abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 16:31:55 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95448661
Hier trouwens ook gedoe met een niet nader te noemen persoon en we voelen ons voor het blok gezet... ik wil er niet teveel over uitweiden, maar de sfeer hier in huis was even onder nul. Grmbl. :(
Make love, not war ☮
pi_95448720
*biedt warmte aan*

Mefke hema doet hier niet zo moeilijk meestal, dus ik zou het er op wagen.

Estrys, schakel radar even in en vermeld dat terloops... er gebeuren dan rare dingen ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95448858
Estrys, denk je bijna een compleet huis te hebben, verzinnen ze zoiets..

mefke, afschrift wil idd ook weleens werken..

Dat is wel slikwaardig memmel..

Klinkt stom Diaan..
Morgen is er thema zelfvertrouwen, ben je er?
  woensdag 13 april 2011 @ 16:53:41 #106
114177 Diaan73
pi_95449682
Het is ook stom. Maar vooral erg frustrerend. En het gevoel dat je bedonderd bent. KOmt tijd, komt raad.

Is dat morgen? Ik dacht dat dat vorige week was... morgen toch bezoek aan kinderboerderij?
Make love, not war ☮
  woensdag 13 april 2011 @ 16:56:02 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95449808
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys het zit jullie ook niet mee zeg. Hopelijk komt het goed. Ik vind die tip van Memmel wel een goede eigenlijk.

Memmel -O-

Mefke als je gepind hebt, kun je evt. Ook nog afschrift meenemen... Geldt ook als kassabon volgens mij of ze kunnen het terug vinden in de kassa.
Dat is alleen bij een ondeugdelijk product; dus om je garantie te claimen.

Ruilen en terugnemen is nog steeds gewoon service van de winkel.. Al willen ze dat je op je hoofd gaat staan en drie rondjes om het pand heen rent... Dat mag.
In dit geval hoeft een afschrift dus niet als bon te gelden, maar mag de winkel daar zelf z'n regels over bepalen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:57:24 #108
114177 Diaan73
pi_95449876
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat is alleen bij een ondeugdelijk product; dus om je garantie te claimen.

Ruilen en terugnemen is nog steeds gewoon service van de winkel.. Al willen ze dat je op je hoofd gaat staan en drie rondjes om het pand heen rent... Dat mag.
In dit geval hoeft een afschrift dus niet als bon te gelden, maar mag de winkel daar zelf z'n regels over bepalen.
Ow okay. Ik dacht dat dat ook kon met ruilen. Ik zou het denk ik toch gewoon proberen. :Y
Make love, not war ☮
pi_95449956
Nergens in de papieren staat dat we dat bij moeten betalen of dat we een duurdere standaard keuken hebben uitgezocht. Ook in de offerte die door alle partijen is getekend niet, niet in de rekeningen, niet in andere bevestigingen. Het is nergens te vinden. Maar mijn man is er geweest, ze gaan nu overleggen. De offerte/opdrachtbevestiging die wij hebben vonden ze 'niet relevant'. Ze kwamen met allerlei lijstjes over keukens die standaard bij ons bouwnummer zouden horen. Maar een jaar geleden hadden ze die lijstjes dus echt niet en heeft de verkoper ons dus gewoon een keuken verkocht voor een verkeerde prijs. Wij hebben ons bouwnummer gegeven en gevraagd naar de standaard keuken. Hij heeft ons toen een keuken aangewezen die standaard zou zijn voor ons huis. Die hebben we toen gekocht. Dat is het.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 april 2011 @ 17:02:40 #110
100412 mefke79
komt goed!
pi_95450108
Estrys, dan zou ik zeker even contact opnemen met een rechtsbijstand (als je die verzekering hebt). Want een getekende offerte niet relevant noemen lijkt me niet...relevant. Staat de keuken er al in trouwens? Want eruit halen zullen ze inderdaad niet snel doen.

En diaan :* komt goed!

Ik ga het gewoon proberen bij de Hema, tis mijn eigen fout en alles wat ze erin tegemoet komen is service. Ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95451293
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef Estrys het volgende:
Nergens in de papieren staat dat we dat bij moeten betalen of dat we een duurdere standaard keuken hebben uitgezocht. Ook in de offerte die door alle partijen is getekend niet, niet in de rekeningen, niet in andere bevestigingen. Het is nergens te vinden. Maar mijn man is er geweest, ze gaan nu overleggen. De offerte/opdrachtbevestiging die wij hebben vonden ze 'niet relevant'. Ze kwamen met allerlei lijstjes over keukens die standaard bij ons bouwnummer zouden horen. Maar een jaar geleden hadden ze die lijstjes dus echt niet en heeft de verkoper ons dus gewoon een keuken verkocht voor een verkeerde prijs. Wij hebben ons bouwnummer gegeven en gevraagd naar de standaard keuken. Hij heeft ons toen een keuken aangewezen die standaard zou zijn voor ons huis. Die hebben we toen gekocht. Dat is het.
ik denk dat je dan gewoon stug voet bij stuk kan/moet houden. hun fout, hun probleem. wel megakut ;(

plus ligt de bewijslast in deze volgens mij iig bij hun.

on the bright note dan: mijn beenham staat op, de courgette aardappelgratin zit in de over en het spul + schoonmama is allemaal naar de speeltuin :) morgenochtend doe ik dat met een vriendin + kindje nog eens dunnetjes over :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 13 april 2011 @ 17:36:58 #112
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95451486
Simmu, jij kookt altijd zulke lekkere dingen volgens mij! :9~ :Y)

Estrys, wat rot. Die stress kun je nu net niet gebruiken. Als er nergens iets staat over een meerprijs en als het zo gegaan is als jij zegt dan sta je volgens mij 100% in je recht als je niet bijbetaalt. Open anders een topic in WGR; daar zitten een hoop mensen met verstand van dit soort zaken. Je rechtsbijstand zou ik ook inschakelen maar dat was al gezegd. :)

Bedankt voor alle reacties op mijn berichtje. Ik haal het zo weer weg ivm de privacy van zijn directe familie. :*
A grand adventure has begun.
pi_95452164
Het staat echt nergens over dat bedrag. En ook niet op alle door ons en hen getekend offertes. Mijn man is razend. De keuken staat er inderdaad al in. We hebben rechtsbijstand dus die schakelen we wel in.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:04:06 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95452616
Estrys, idd rechtsbijstand :Y
Als jij gevraagd hebt naar de standaardkeuken, de verkoper heeft deze keuken daarvoor verkocht, nérgens staat iets over meerprijs...
Dan kunenn ze volgens mij hoog en laag springen, maar hebben ze pech gehad.

En anders idd wat memmel zegt; mogen ze 'm er gratis uitslopen en op dezelfde dag omwisselen voor de juiste keuken. (dat zullen ze toch niet doen, want veel duurder dan laten zitten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:06:34 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95452719
Ze kunnen wel meer zeggen. voor hetzelfde vallen de kosten tegen en proberen ze nu nog wat extra geld los te peuteren.
zijn er meer huizen in de straat die nu in de opleverfase zitten? en wat voor keuken zit daar in?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:21:34 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95453249
Of... Maar dan moet je nog ff wat langer wachten: je laat je huis niet opleveren. Is je keuken via de aannemer gekocht? Niet opleveren dan, laat de aannemer het lekker uitzoeken met de keukenboer. Hou je een termijn achter.

Aan de andere kant: jij hebt je keuken, en huis. Zij willen wat van jou.
Lastig wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95453330
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat morgen? Ik dacht dat dat vorige week was... morgen toch bezoek aan kinderboerderij?
Je bent niet de enige die dat dacht ;)
Maar kinderboerderij was vorige week, omgeruild ivm de vrije dag van de scholen vorige week..
  woensdag 13 april 2011 @ 18:55:29 #118
100412 mefke79
komt goed!
pi_95454782
Estrys, Memmel heeft een punt. Als de standaardkeuken onderdeel is van de standaardafbouw van het huis, heb je eigenlijk niets te schaften met het keukenbedrijf, maar alleen met de aannemer. Ik neem aan dat jullie de laatste termijn(en) nog niet betaald hebben, toch?
pi_95454950
quote:
Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Memmel het volgende:
Of... Maar dan moet je nog ff wat langer wachten: je laat je huis niet opleveren. Is je keuken via de aannemer gekocht? Niet opleveren dan, laat de aannemer het lekker uitzoeken met de keukenboer. Hou je een termijn achter.

Aan de andere kant: jij hebt je keuken, en huis. Zij willen wat van jou.
Lastig wel.
Ja via de aannemer. In principe is het iets tussen aannemer en leuke leverancier. Maar beide zeggen dat wij die dure keus hebben gemaakt. En het dus ons probleem is. De fout ligt volgens ons bij de verkoper. Die heeft ons een standaard keuken verkocht en komt er simpel gezegd nu achter dat hij de dure voor de lage prijs heeft verkocht. Maar alles is betaald, staat voor 2 weken bij notaris. Ja behalve 10% voor keuken. We worden morgen gebeld door de rechtsbijstand wat we moeten doen. Uitstellen is echt geen optie eigenlijk, dan zouden we einde van de maand eerst nog weer naar mijn ouders moeten verhuizen. maar betalen is ook geen optie. Nou ja we wachten af. Het is ook al-tijd wat bij ons.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:02:02 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_95455076
Wacht effe Estrys, jij moet toestemming geven aan de notaris voor dat ze dat laatste beetje overmaken naar de aannemer. En die toestemming geef je niet eerder dan dat het opgelost is. Wie weet vindt je nog wat tijdens de oplevering. Onze vooroplevering leverde niet al te veel punten op, maar wij hebben toch ook nog een punt of 10 niet goedgekeurd tijdens de echte oplevering. Daarom pas later betaald. En ik weet dat er bij mijn zusje zoveel mis was dat die pas maanden later dat geld vrijgegeven hebben.
pi_95457099
Keshet, wat vreselijk naar :{ Heel veel sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 19:37:22 #122
43556 miss_dynastie
pi_95457213
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Estrys het volgende:
Maar beide zeggen dat wij die dure keus hebben gemaakt. En het dus ons probleem is.
Ja, nadat jij overduidelijk aan de verkoper hebt gevraagd welke keuken je voor bedrag x kon krijgen. Je hebt een getekende offerte, de overeenkomst moet gewoon worden nagekomen, ik zou niet weten op basis waarvan men jou tot betaling wil of kan dwingen. Zij zijn de professionele partij, zij bieden het jou aan, zij laten jou een overeenkomst tekenen, zij leveren en komen dan ineens, als de keuken er al in zit, met een 'tja, eigenlijk is 'ie ietsje duurder'. Ik zou daar nooit mee akkoord gaan.

edit: oh wacht, jij bent helemaal geen partij bij de overeenkomst? Het is iets tussen aannemer en keukenboer? Dan hebben ze al helemaal niets bij jou te zoeken, maar moeten ze bij de aannemer zijn. Die op zijn beurt hetzelfde verweer voert, als 'ie slim is.
pi_95458023
Wat balen dat het weer misgaat Estrys -O- Het blijft geouwehoer bij jullie he?
Ik heb verder geen tips, maar heb wel als tips om naar miss-d te luisteren, die heeft verdacht vaak gelijk bij dit soort dingen ;)

Florian at vandaag voor het eerst een ijsje
Zo lollig!

Filmpje :') Echt het duurt maar een minuut en het achtergrondlawaai is Leander, maar ik heb zo'n lol gehad. Vooral omdat hij zo braaf gehoorzaamde op het eind :')
pi_95458344
Keshet, wat erg! Sterkte en gecondoleerd! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95459355
Estrys, aargh, kan het nou niet gewoon gaan... Balen zeg, weer een kink in de kabel :* hoop dat het gauw voor elkaar is!
Fake it till you make it...
  woensdag 13 april 2011 @ 21:47:43 #126
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95465307
Keshet, ik heb je bericht gemist, maar ik wil je wel graag sterkte wensen. Aan de reacties te zien kan je het gebruiken :{.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 13 april 2011 @ 22:47:47 #127
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95469423
Estrys: een ding heb ik geleerd, zodra ze het geld in handen hebben doen ze geen donder meer voor je. Termijn achterhouden, depot niet vrijgeven!

Mijn buurman had zijn keuken volledig betaald en is nu drie jaar later nog aam het steggelen.

En het is al gezegd. Ze kunnen je niet iets verkopen, leveren en dan terugkomen op de verkoopovereenkomst. Ben heel benieuwd qat je rechtsbijstand zegt!

En wat ik zeg meen ik echt hoor: laat ze m er maar uitslopen. Gewoon zeggen! Als ze van 2000 naar 500 euro gaan, zijn ze je gewoon aan het uitproberen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95477963
Mijn man heeft gisteren ook al gezegd dan haal de keuken er maar uit en dan draaien we alles terug. Ze gingen overleggen. Ik denk dat ze met een ander schikkingsvoorstel gaan komen. Maar we schikken voorlopig niks. Zal mij benieuwen wat rechtsbijstand zegt.

Baal er wel van allemaal. Bah.
pi_95478149
Estrys, tis gewoon zwaar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik zou ook even informeren bij andere (aanstaande) bewoners, wie weet hebben ze die fout wel meer gemaakt. Is ook voor de verzekering goed om te weten.

Mijn nacht was ook niet je-van-het zulllen we maar zeggen. Dus ik ga op halve energie de confrontatie met mijn vervanger aan. Of nou ja, eigenlijk ga ik em maar proberen te ontlopen vandaag. Mijn instelling is nu dat ik geen collega van em hoef te worden, dat het puur zakelijk is en dat ik dus resultaten eis. Goede resultaten dus. Een persbericht zonder taal- en stijlfouten zou al heel fijn zijn. En zeker van een man die beweert dat mijn baan best door een stagiair gedaan kan worden :X
pi_95478504
Wil je behang en lijm Mefke ? Dan hoef je m niet te zien ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_95478723
Oeh daar zou ik ook van ontploffen Mefke! (kun je niet gezellig een paar nietjes door zijn lippen jagen? Heb je er minder last van ;) )
  donderdag 14 april 2011 @ 08:43:56 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95478788
Estrys, ze konden van mij die keuken eruit komen halen hoor! :Y En zorgen voor een passende oplossing met superspoed!
Ik zou ze geen stuiver geven en ik geloof ook nooit dat de rechtsbijstand zou adviseren dat jullie dat zouden moeten doen. Maar even afwachten wat die zeggen. :Y

Keshet, ik heb het ook niet gelezen, maar zo te lezen kan je wel een dikke :* gebruiken.

Mefke, ik vind die nietjes van Sorbo een superidee! :Y :D
pi_95479033
Waaaaah Mefke :X
Serieus, die zou ik echt willen meppen.
Maar je aanpak klinkt goed :)

Ow, goedemorgen mensen :)
Hier is de was bijna klaar, het huis gezogen en loopt een stinkende peuter rond die géén schone luier wil en géén kleren aan.
Nou, dan niet :')
pi_95480074
Dan maar lekker stinken! :D
  donderdag 14 april 2011 @ 09:46:07 #135
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480193
mogguh :P
Heeftie al een schone luier aan ondertussen free? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95480290
Je kunt Tara echt niet de hele ochtend zo laten lopen!
  donderdag 14 april 2011 @ 09:51:35 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480325
_O-
MI :'(
pi_95480358
Sorry :D
  donderdag 14 april 2011 @ 09:53:52 #139
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480412
M`n ontbijt smaakt me toch ineens een stuk minder lekker :P
pi_95480429
Broodje pindakaas?
  donderdag 14 april 2011 @ 09:54:32 #141
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480438
Mogguh
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 09:57:44 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480531
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Broodje pindakaas?
Kipsate :')

Mogguh Saffierke :* Hoe is het met Tobias ondertussen?
  donderdag 14 april 2011 @ 09:59:02 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480581
Níets meer aan de hand, bikkeltje :X
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 10:00:26 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480632
Whehe die is van beton blijkbaar :D
  donderdag 14 april 2011 @ 10:01:58 #145
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480672
Alleen de bult op zijn kop van een val anderhalve week geleden is nog duidelijk zichtbaar. Maar geen bult te bekennen van zijn hersenpudding :D

Hoe is het met jou?
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 10:03:00 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480703
Gewoon :) Niet goed niet slecht. Tis ff rustig met alles geloof ik. Mag ook wel eens :P
  donderdag 14 april 2011 @ 10:04:29 #147
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480753
Dat kán bijna niet bij jou joh!

M. is afgelopen maandag weer aan het werk gegaan na 3,5 maand fulltime thuis. Het is even wennen hier zeg maar :{
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 10:06:31 #148
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480823
Haha nee het voelt ook erg raar! Alsof je heel lang de hik hebt gehad en het ineens weg is..zo`n afwachtend en leeg gevoel :')
Oh wauw dat is nogal een overgang dan! Red je het wel een beetje?
  donderdag 14 april 2011 @ 10:10:20 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480942
Ik mis niet eens zozeer de dingen die hij deed, die pak ik meteen weer op, (en hij deed veullllllll zo bedoel ik het niet) maar ik mis hem wel heel erg merk ik. Ik moet ff actief worden denk ik, moet nog wat steentjes van de voortuin naar de achtertuin verhuizen maar beeb ligt in de box te spelen... Ik heb een schop nodig denk ik.

Jij moet genieten en niet afwachten! :*
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 10:11:38 #150
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95480980
Schop ik jou ff aan de slag, schop jij mij dan ff aan het huishouden? :P
Ja genieten ja..genieten is overgewaardeerd :+
  donderdag 14 april 2011 @ 10:12:54 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95481012
Schoppen we elkaar en ga jij genieten van het huishouden doen :P
Ylana
  donderdag 14 april 2011 @ 10:38:02 #152
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95481676
Ik ben gisteren weer tante geworden. Nu is mijn jongste zusje ook moeder!
Helaas kan ik er pas zaterdag naartoe...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_95482222
gefeliciteerd grijs!

En ik kom even neuzen hier, want vroeger was het best leuk om in SC te posten :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')