Boh.quote:
Daarom zette ik er ook bij dat de meesten dat wel kunnen. Er zijn altijd een aantal mensen die echt niets kunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hamburger -> niet gaar -> klaar.
Hamburger -> perfect -> klaar
Hamburger -> zwart -> klaar
Is dat een meisje?quote:
quote:
doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik een foto in mn fobo pleuren?!
Doe eens gek.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo wat een verandering hierquote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sinds zaterdag geloof ik al niet meerEn Chocomel ook al een aantal dagen niet
Al heb ik vandaag wel weer een pak gekocht
Maar nog niets uit gedronken.
Er is er een die echt erg isquote:
pleuren nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt?quote:
Ik ben al gek.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pleuren nog welgewoon netjes neerplaatsen hoor
Jaquote:
Zover ik weet niet. Het spijt me.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik ooit gelogen?
Hihi, excuses aanvaard hoor gekkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Het spijt me.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, excuses aanvaard hoor gekkie.
Dank.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je dit! Wij hebben gewoon een eigen slowchat gekregenEn jij bent van harte welkom hier!
Nee..ik voel mij zwak. Lig nu gewoon al in bedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo wat een verandering hierGaat alles verder wel goed met je?
Hihi.quote:
Klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben erg moe, ik denk zo douchen en lekker op bed nog eventjes TV kijken
Ja goed idee, ik ga ook zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Wat eerder slapen en eerder opstaan dus meer doen overdag?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..ik voel mij zwak. Lig nu gewoon al in bedMaar ik denk dat deze verandering mij wat extra tijd gaat geven op deze planeet
Wat jij wil.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Dat wil ik jaquote:
Okidoki.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Dankjewelquote:
quote:
Ja klinkie?quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat eerder slapen en eerder opstaan dus meer doen overdag?
Dat is het allerminst.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat klinkt een beetje bot allemaal
Zo ken ik je niet Bob die veranderingen allemaal opeensquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik dit ga worden als ik zo door blijf gaanEn dat kan ik niet accepteren
Liefquote:
Ik dacht juist dat ik warm overkwam.. Dat was wel de bedoeling in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt wel inderdaad bot, waarom doe je nou zo man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |