quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wij welHmm.. jammer, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
k wil goudvis.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
Ik verkoop vissen!
In allen soorten en maten.
Oja, ik verkoop ook reptielen
Altijd hequote:
Sryquote:
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZOquote:
Ja dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZO
Ik ga wel op Utrecht Centraal blokfluiten en dan heb ik eind van deze week 12 euro om te bieden want liefde is niks waard in deze tijden van kredietscrisisquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT WAS NIET HET JUISTE ANTWOORD!! ZEG JEZELF OF AL JE LIEFDE OFZO
Op Amsterdam CS muziek maken, dagje werk 70 euroquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga wel op Utrecht Centraal blokfluiten en dan heb ik eind van deze week 12 euro om te bieden want liefde is niks waard in deze tijden van kredietscrisis
Niet met mijn kwantiteitenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op Amsterdam CS muziek maken, dagje werk 70 euro
Ik heb:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k wil goudvis.
[..]
Altijd he
[..]
Sry
Watwatquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb:
Gewone goudvis: 0,79 euro
Goudvis comeet: 1,29 euro
Goudvis zwart: 1,49 euro
Goudvis geel: 1,49 euro
Sarassa goudvis: 2,99 euro
Sluierstaart calico: 2,49 euro
Sluierstaart zwartwit: 2,49 euro
Sluierstaart telescope red: 3,49 euro
Sluierstaart telescope black: 3,49 euro
Sluierstaart vlinder: 9,95 euro
Sluierstaart rood: 2,49 euro.
Welke wil je?
Welke smaakt het best?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb:
Gewone goudvis: 0,79 euro
Goudvis comeet: 1,29 euro
Goudvis zwart: 1,49 euro
Goudvis geel: 1,49 euro
Sarassa goudvis: 2,99 euro
Sluierstaart calico: 2,49 euro
Sluierstaart zwartwit: 2,49 euro
Sluierstaart telescope red: 3,49 euro
Sluierstaart telescope black: 3,49 euro
Sluierstaart vlinder: 9,95 euro
Sluierstaart rood: 2,49 euro.
Welke wil je?
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongelukquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJJJJJHEY LANG NIET GEZIEN MAN
![]()
![]()
Vlinder is het grootst.quote:
Huh wie wat waar????quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Die Mubarak.
Een maatpak met krijtstrepen, maar in plaats van die strepen heeft hij oneindig vaak zijn naam laten borduren op dat pak.
Kosten, 25.000 euro.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongeluk
1 maal?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WatwatIk wil goudvis gweoon !!!!!!
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten makenquote:
Dan kan die mij best een miljoentje gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten maken.
Zijn bankrekening telt 70 miljard euro.
OK nee ik geen 79 cent heb, wel 80quote:
Oooo ik kijk nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mubarak, weetwel. Die oud-dictator van Egypte. Was net bij Pauw & Witteman dat hij zo'n pak had laten maken.
Ik was er wel, ook op fok, maar niet hier, wist niet dat dit bestondquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJJJJJHEY LANG NIET GEZIEN MAN
![]()
![]()
Dan had hij ook gewoon zo'n pak als Barney kunnen kopen..met allemaal diamantjes in plaats van die krijtstrepenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan pin je hemquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK nee ik geen 79 cent heb, wel 80
Dat weet ik ook wel, maar ík heb jou gewoon lang niet gezien.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik was er wel, ook op fok, maar niet hier, wist niet dat dit bestond
Had gekund ja. Maar dit is ook echt stoerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan had hij ook gewoon zo'n pak als Barney kunnen kopen..met allemaal diamantjes in plaats van die krijtstrepen
Jah, dat is verder geen geheim, dat het per ongeluk isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zag hem gister nog, in het homo topic, per ongeluk
Had ook gekund.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kan die mij best een miljoentje geven
Uhuh. Zeker als je je bedenkt dat je daarmee gewoon heel Afrika te eten kunt gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo ik kijk nietWtf echt abnormaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Stiekem met opzet!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, dat is verder geen geheim, dat het per ongeluk isstom van mij
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens wat is dat met oude vrouwen en korte pittige kapsels!
Overal zijn ze. Vaak verven ze het ook nog rood. WalgelijkEen ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een ex collega van mij heeft opeens een kort pittig rood kapsel met blonde plukjes, dat kind is 17
Oh, jakkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Handen in de lucht en groeten aan je tante.quote:
Welke tante?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Handen in de lucht en groeten aan je tante.
Tante lien!quote:
Echt hè. Verzin eens een keer iets origineels.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is er elke dag weer iemand neergeschoten? Beetje eentonig zo
Lean back!quote:
Slaapsen bobquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Hihi..ik ga kijken of ik kan slapen. Slaap lekker alvast jullie nachtbrakertjes![]()
![]()
Hey, niet spotten met sletquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De slet heeft geen nieuwe foto's erop staan.
Wow voor 12en gewoonquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
Hihi..ik ga kijken of ik kan slapen. Slaap lekker alvast jullie nachtbrakertjes![]()
![]()
Jah, schiet eens iemand weer tot levenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè. Verzin eens een keer iets origineels.
Dit jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wow voor 12en gewoontrots op je hoor jij levensverbeteraar
![]()
hoop dat het gaat lukken slaap lekker !!!
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, schiet eens iemand weer tot leven
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieftquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Lekker pittig, ik wil wel eens met haar afsprekenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar die ex-collega doet dus de kappersopleiding
moge hij in vrede rustenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieft
wat??!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij vergat je te proeven want er mistte wat zout
Ik geloof dit niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
![]()
Ok okquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lekker pittig, ik wil wel eens met haar afsprekenBlind date?
De dochter van m'n kapster ookquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heeft hij wel verdiend jaquote:
Oke gelukkig... dus humor mag weer aan mijn naamquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
+1 .. je staat nu weer op neutraal na dat topic van net
Triestquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Absoluut!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke gelukkig... dus humor mag weer aan mijn naam
Sorry volgende week ben ik er weer bij hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat??!!!
Mijn krab was perfect! Ik heb hem geproefd!
Ik heb met Michhas besloten dat we vanaf nu elke woensdag krab eten.
Volgende week zal ik die van jou even extra zouten
Als ik het zou kunnen, deed ik dat gelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe dat even met mijn 'Panter' alstjeblieft
Dat móet hoorde ikquote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De dochter van m'n kapster ook..
21 jaar en een rood, kort, pittig kapsel..
Wat is dat toch
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel verdiend jaaltijd in de stress als er een vliegje voorbij kwam enzo.. erg onrustig voor hem zn laatste levensjaar
quote:
Krabquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wat??!!!
Mijn krab was perfect! Ik heb hem geproefd!
Ik heb met Michhas besloten dat we vanaf nu elke woensdag krab eten.
Volgende week zal ik die van jou even extra zouten
Mais non! Wij aten op het schip:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Krab
Maar toch niet die surimi he
Echt al bijna een maand niet meer ofzo liefjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij de radio dus wat kots je op je zusters. :S
Hoe is het prinsesje?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh want kliekjesvorming enzo.
[..]
Hey!![]()
Naïef jij.quote:
Oh niet?!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Echt al bijna een maand niet meer ofzo liefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |