oh mooi, kan een hoop schelen een goede houdingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vrijdagmiddag een afspraak gemaakt met een oefentherapeut voor een consult. Aan rechtop staan/zitten/correct bewegen werken.
5 minuutjes fietsen vanaf het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mooi, kan een hoop schelen een goede houding
t staat suffig maar t geeft ook verkeerde spanning op oa je spieren natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta/zit altijd voorovergebogen eigenlijk. Schouders naar voren. Zo lelijk.
Ja. Heb verder niet bewust klachten ofzo, maar misschien blijkt dat het toch ergens invloed op heeft....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t staat suffig maar t geeft ook verkeerde spanning op oa je spieren natuurlijk.
Wedden dat je je ook anders voelt met een goede houding? Bij mij hing het erg samen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mooi, kan een hoop schelen een goede houding
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grr..zoals je zelf al zegt..eikel
yup, maarja, ik wist de naam van m'n eigen huisarts niet eens, dus ik denk ook niet dat ik daar nog kom. Overigens, IN die praktijk zat dus een apotheek, dus ik zo vragen 'mag ik die dan hier ophalen, het recept?' Was het antwoord eerst 'nee', ik moest maar naar m'n 'eigen apotheek gaan' door de sneeuw, met een voorhoofdsholteonstekingquote:
bij welke voedingsmiddelen fabriek niet tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt wel geproduceerd in een fabriek waar ze ook noten verwerken.
Ben je ook wel eens naar een oefentherapeut of fysio geweest krak?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wedden dat je je ook anders voelt met een goede houding? Bij mij hing het erg samen.
Geen ramen in m'n kantoor, maar volgens m'n iPhone welquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie overigens ook zulk heerlijk weer?
Als puber naar Mensendieck, dat hielp niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens naar een oefentherapeut of fysio geweest krak?
En ik had gelezen dat de doc je vragen goed geholpen had, da's mooi.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ramen in m'n kantoor, maar volgens m'n iPhone wel
neequote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
MoBlo, dokter Dekker?!kijk je ATWT?
Ja, ik denk ook wel dat het een wisselwerking is: schijt --> houding --> meer schijt --> betere houding --> etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als puber naar Mensendieck, dat hielp niet.
Ik kreeg een betere houding door meer zelfvertrouwen en schijt aan alles. Maar het werkt ook andersom: als je rechtop loopt, voel je je anders. Sterker.
Hmm, nee niet echt... wel wat flexibeler geworden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
mijn houding is echt verbeterd door pilates, heb jij dat ook wel gemerkt steer?
In míjn agenda sta je niet !quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vrijdagmiddag een afspraak gemaakt met een oefentherapeut voor een consult. Aan rechtop staan/zitten/correct bewegen werken.
5 minuutjes fietsen vanaf het ziekenhuis
Ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, Weer thuis van rondje Haarlem.
Nieuwe katoenen zwarte broek gescoord voor mijzelf en B. heeft een leuk bloesje gescoord bij de H&M.
Daarna lekker een harinkje gehapt op de botermarkt en lekker op het terras met een Jopen Lentebok van de tap gezeten.
Geslaagde middag.
[ afbeelding ]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
naar huis een golfertje doen. Pijn aan de ogen van de lenzen is best uitputtend
Ja, overstappen op daglenzen van hetzelfde type materiaal als je maandlenzen is ook een alternatief. Meestal zijn dezelfde sterktes daglenzen dunner gemaakt van hetzelfde materiaal, en dus zuurstofdoorlatender en mechanisch comfortabeler.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
daglenzen ftw!draag die nu sinds een jaar of 2 ofzo en zelden meer last van mijn ogen (vermoeidheid/roodheid e.d)
heel goed en wat is je haar gegroeid sinds het terrasje vanmiddagquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzje met kant, roesjes en lichtblauw. Niet eens zwart, goed he?
Leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een hap uit je dijbenen nemenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Yukquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst (precies die ene keer dat ik 'm nodig had) een vervanger, en dat vond ik echt een ontzettend ongeïnteresseerde eikelwas niet van plan mijn levensverhaal te vertellen, maar wilde wel even goed vertellen waar ik last van had, maar kreeg er de kans niet echt voor
heb 30 minuten langer zitten wachten, doodziek en al, en werd na anderhalve minuut zijn kamer alweer uitgeschoffeld met een mompelende 'antibiotica, ligt klaar bij de apotheek, doei'
ja en andere dingen weer gekrompenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef DarkElf het volgende:
heel goed en wat is je haar gegroeid sinds het terrasje vanmiddag
Ja, die gaat sowieso door, als m'n darm weer rustig is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Fijn krak, nu maar hopen dat de colo niet nodig is!
Leuk. Int blauw !quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Je kan dus helemaal niet weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Klaar met de amerikanen voor vandaag. Ik heb net een half uur zitten luisteren naar twee teamleads die elkaar niet begrepenIk kreeg op een gegeven moment de vraag of ik alsjeblieft tegen mijn teamlead wilde gaan praten want anders ging mijn technical lead gillen
Ben jij zwanger DEquote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht ,
heb maar even sorry geroepen net maar goed ze is vrouw en zwanger dus ze weet alles van stom doen
ikke? nou nee hoor. t zijn gewoon zorgen.. en ben wat snel geirriteerd daardoorquote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht
heb maar even sorry geroepen net
Wat goed, lekkere opruiming in de kast. Dat heb ik vorig voorjaar gedaan, maat 50/52 allemaal in zakken en hoppa in de kledingcontainerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
Leuk. Int blauw !![]()
Van de week ook eens naar kleding gekeken en apart laten hangen.
Even wachten op een ander filiaal en as. koopzondag en -/- 10 % op alles dan.
In twee weken al 2 x 4 zakken vól met kleding weggedaan! Ruimte in de kast![]()
Oh ja, nieuwe kussentjes zojuist bij Wehkamp - account gemaakt en al -
Mens! Heb je net je kast opgeruimd, ga je m weer volproppen? Soms snap ik vrouwen écht nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
Van de week ook eens naar kleding gekeken en apart laten hangen.
Even wachten op een ander filiaal en as. koopzondag en -/- 10 % op alles dan.
In twee weken al 2 x 4 zakken vól met kleding weggedaan! Ruimte in de kast![]()
ja waarom zou je hem anders opruimen/legen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens! Heb je net je kast opgeruimd, ga je m weer volproppen? Soms snap ik vrouwen écht niet
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:
- imho zijn de beste hydrogel lenzen gemaakt van omafilcon A, ofwel de Coopervision Proclear
- je kunt overwegen over te stappen op silicone hydrogel lenzen die veel en veel meer zuurstof doorlaten dan de ouderwetsche hydrogel lenzen, maar dan wel van de tweede of derde generatie.
De beste van de tweede generatie, imho, is de Johnson & Johnson Acuvue Oasys. De beste van de derde en nieuwste generatie is de Coopervision Biofinity. Mijn persoonlijke favoriet als het om maandlenzen gaat, maar veel mensen geven de voorkeur voor Oasys.
Persoonlijk draag ik 3x in de week daglenzen, de Proclear 1-day. Comfort is echter subjectief!
als je ouder wordt, zo halverwege de vijftig, zijn lenzen ook gewoon vaak geen optie meer omdat je dan minder oogvocht aanmaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.
Je begrijpt mij !quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja waarom zou je hem anders opruimen/legen?
Ik vind het ook echt heel mooi staanquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.
Ja, sinds bijna 2 jaar draag ik ook liever een bril - het montuur was me ooit nog door Bloes aangeradenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |