Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ze belden mij net dat jij daar gekotst had na overmatig drankgebruik en eruit gezet bent
www.google.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestje
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
wat?dat heb ik nooit gedaan
mijn oprechte excuse s:@
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaah 12 uur geleden dacht je er nog heel anders over zag ik
Wat is deze?quote:
What happened?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?
Je hebt dit gered.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitHoe was werk?
mjawelquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar werk je?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Netjes netjes danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Ik faal best hard.quote:Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Verkoop je Djarum Superquote:
Gelukkige Strijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkoop je Djarum Super?
En hebben jullie al grote pakjes lucky strike?
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wij verkopen in principe alles behalve Marlboro Medium
Wij verkopen ook sigaretten.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?
Heb al 2 weken die foldertjes in m'n pakjes, maar kan ze nog nergens vinden
Alleen de normale sizequote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dus ook al de grote pakjes Lucky Strike?
Heb al 2 weken die foldertjes in m'n pakjes, maar kan ze nog nergens vinden
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij verkopen ook sigaretten.
Bazen zijn jullie.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij verkopen ook sigaretten.
Hmm, vreemd.quote:
Groente en fruit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En planten én bloemen én sterke drank. Wat wil een mens nog meer?!?!?
Ik vraag het me ook af.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sterke drankquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse damesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, op de bloemen en planten afdelingquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sterke drank?
Je werkt bij een supermarkt toch?
Net uitverkocht sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse dames?
Ja, lap zegquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat verkoopt mijn afdeling niet
Wij welquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook jonge wulpse zweedse dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
ooglapjesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |