Mjwah..ik heb laatste aflevering S6 en eerste S7 van Deadliest zitten kijkenquote:
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nu wel naar bed. Morgen om 8.15 een gezellige 45 minuten bij de tandarts hangenTwee gaatjes vullen
Precies, maar toch succes P en slaapzequote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopen
echt slapen nu, net als jij![]()
Welke heb je nu als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Helaas werken de meeste lenzen niet samen met mijn ogen. Verdraag slechts een heel beperkt aantal lenzen (op dit moment slechts 1 type).
Moet ze gewoon op tijd vervangen en vaker de bril op doen
desnoods via utrecht? kan ik het meeslepen naar alphen (werk ik)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat moet wel lukken op de een of andere manier!
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef Isabeau het volgende:
(en ik ben net een kwartiertje van de bank afdiep in slaap gevallen)
Ja ik dacht ook zoiets.. met vergelijken zit er dus zo min mogelijk troep in, dat scheelt al hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 04:17 schreef Isabeau het volgende:
rara, ik kan niet slapen
En ik ben benieuwd, Hobje! Voor 39 cent wordt het vast wel schoon, maar wat het verder doet geen idee
't Is alleen zo zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aiks, succes! gaatjes vullen kan heel erg meevallen en hoef je bijna niet te voelen. laten we dat hopen
echt slapen nu, net als jij![]()
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 14 april 2011 07:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is alleen zo zonde van mijn tijd
Helaasquote:Op donderdag 14 april 2011 07:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Heeft jouw tandarts ook puzzels op het plafond hangen? Ik heb er niks aan, ik heb altijd mijn bril af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |