quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
FF wordt een grote meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Housewarmingparty!!!!
Gefeliciteerd en succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das de enige pasta die ik echt niet lekker vind; zo'n meelhapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en vooral erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]spullen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb tot nu toe alleen laminaat, een kapstok, glazen en dvd's
de rest mag ik nog aanschaffen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mini smileysquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Hé, moet je luisteren zeg : FFT heeft getekend en FFT doet het.
Ongetwijfeld zul je nog een paar keer willen terugkrabbelen.
Het is eng en nieuw.
én : Leuk en nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
begin volgende week alquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Per wanneer gaat je huur in?
Ik zal 's kijken of we wat vaart kunnen zetten achter de 'tweede slag'
bij de goedkopere pomp? ik heb bij Shell in Alphen ¤ 1,639quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
FFT, goed bezig
TAV, serieus of een grapje? Want van ¤1,65 bij de goedkopere pomp ga ik echt bijna huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Per wanneer gaat je huur in?
Ik zal 's kijken of we wat vaart kunnen zetten achter de 'tweede slag'
correctie, volgende heb ik overgenomen en voor getekend:quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spullen!!ik heb tot nu toe alleen laminaat, een kapstok, glazen en dvd's
de rest mag ik nog aanschaffen.
Hartstikke gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
eng he, en spannend jamaar ik bleef zo veel nadenken en twijfelen. iedere keer wilde ik de telefoon pakken om ja te zeggen maar toen kneep mn keel zich dicht en kon ik het niet. maar heb besloten door te zetten en net met beide ouders er naartoe geweest voor tekenen en nog 1 keer het huis bekijken (nou ja, straks natuurlijk nog meer
maar mn vader had t nog niet gezien ) en zij waren beide enthousiast. ik ben in ieder geval blij dat ik een beslissing genomen heb, dat twijfelen had ik ook niks meer aan op een gegeven moment
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Bekend verhaal![]()
wat leuk zeg! Maar ehm, ik kom nog wel eens in 't westen bij m'n ouders, eventueel met de auto als 't er spullen mee moeten, dus ehm...
Dit heb ik nog staan voorlopig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is die spiegel echt groot? lijkt niet zo. en die luxaflex passen ook niet bij mij helaas. maar wel superlief! als iemand nog spullen kwijt wil; misschien kan ik er wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dankje maar nog niet feliciteren hoor, zo voelt het nog nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hartstikke gefeliciteerd.
En het gaat vast helemaal goed komen.
Nog in de aanbieding: wit Ikea salontafeltje.
hoeveel wil je er voor?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
cm of 60 bij 40 denk ikhendig voor in de hal ofzo
Wij wilden hem ooit op de schouw in Arnhem hangen, omdat daar een nare teervlek zat, maar we hebben nooit de moeite genomen hem op te hangen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het is eng en nieuw.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuke post!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef AnneX het volgende:
Het is eng en nieuw.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is heel tofquote:
Aan het plafond in de slaapkamer. Kan je de hele tijd naar jezelf kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is heel tofdan zou ik em in de hal kunnen hangen bij de kapstok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |