Lijkt me wel slim, anders heb je straks nog spierpijn op je toernooiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit moest dik zijnEn nee..nog niet begonnen met hardlopen
Denk dat het maandag gaat worden
En waarschijnlijk wordt het gewoon niet meer hardlopen voor het hockeytoernooi
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zeroooooquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil er pancakes?
grgr
[..]
Uri Geller. "MINDBLOWING."
Huh, waarquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
en die 'gr gr' raaarghhhhhquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
Vanmiddag.. Grote plaatjes in spoilers graag.quote:
Sorry.quote:
Oh, okidoki. Excuséquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanmiddag.. Grote plaatjes in spoilers graag.Houdt het overzichtelijker en voor mobiele fokkers is dat ook fijner.
heheh jou vergeef ik hiervoor uiteraardquote:
Spierpijn sowieso welquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me wel slim, anders heb je straks nog spierpijn op je toernooi
Een vriend van mijheeft ooit de week voor de dam tot damloop, de hele week op school op zijn hardloopschoenen gelopen en die zondag eventjes 16 km gerend
zonder verder te trainen
slaap lekker jongemanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ga ook maar een slapen. Trusten allemaal!![]()
Prachtigquote:Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Hihiquote:
Ah, zal ze eens lezenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh jou vergeef ik hiervoor uiteraard![]()
maar we hebben sindskort ook nieuwe huisregels in de OP toegevoegd
Dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welterusten DM en Patje natuurlijk!![]()
Ja ze belden mij net dat jij daar gekotst had na overmatig drankgebruik en eruit gezet bentquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoooi, wie kent die supperclub? On adam? Of Ofzoieys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |