect! Ik heb hem geproefd!
Ik heb met Michhas besloten dat we vanaf nu elke woensdag krab eten.
Volgende week zal ik die van jou even extra zouten
Als ik het zou kunnen, deed ik dat gelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieft
Dat móet hoorde ikquote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De dochter van m'n kapster ook..
21 jaar en een rood, kort, pittig kapsel..
Wat is dat toch
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel verdiend jaaltijd in de stress als er een vliegje voorbij kwam enzo.. erg onrustig voor hem zn laatste levensjaar
quote:
Krabquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat??!!!
Mijn krab was perfect! Ik heb hem geproefd!
Ik heb met Michhas besloten dat we vanaf nu elke woensdag krab eten.
Volgende week zal ik die van jou even extra zouten
Mais non! Wij aten op het schip:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Krab
Maar toch niet die surimi he
Echt al bijna een maand niet meer ofzo liefjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij de radio dus wat kots je op je zusters. :S
Hoe is het prinsesje?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh want kliekjesvorming enzo.
[..]
Hey!![]()
Naïef jij.quote:
Oh niet?!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Echt al bijna een maand niet meer ofzo liefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |