Sukkeltje.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik warm overkwam.. Dat was wel de bedoeling in ieder geval.
Hehehe, dan snap ik het wel ja. Ben je al begonnen met hardlopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanEn dat kan ik niet accepteren
En of ik overdag meer doe is nog maar even afwachtenMorgen sowieso wel even wat dingetjes doen..dus op tijd eruit
Waarom zou ik dik worden..nergens voor nodig toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet Bob die veranderingen allemaal opeens
aaahhhja okquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zou ik dik worden..nergens voor nodig toch?Daarom beetje verandering..maar dat op tijd naar bed gaan wordt geen gewoonte hoor
Alleen wat gezonder eten enzo
Dit moest dik zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe, dan snap ik het wel ja. Ben je al begonnen met hardlopen?
En hoezo neit accepteren, dan lijk je tenminste een leven te hebben
Nu gewoon de Long Chicken bij de Burger King tochquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahhhja okgewoon af en toe die hamburgers eens verruilen voor een groenteburger
Om jou zwaar typwerk te besparen tochquote:
Oja, thankss.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Om jou zwaar typwerk te besparen toch
It'll blow your mind away.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu gewoon de Long Chicken bij de Burger King toch![]()
En thuis wat 'normaler' voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wil er pancakes?
grgrUri Gellerquote:. "MINDBLOWING."
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Lijkt me wel slim, anders heb je straks nog spierpijn op je toernooiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit moest dik zijnEn nee..nog niet begonnen met hardlopen
Denk dat het maandag gaat worden
En waarschijnlijk wordt het gewoon niet meer hardlopen voor het hockeytoernooi
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zeroooooquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil er pancakes?
grgr
[..]
Uri Geller. "MINDBLOWING."
Huh, waarquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
en die 'gr gr' raaarghhhhhquote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee, we hadden afgesproken grote afbeeldingen in spoilers te doen.... Zerooooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |