Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ze belden mij net dat jij daar gekotst had na overmatig drankgebruik en eruit gezet bent
www.google.nlquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee. Mijn school huurt dat helemaal af voor een feestje
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
wat?dat heb ik nooit gedaan
mijn oprechte excuse s:@
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaah 12 uur geleden dacht je er nog heel anders over zag ik
Wat is deze?quote:
What happened?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, en sindsdien alleen maar beter toch?
Je hebt dit gered.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ik schrok ervan maakt niet uitHoe was werk?
mjawelquote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar werk je?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Netjes netjes danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vresalak! Omg, zo saaiik kwam daar en iemand kreeg een berisping, dus ik beetje afluisteren. Maar ondertussen was de winkel onderbezet (-2 mensen opeens) dus ben ik maar kwartier eerder begonnen. Toen maar kassa, kassa en nog een kassa gedaan want de rest is sloom en ik snel
(egoboost, maar ik ben wel de snelste kassa
) Daarna ff in rap tempo de winkel weer netjes, en semi-tevreden naar huis. Maar niet veel gedaan dus.
Ik faal best hard.quote:Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |