Lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond nog spaghetti gegeten, met een saus van tomaten, peterselie, knoflook, mosselen en vongole
Jetzt kommen die Kamele mit die grosse Bulte...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.
Alphen a/d Rijn, durf je dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat hij er komt(waar moet hij precies heen?
)
kut nee dit heb ik gelezen. ik ga nu reagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jetzt kommen die Kamele mit die grosse Bulte...
nNet altijd worden jouw posts gezien / hgelzen valt mij op , Zet.
Z.!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
indien nodig kan ik wel voor het vervoer zorgen.
haha ik ga het rustig aan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, FFT met de nodige privacy... wanneer krijgen wij foto's te zien?
Ik vrees dat het verminderde oliegebruik van FFT een druppel op de gloeiende plaat zal blijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
TAV, serieus of een grapje? Want van ¤1,65 bij de goedkopere pomp ga ik echt bijna huilen
het is vanuit het verre Duitsland niet heel veel verder dan waar moblo woont.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Z.!
toen je dit postte zei ik het direct tegen mn ouders... echt een veels te groot (en lief) aanbod van iemand die in Duitsland woont! je bent gek!en kan dit echt niet aannemen daarom. maar
tv ga ik kopen, thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en wellicht gaan er hier ook nog dingen als een TV weg (wel met kast, geen platte) voor een zacht prijsjeHebben er 2 staan (slaapkamer en woonkamer) maar zijn er nog niet uit of we de breedbeeld of die met teletekstmogelijkheid (
) houden
hihi ik ben ook gek hoor, hartstikkequote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef z80 het volgende:
[..]
het is vanuit het verre Duitsland niet heel veel verder dan waar moblo woont.
en het kost me alleen maar tijd, de wagen rijd voor mij gratis.
en daarbij het is voor mij ook meteen een dagje uit.
ps
dat ik gek ben weet ik. kan het tenminste niet meer worden.
We gaan het straks nog even bekijken.quote:
Dat is meestal bij huisjes via Bellevilla.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
vandaag de officiële bevestiging van mijn prijs per post binnen gekregen.
net even zitten neuzen op de site voor een weekendje Belgie, omgeving Dinant.
maar wat een stelletje *** zijn het ook. wel een huisje voor een redelijke prijs, maar komt vervolgens wel gas, water, licht en beddengoed bij. en er zijn er ook nog die schoonmaak kosten rekenen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
die kosten zullen toch wel meevallen? bijna gratis vakantie, heerlijk hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
vandaag de officiële bevestiging van mijn prijs per post binnen gekregen.
net even zitten neuzen op de site voor een weekendje Belgie, omgeving Dinant.
maar wat een stelletje *** zijn het ook. wel een huisje voor een redelijke prijs, maar komt vervolgens wel gas, water, licht en beddengoed bij. en er zijn er ook nog die schoonmaak kosten rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |