Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik denk dan ook nog altijd, hoe krijg ik het in godsnaam zo voor elkaar zoals zij het doen. Vooral als je altijd dat gedoe rond risotto hoort. Dat durf ik echt niet te maken hoor, voorlopig dan
Er zit ook wel verschil in een hamburger en een hamburger.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog wel
Inderdaadquote:
Dat kan ik al heel lang, als er iets super easy is. Net zoals shoarma of pannenkoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een hamburgertje bakken..dat lukt de meesten nog wel
Niet zelf maken natuurlijk..maar gewoon uit zo'n bakje van de AH..hup in de pan eventjes wachten en klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zit ook wel verschil in een hamburger en een hamburger.
Ja, snap ik. Maar zelfs dan zit er een wereld van verschil inquote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet zelf maken natuurlijk..maar gewoon uit zo'n bakje van de AH..hup in de pan eventjes wachten en klaarWel natuurlijk gewoon de echte hamburgers he..niet die diepvriesdingen..of die magnetrondingen
Dat was ook een beetje mij punt hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Dat kan ik al heel lang, als er iets super easy is. Net zoals shoarma of pannenkoeken
Waarom dan toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mij punt he
Maar zal ik jou eens stiekem wat vertellenIk heb al een tijdje geen hamburgers meer gegeten
![]()
Het bolletje en de saus zijn natuurlijk naar eigen smaak. Verder zie ik niet hoe het een wereld van verschil kan zijn als je dat 'lijstje' afwerkt. Hamburger -> Pan -> Klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar zelfs dan zit er een wereld van verschil in.
Hamburger -> niet gaar -> klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het bolletje en de saus zijn natuurlijk naar eigen smaak. Verder zie ik niet hoe het een wereld van verschil kan zijn als je dat 'lijstje' afwerkt. Hamburger -> Pan -> Klaar.
Sinds zaterdag geloof ik al niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom dan toch nietik bedoel jij bent de hamburger en chocolademelk man. Wat heb ik gemist
Boh.quote:
Daarom zette ik er ook bij dat de meesten dat wel kunnen. Er zijn altijd een aantal mensen die echt niets kunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hamburger -> niet gaar -> klaar.
Hamburger -> perfect -> klaar
Hamburger -> zwart -> klaar
Is dat een meisje?quote:
quote:
doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik een foto in mn fobo pleuren?!
Doe eens gek.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik een foto in mn fobo pleuren?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |