Spaghetti en macaroni dus?quote:
Ik macaroni.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
Al ik er 1 mag kiezen neem ik fusili, dat heeft precies de goede bite en 't hapt zo lekker weg.
Lijkt het dan niet net of er een olifant op is gaan staan en ze bont en blauw zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik macaroni.
En laat de zon maar komen! Mijn teennagels zijn middernachtblauw!
Nee, het is sjiek donkerblauw met een paarse zweem.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt het dan niet net of er een olifant op is gaan staan en ze bont en blauw zijn?
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht ,
heb maar even sorry geroepen net maar goed ze is vrouw en zwanger dus ze weet alles van stom doen
Ik heb mijn vader ooit laten lachen omdat ik Spongebob pasta had gekookt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik zie geen piemelpasta, en geen tietenpasta, geen Dora-pasta en geen pastatjes, geen smurfenpasta.
* krakkemieke Pee masseert met tijgerbalsemquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...spiertje verrekt in mijn rug vannacht. Kon net niet eens fatsoenlijk liggen op de bank
Nee joh. Ben je gekquote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke Pee masseert met tijgerbalsem
Een hete kruik en een pijnstiller?
Dan adviseer ik een kruik. Dat kan zo lekker zijn met spierpijn!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Ben je gekDit doet niet genoeg pijn voor een pijnstiller
Het is ongemakkelijk en ik lig ff niet lekker op de bank, maar verder geen last hoor
Dan ga je toch iets doen? Van stilzitten/liggen wordt 't vaak alleen maar ergerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...spiertje verrekt in mijn rug vannacht. Kon net niet eens fatsoenlijk liggen op de bank
Grijp je kans, maak een avondwandeling met als afsluiter een cola light bij een kroegjequote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Dan ga je toch iets doen? Van stilzitten/liggen wordt 't vaak alleen maar erger
Ik heb de mijne net achter de rug.quote:
Ja, sarabi. Het zijn wel je ouders hoor. Ze hebben je het leven geschonken. Je gevoed en opgevoed. Gewoon bellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
Pak gewoon die telefoon en bel!!!!
Sjongejongejonge..
Hahaha dat is niet nodig deze keerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pak gewoon die telefoon en bel!!!!
Sjongejongejonge..
Zo klinkt het helemaal engquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, sarabi. Het zijn wel je ouders hoor. Ze hebben je het leven geschonken. Je gevoed en opgevoed. Gewoon bellen.
Het is half 9, volgens mij een goede tijd om te stoppen met werken en te gaan bankhangenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
Pffff...ik ben gaar zegIk wilde nog ff lekker werken, maar denk dat ik maar gewoon ga bankhangen of zo
Champions league kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
Pffff...ik ben gaar zegIk wilde nog ff lekker werken, maar denk dat ik maar gewoon ga bankhangen of zo
* PdeHoog voelt eens aan Borisz zijn voorhoofdquote:
Zal me een spannend avondje worden.....quote:
Nou he?quote:
Als Inter snel scoort kan het nog wel spannend worden jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal me een spannend avondje worden.....
Ligt eraan. Cafeine verwijdt je bloedvaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef MissHobje het volgende:
Hoofdpijn bestrijden met cafeīne, ik dacht dat koffie het erger maakte maar het werkt! gek?
koffie is zķ goedquote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef MissHobje het volgende:
Hoofdpijn bestrijden met cafeīne, ik dacht dat koffie het erger maakte maar het werkt! gek?
Nee niet echt, ik heb eind vorig jaar noodgedwongen paar weken vrij genomen maar dat heeft ook niet echt gewerkt, ben eind jan/feb 3 weken thuis geweest ziek, en nu moet ik ff doorbikkelen want we kunnen geen vrij krijgen want te weinig personeel, was vorige week ook weer ziek precies in vrije dagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, Hob, heb je de afgelopen tijd nou wel eens echt rust genomen? Je loopt al best een tijdje te kwakkelen! Niet goed!Ga's vrij nemen en genieten van je
KA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb eind vorig jaar noodgedwongen paar weken vrij genomen maar dat heeft ook niet echt gewerkt, ben eind jan/feb 3 weken thuis geweest ziek, en nu moet ik ff doorbikkelen want we kunnen geen vrij krijgen want te weinig personeel, was vorige week ook weer ziek precies in vrije dagen.
Och houdt vanzelf een keer op is mijn motto
Maar!!!! oktober vakantie woehaa! hele maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe je wel voorzichtig? En waarom ben je er zaterdag niet bij? Lekker chillen
of moet je werken?
Ja doei.
Helaas werken de meeste lenzen niet samen met mijn ogen. Verdraag slechts een heel beperkt aantal lenzen (op dit moment slechts 1 type).quote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:
- imho zijn de beste hydrogel lenzen gemaakt van omafilcon A, ofwel de Coopervision Proclear
- je kunt overwegen over te stappen op silicone hydrogel lenzen die veel en veel meer zuurstof doorlaten dan de ouderwetsche hydrogel lenzen, maar dan wel van de tweede of derde generatie.
De beste van de tweede generatie, imho, is de Johnson & Johnson Acuvue Oasys. De beste van de derde en nieuwste generatie is de Coopervision Biofinity. Mijn persoonlijke favoriet als het om maandlenzen gaat, maar veel mensen geven de voorkeur voor Oasys.
Persoonlijk draag ik 3x in de week daglenzen, de Proclear 1-day. Comfort is echter subjectief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
FF wordt een grote meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Housewarmingparty!!!!
Gefeliciteerd en succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das de enige pasta die ik echt niet lekker vind; zo'n meelhapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en vooral erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]spullen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb tot nu toe alleen laminaat, een kapstok, glazen en dvd's
de rest mag ik nog aanschaffen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mini smileysquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Hé, moet je luisteren zeg : FFT heeft getekend en FFT doet het.
Ongetwijfeld zul je nog een paar keer willen terugkrabbelen.
Het is eng en nieuw.
én : Leuk en nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
begin volgende week alquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Per wanneer gaat je huur in?
Ik zal 's kijken of we wat vaart kunnen zetten achter de 'tweede slag'
bij de goedkopere pomp? ik heb bij Shell in Alphen ¤ 1,639quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
FFT, goed bezig
TAV, serieus of een grapje? Want van ¤1,65 bij de goedkopere pomp ga ik echt bijna huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Per wanneer gaat je huur in?
Ik zal 's kijken of we wat vaart kunnen zetten achter de 'tweede slag'
correctie, volgende heb ik overgenomen en voor getekend:quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spullen!!ik heb tot nu toe alleen laminaat, een kapstok, glazen en dvd's
de rest mag ik nog aanschaffen.
Hartstikke gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
eng he, en spannend jamaar ik bleef zo veel nadenken en twijfelen. iedere keer wilde ik de telefoon pakken om ja te zeggen maar toen kneep mn keel zich dicht en kon ik het niet. maar heb besloten door te zetten en net met beide ouders er naartoe geweest voor tekenen en nog 1 keer het huis bekijken (nou ja, straks natuurlijk nog meer
maar mn vader had t nog niet gezien ) en zij waren beide enthousiast. ik ben in ieder geval blij dat ik een beslissing genomen heb, dat twijfelen had ik ook niks meer aan op een gegeven moment
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Bekend verhaal![]()
wat leuk zeg! Maar ehm, ik kom nog wel eens in 't westen bij m'n ouders, eventueel met de auto als 't er spullen mee moeten, dus ehm...
Dit heb ik nog staan voorlopig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is die spiegel echt groot? lijkt niet zo. en die luxaflex passen ook niet bij mij helaas. maar wel superlief! als iemand nog spullen kwijt wil; misschien kan ik er wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dankje maar nog niet feliciteren hoor, zo voelt het nog nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hartstikke gefeliciteerd.
En het gaat vast helemaal goed komen.
Nog in de aanbieding: wit Ikea salontafeltje.
hoeveel wil je er voor?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
cm of 60 bij 40 denk ikhendig voor in de hal ofzo
Wij wilden hem ooit op de schouw in Arnhem hangen, omdat daar een nare teervlek zat, maar we hebben nooit de moeite genomen hem op te hangen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het is eng en nieuw.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuke post!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het is eng en nieuw.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is heel tofquote:
Aan het plafond in de slaapkamer. Kan je de hele tijd naar jezelf kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is heel tofdan zou ik em in de hal kunnen hangen bij de kapstok
kom je wel op bezoek?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
FF wordt een grote meid!
Housewarmingparty!!!!
ik wil wel lekker kunnen slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan het plafond in de slaapkamer. Kan je de hele tijd naar jezelf kijken.
quote:
ik zal niks verwachten en als het komt vind ik het leuk okquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Moeten maar even zien via welke wegen hij dan bij jou aankomt, maar dat komt vast goed
ik zorg gewoon dat hij er komtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niks verwachten en als het komt vind ik het leuk ok
Lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond nog spaghetti gegeten, met een saus van tomaten, peterselie, knoflook, mosselen en vongole
Jetzt kommen die Kamele mit die grosse Bulte...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.
Alphen a/d Rijn, durf je dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat hij er komt(waar moet hij precies heen?
)
kut nee dit heb ik gelezen. ik ga nu reagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jetzt kommen die Kamele mit die grosse Bulte...
nNet altijd worden jouw posts gezien / hgelzen valt mij op , Zet.
Z.!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.
haha ik ga het rustig aan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, FFT met de nodige privacy... wanneer krijgen wij foto's te zien?
Ik vrees dat het verminderde oliegebruik van FFT een druppel op de gloeiende plaat zal blijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
TAV, serieus of een grapje? Want van ¤1,65 bij de goedkopere pomp ga ik echt bijna huilen
het is vanuit het verre Duitsland niet heel veel verder dan waar moblo woont.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Z.!
toen je dit postte zei ik het direct tegen mn ouders... echt een veels te groot (en lief) aanbod van iemand die in Duitsland woont! je bent gek!en kan dit echt niet aannemen daarom. maar
tv ga ik kopen, thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en wellicht gaan er hier ook nog dingen als een TV weg (wel met kast, geen platte) voor een zacht prijsjeHebben er 2 staan (slaapkamer en woonkamer) maar zijn er nog niet uit of we de breedbeeld of die met teletekstmogelijkheid (
) houden
hihi ik ben ook gek hoor, hartstikkequote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef z80 het volgende:
[..]
het is vanuit het verre Duitsland niet heel veel verder dan waar moblo woont.
en het kost me alleen maar tijd, de wagen rijd voor mij gratis.
en daarbij het is voor mij ook meteen een dagje uit.
ps
dat ik gek ben weet ik. kan het tenminste niet meer worden.
We gaan het straks nog even bekijken.quote:
Dat is meestal bij huisjes via Bellevilla.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
vandaag de officiële bevestiging van mijn prijs per post binnen gekregen.
net even zitten neuzen op de site voor een weekendje Belgie, omgeving Dinant.
maar wat een stelletje *** zijn het ook. wel een huisje voor een redelijke prijs, maar komt vervolgens wel gas, water, licht en beddengoed bij. en er zijn er ook nog die schoonmaak kosten rekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
die kosten zullen toch wel meevallen? bijna gratis vakantie, heerlijk hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
vandaag de officiële bevestiging van mijn prijs per post binnen gekregen.
net even zitten neuzen op de site voor een weekendje Belgie, omgeving Dinant.
maar wat een stelletje *** zijn het ook. wel een huisje voor een redelijke prijs, maar komt vervolgens wel gas, water, licht en beddengoed bij. en er zijn er ook nog die schoonmaak kosten rekenen.
Mjwah..ik heb laatste aflevering S6 en eerste S7 van Deadliest zitten kijkenquote:
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nu wel naar bed. Morgen om 8.15 een gezellige 45 minuten bij de tandarts hangenTwee gaatjes vullen
Precies, maar toch succes P en slaapzequote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopen
echt slapen nu, net als jij![]()
Welke heb je nu als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas werken de meeste lenzen niet samen met mijn ogen. Verdraag slechts een heel beperkt aantal lenzen (op dit moment slechts 1 type).
Moet ze gewoon op tijd vervangen en vaker de bril op doen
desnoods via utrecht? kan ik het meeslepen naar alphen (werk ik)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat moet wel lukken op de een of andere manier!
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef Isabeau het volgende:
(en ik ben net een kwartiertje van de bank afdiep in slaap gevallen)
Ja ik dacht ook zoiets.. met vergelijken zit er dus zo min mogelijk troep in, dat scheelt al hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 04:17 schreef Isabeau het volgende:
rara, ik kan niet slapen
En ik ben benieuwd, Hobje! Voor 39 cent wordt het vast wel schoon, maar wat het verder doet geen idee
't Is alleen zo zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopen
echt slapen nu, net als jij![]()
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 14 april 2011 07:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is alleen zo zonde van mijn tijd
Helaasquote:Op donderdag 14 april 2011 07:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Heeft jouw tandarts ook puzzels op het plafond hangen? Ik heb er niks aan, ik heb altijd mijn bril af.
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 14 april 2011 07:48 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte met de tandarts Pee.
Laatste werkdagje van deze week
Mijn tel lijst is zoek
Heb je hem al?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik bedoel m'n lijst met alle tel nrs daarop van iedereen en overal in het zkh
Goed gereedschap is heel belangrijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:23 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa lekker! Ik voel me zo gehandicapt, incompleet, niet mezelf zonder m'nlijst
Yupsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goed gereedschap is heel belangrijk!![]()
Maar ook zonder lijst ben je nog jezelf, onze balie-Bluezz!
hi Krak, was vannacht zenuwachtig en boos dat ik ja had gezegd en dit gevoel zal nog wel zo blijven maar dit is t beste en over 4 maanden laat ik wel weten hoe het dan voelt.quote:
Vanaf nu wordt het gewoon leuk joh!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hi Krak, was vannacht zenuwachtig en boos dat ik ja had gezegd en dit gevoel zal nog wel zo blijven maar dit is t beste en over 4 maanden laat ik wel weten hoe het dan voelt.
suc6 op school lieve Aurequote:Op donderdag 14 april 2011 09:36 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! En FF, gefeliciteerd!!!
En dan ga ik nu naar school
Alphen kom ik wel eens in de buurtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
Komt Den_Haag bijvoorbeeld nog wel eens richting A a/d R?om maar 's even wat te noemen? Ik kom dus nog wel 's in Den Haag, en mijn ouders zijn hier zondag, dan kan ik 'm eventueel al meegeven!
Bij de receptie heb ik een computer waar de telefoontjes op binnen komen en ik heel makkelijk kan doorschakelen (type gewoon een naam of afdeling in), maar nu heb ik dus gewoon een bureau met een telefoon, Help! Er circuleert wel een lijst, maar daar klopt heel veel van niet. Dus ik ben ondertussen zelf een lijst in word aan het maken, weet ik precies waar wat staat en zoquote:Op donderdag 14 april 2011 08:23 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa lekker! Ik voel me zo gehandicapt, incompleet, niet mezelf zonder m'nlijst
Zit bij een specialist in het ziekenhuis. tenminste, daar zit zijn praktijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke heb je nu als ik vragen mag?
de kennis van de MBO optometrist schiet nog wel eens tekort, en de HBO optometrist / oogarts krijgt veel commissie van het merk die ze vakanties aanbiedt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
Grappige tandartsDe eerste keer in mijn leven dat het boren best goed gevoelig was. Zegt-ie achteraf dat het een vervelend gaatje was. Hij moest diep boren, bijna tegen de zenuw aan. Volgens hem had-ie hem niet geraakt
Maar als het ging kloppen, steken of erge pijn doen moest ik vooral niet aarzelen even te bellen
Dat hoop ik ookquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookNou ja, zal wel meevallen hoop ik
ja ik weet ook inmiddels heel veel uit mijn hoofd, maar ook een aantal niet. Die zouden in ons nieuwe mooie glimmende telefooncentraledispay gezet worden, maar ja.....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de receptie heb ik een computer waar de telefoontjes op binnen komen en ik heel makkelijk kan doorschakelen (type gewoon een naam of afdeling in), maar nu heb ik dus gewoon een bureau met een telefoon, Help! Er circuleert wel een lijst, maar daar klopt heel veel van niet. Dus ik ben ondertussen zelf een lijst in word aan het maken, weet ik precies waar wat staat en zo(en ik roep regelmatig dingen als: dienstdoende chirurg?? en dan roept er wel een collega een nr uit d'r hoofd terug
)
Ik ga enthousiast aan mijn werkquote:
Leuk is datquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn vakantie ondervindt steeds meer onderbrekingen door werkIk zit nu al op vrijdagavond, zaterdagmiddag, maandagochtend / middag en woensdagochtend. Ik zou bijna gewoon gaan werken
Dat is geen vakantie!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn vakantie ondervindt steeds meer onderbrekingen door werkIk zit nu al op vrijdagavond, zaterdagmiddag, maandagochtend / middag en woensdagochtend. Ik zou bijna gewoon gaan werken
ah, zie je, dat komt vast goed FFT!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alphen kom ik wel eens in de buurt
De woonplaats van FF's ouders ook wel eens
Ja preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, wat is dat voor kul? Als je weg zou gaan, kan dat toch ook niet?
Helemaal met krakje eens!quote:
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Bluezz het volgende:
ja ik weet ook inmiddels heel veel uit mijn hoofd, maar ook een aantal niet. Die zouden in ons nieuwe mooie glimmende telefooncentraledispay gezet worden, maar ja.....Dat duurt ff.
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.
Ik heb het idee dat het sinds Fortuyn alleen maar erger is gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....
Er moet wel een manager worden aangesteld omdat proces goed te begeleiden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.
Zo lang je geen directeurssalaris op je bankrekening krijgt, is er geen enkele reden je vakantie te onderbreken voor werk. Niemand is onmisbaar, ook jij niet, al willen ze je dat wijsmaken.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Onacceptabel, dat is geen vakantie meer zo!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn telefoon blijft wel aan maar ze weten dat als ik nodig ben ik dubbel uren schrijf op vakantie. Scheelt weer in de vrije dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onacceptabel, dat is geen vakantie meer zo!
Voor mij geldt een hele simpele regel: als ik vakantie heb heb ik vakantie. Blackberry gaat uit, ik zorg dat mensen weten waar ze bij calamiteiten terecht kunnen en ze redden het echt wel zonder mij.
Al betalen ze 4 keer uit, ik doe daar gewoon heel bewust niet meer aan mee. Zijn hier van die figuren die denken dat de organisatie instort als ze er een week niet zijn. Enige zelfrelativering zou wonderen doen bij die typesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn telefoon blijft wel aan maar ze weten dat als ik nodig ben ik dubbel uren schrijf op vakantie. Scheelt weer in de vrije dagen
Dat dus!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang je geen directeurssalaris op je bankrekening krijgt, is er geen enkele reden je vakantie te onderbreken voor werk. Niemand is onmisbaar, ook jij niet, al willen ze je dat wijsmaken.
Hoe had je het willen doen als je anderhalve week op vakantie was geweest in een ver oord dan?
Als ik in het buitenland zit is het een ander verhaal en instorten zal het allemaal niet, maar er zijn wat dingen die nog geregeld moeten worden en ik heb gewoon geen tijd om het over te dragen allemaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al betalen ze 4 keer uit, ik doe daar gewoon heel bewust niet meer aan mee. Zijn hier van die figuren die denken dat de organisatie instort als ze er een week niet zijn. Enige zelfrelativering zou wonderen doen bij die types![]()
Daarbij: ik heb het gewoon nodig om een aantal weken per jaar helemaal los te zijn van alles dat met mijn werk te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yep, college van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 12:12 schreef TAV74 het volgende:
Trouwens D_H: ben jij op het Nyenrode al eens in contact gekomen met Jeff Gaspersz?
Sinds ik die regel heb ingevoerd bellen ze eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Al betalen ze 4 keer uit, ik doe daar gewoon heel bewust niet meer aan mee. Zijn hier van die figuren die denken dat de organisatie instort als ze er een week niet zijn. Enige zelfrelativering zou wonderen doen bij die types![]()
Daarbij: ik heb het gewoon nodig om een aantal weken per jaar helemaal los te zijn van alles dat met mijn werk te maken heeft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ah cool, is het een beetje een inspirerende speker? Zit er aan te denken hem in te schakelen voor een kickoff.quote:
Vast niet. En ja, ik ben soms een beetje gekquote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Je bent aanwezig om te troubleshooten...in je va-kan-tie?? Zijn er grote calamiteiten gaande dan?
Wat een nonsense ! leuke binnenkomer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast niet. En ja, ik ben soms een beetje gekLaat ik overigens vooropstellen dat ik dit niet voor iedereen doe hoor.....Gebruikers en projectleiders zijn allemaal gelijk, maar sommige iets gelijker dan anderen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanmorgen lawaai buiten.
Mn. X kijkt door het zolderraam en ziet: "drie aapjes in de bomen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga ik maar weer verder aan vandaag...![]()
sorry laat maar thnxquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, zie je, dat komt vast goed FFT!
Zal zondag eens vragen of mijn ouders of mijn zusje voor taxi willen spelen
Goede binnenkomer.quote:
Je ziet er toch vanafquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef AnneX het volgende:
totaal anders dan voorheen: bloemerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanmorgen lawaai buiten.
Mn. X kijkt door het zolderraam en ziet: "drie aapjes in de bomen".
vrolijke kussens! En die aapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga ik maar weer verder aan vandaag...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah cool, is het een beetje een inspirerende speker? Zit er aan te denken hem in te schakelen voor een kickoff.
Oh, aha.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
neemijn reactie was laat, vandaar sorry
haha dat mag je op je gemakje doen, voor juni zit ik er nog niet inquote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, aha.
Ik was al aan het babysokjes breien mij aan het voorbereiden op de housewarming.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zit bij een specialist in het ziekenhuis. tenminste, daar zit zijn praktijk.Ah, maar daar begint het al. Het is een 'white brand', wat betekent dat ze het inkopen bij B&L, J&J, Coopervision of een van de andere grote toko's en hun eigen merk erop plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, misschien gaat het ook iets teveel in detail, als ze denken dat je geen laatste generatie silicone hydrogelen aankan en ze proberen je niet hun eigen productenrange (en dus per definitie beperkt!!) aan te naaien dan is het op zich ook goed...Confidence through competence
Hihi, mevrouw korting.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
en per ongeluk gevonden : leuk voor de verandering en bij bestellen bleek -/- 50%![]()
leuke verrassing als de helft er nog af gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
en per ongeluk gevonden : leuk voor de verandering en bij bestellen bleek -/- 50%![]()
wel de asperge in het zelfde water koken he.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
Asperge-schillen en -kontjes lekker laten pruttelen om er een ouderwets aspergesoepje van te brouwen.
Dat wilde iknog vragen: is de aspergetijd begonnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
Asperge-schillen en -kontjes lekker laten pruttelen om er een ouderwets aspergesoepje van te brouwen.
Ja, toevallig vandaag officieel. 2e donderdag van april is het officiële seizoen begonnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef AnneX het volgende:
Dat wilde iknog vragen: is de aspergetijd begonnen?
Aha, kijk ! dan ga ik daar eens opletten bij de lokale spar en de biolog. streekprodukten.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, toevallig vandaag officieel. 2e donderdag van april is het officiële seizoen begonnen.
Volgens mij niet....quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha, kijk ! dan ga ik daar eens opletten bij de lokale spar en de biolog. streekprodukten.
En heeft DE zich al gemeld vandaag? *aagje
Da's lief! En natuurlijk om deze dag te vieren!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
taart!baas ging koffie kopen en vroeg of ik nog wat wilde. Ik zei 'doe maar taart
'. Komt ie ineens met een vlaai voor mn neus; of ik em in stukkies wil snijden
. vanmiddag een mckroket en garnaaltjes op maar maakt niet uit..
haha hij weet t nog nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's lief! En natuurlijk om deze dag te vieren!
nee hij is blind.quote:
Heeft-ie wat goed te maken of zoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
taart!baas ging koffie kopen en vroeg of ik nog wat wilde. Ik zei 'doe maar taart
'. Komt ie ineens met een vlaai voor mn neus; of ik em in stukkies wil snijden
. vanmiddag een mckroket en garnaaltjes op maar maakt niet uit..
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat ze whisky moest nippen.
Nee, hooguit dom en bot.quote:
Als hij hier zou meelezen was ze al lang ontslagen geweest, dus ga er maar vauit dat hij dat niet doet.quote:en als hij hier even mee leest, weet hij ook dat je een woning hebt.
dat ja Z. + ik zit niet te stralenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hooguit dom en bot.
[..]
Als hij hier zou meelezen was ze al lang ontslagen geweest, dus ga er maar vauit dat hij dat niet doet.
Pas als je daadwerkelijk verhuisd bent kan je het doorgeven aan de personeelsadministratie en heb je recht op verhuisvrij.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
vorig app ging niet door vanwege geld en toen kwam dat hele gebeuren met baas. Dus ga dit niet (gauw) vertellen
Verhuisvrij?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk verhuisd bent kan je het doorgeven aan de personeelsadministratie en heb je recht op verhuisvrij.
Heel veel CAO-'s hebben een regeling ingebouwd voor verhuizen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Verhuisvrij?![]()
Mijn baas ziet mij al aankomen zeg. Wettelijk niet verplicht dus controleer eerst je CAO voordat je er om vraagt en hij er niet van gediend is.
Ja, maar je moet er niet vanuit gaan dat je het automatisch hebt. Ook zo lullig om zonder het na te gaan aan je baas kenbaar te maken dat je er gebruik van wilt maken, terwijl je relatie met hem al dubieus genoeg is.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel CAO-'s hebben een regeling ingebouwd voor verhuizen.
Een verhuizing valt net als een huwelijk onder bijzonder buitengewoon verlof. Over het algemeen gezien staan voor een verhuizing 2 vrije dagen, maar dit kan per CAO verschillen.
Dus je krijgt ook geen vrije dagen als jij gaat trouwen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar je moet er niet vanuit gaan dat je het automatisch hebt. Ook zo lullig om zonder het na te gaan aan je baas kenbaar te maken dat je er gebruik van wilt maken, terwijl je relatie met hem al dubieus genoeg is.
Ik heb bijvoorbeeld al helemaal geen CAO en er zijn genoeg beroepen die het ook niet hebben. En dus ook geen recht op verhuisvrij. Wettelijk gezien is er helemaal niets geregeld.
Ja, als ik zelf die dagen opneem dan mag ik ze hebben.
Trouwen en begrafenis is contractueel geregeld hier. De rest niet. Als je niet in een CAO valt heb je pech, je baas mag beslissen of hij het wel of niet toekent.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je krijgt ook geen vrije dagen als jij gaat trouwen?
Je hoeft namelijk niet persé onder een CAO te vallen voor algemene regelingen zoals huwelijk of begrafenis.
Je hebt nog zoiets als de WAZO, daar heeft elke werkgever zich aan te houden. Ook al heb je geen CAO.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Trouwen en begrafenis is contractueel geregeld hier. De rest niet. Als je niet in een CAO valt heb je pech, je baas mag beslissen of hij het wel of niet toekent.
Dat is leuk, maar ook daar staat niets over verhuizen in. Wel over zwangerschaps verlof en zorgverlofquote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog zoiets als de WAZO, daar heeft elke werkgever zich aan te houden. Ook al heb je geen CAO.
Als het niet expliciet vastgelegd is bij jullie dan is een verhuizing inderdaad niet wettelijk verplicht bijzonder verlof, daarin heeft Annie gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb geen cao dus helaas. Vrije dagen zijn voor mijn rekening
Bazen zijn zo overratedquote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Anthraxx het volgende:
Daarnaast gun ik iedereen alle vrije dagen die je kunt bedenken, maar de meeste bazen denken daar anders over.
Dat is centenwijsheid en guldensdomheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
De baas zijn centen zijn niet van blik
Ga je op de dichterlijke toer?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef z80 het volgende:
nee hij is blind.
al zou hij niet weten dat je een woning hebt, ziet hij wel dat je zit te stralen als een zon.
Jeeeeequote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
POEH weer een dag gewerkt. Zit er weer op
Nee, want morgen eerst nog even nuchter en zonder kater die nieuwe baan regelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Volgens mij heb ik alle shit weggewerktPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY-tijd
Helaas nog niet zuipen vanavond
Mijn lief is ook weer onderweg hier naartoe en heeft dan 3 dagen vrij.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik begin nu vast met duimenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Volgens mij heb ik alle shit weggewerktPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY-tijd
Helaas nog niet zuipen vanavond
Mie toequote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Het duurt ook wel echt te lang zo hčquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Zus belde vanochtend naar mijn werk : vocht toedienen is nu ook gestopt waardoor ze nu langzaam in coma zal wegzakken. Ik vind het echt zo moeilijk omdat het zolang nu al duurt.
Je leven gaat gewoon door terwijl je moedertje gewoon dood ligt te gaan, ik vind het steeds lastiger worden
Ik ben er ook heilig van overtuigd dat mensen op lange termijn meer voor je betekenen (en verdienen) als je ze op dit soort gebieden goed behandeld en ruimte geeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is centenwijsheid en guldensdomheid.
Ja vreselijk lijkt me dat... *knuf*quote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Zus belde vanochtend naar mijn werk : vocht toedienen is nu ook gestopt waardoor ze nu langzaam in coma zal wegzakken. Ik vind het echt zo moeilijk omdat het zolang nu al duurt.
Je leven gaat gewoon door terwijl je moedertje gewoon dood ligt te gaan, ik vind het steeds lastiger worden
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, omdat het voor mij zo onwezenlijk lijkt, vooral omdat alles gewoon doorgaat. Je gaat gewoon naar je werk, geniet van de zon op een terrasje, kletst met ons mee op fok en ondertussen ligt je moeder in een bed en komt daar nooit meer uit. Wat lijken alledaagse dingen dan krankjorem, maar het leven gaat voor jou wel gewoon verder natuurlijk. Ik snap dat het steeds moeilijker wordt en je zit misschien zelfs al met je gedachten bij de begrafenis terwijl ze nog steeds adem haalt. Het zal er niet makkelijker van worden dat ze nu ook geen vocht meer krijgtquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat! Dat gevoel ken ik, ik wist er alleen geen woorden voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Je verwoordt het precies zoals het is Isa.
Ik voel me ook wat onwezenlijk, al de hele dag.. net of je je 'adem inhoudt' of zoiets.
Mooi gezegd Bluezz. En Isa ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me ook wat onwezenlijk, al de hele dag.. net of je je 'adem inhoudt' of zoiets.
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutesquote:Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik zoek een lekkere amuse en ooit op een kookmeeting hadden jullie iets lekkers gemaaktDat recept is vast al 100x gevraagd, maar heb je het bij de hand?
Yupquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan volgende week ook echt vakantie, P?
Yesquote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want morgen eerst nog even nuchter en zonder kater die nieuwe baan regelen.
Bloesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Of de kwartelamuse of de rookvleesbonbons ?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutes
Ja?quote:
Ik ben benieuwd wat ik nog mee ga maken als een familielid heen gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BloesIk snap je zo goed he
Ik hoop dat het nu echt wel heel snel gaat hoor
Maar je link werkt niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef borisz het volgende:
Gaat over verbod op ritueel slachten en de PVV.
Dat dusquote:
wil je er niet naar toe dan? Je werk kan toch ook even op houden, je kunt wellicht verlof nemen? Ik kan me voorstellen dat je er misschien wel bij wilt zijn!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Het heeft niet veel zin om te 'waken' als het misschien nog dagen - een week duurt of zo, ik ga zaterdag of zondag weer naar haar toe (tis een aardig stukje rijden) als de situatie nog zo is.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
wil je er niet naar toe dan? Je werk kan toch ook even op houden, je kunt wellicht verlof nemen? Ik kan me voorstellen dat je er misschien wel bij wilt zijn!
vervelende situatie, lijkt me dat. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heeft niet veel zin om te 'waken' als het misschien nog dagen - een week duurt of zo, ik ga zaterdag of zondag weer naar haar toe (tis een aardig stukje rijden) als de situatie nog zo is.
Ik word dagelijks op de hoogte gehouden door mijn zus die een paar keer per dag gaat kijken, omdat ze in de flat t/o het zorgcentrum woont.
Ah. Da's wel prettigquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik word dagelijks op de hoogte gehouden door mijn zus die een paar keer per dag gaat kijken, omdat ze in de flat t/o het zorgcentrum woont.
Die jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutes
Sinds wanneer vind jij iets van sportquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/sport/24(...)-moet-uitvoeren.html
Wat een klein kindje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |