dat! Het schijnt helaas, van wat ik zo om me heen hoor, nog een zeldzaamheid te zijn om een 'fijne' huisarts te treffen...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
fijn krak dat je een aardige arts hebt die echt luistert en goed dingen uitlegt
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vond het overigens moeilijk om te doen en ging me alweer verontschuldigen maar heb nu eindelijk vriendelijk gevraagd aan mijn gewaardeerde oudste collega (69) of hij niet iedere keer naar mijn borsten of billen wil kijken. Dat is trouwens niet degene die vroeg of ze gegroeid waren. Maar deze lieve collega keek steeds vaker, laatste 2 maanden iedere keer naar mijn borsten, als ik opstond ook en hij wachtte altijd tot ik voor hem uit liep zodat hij naar mn billen kon kijken.. Lette echt op mijn kleding (altijd hoge kraag) en voelde me steeds minder op mn gemak. Nu is het er eindelijk uit en hij zou er rekening mee houden. Gelukkig, echt een pak van mn hart.
Ja, dat scheelt echt.Ik ben best mondig geworden,ook door mindere ervaringen. Maar het maakt het makkelijker om bv iets waar je bang voor bent uit te spreken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
fijn krak dat je een aardige arts hebt die echt luistert en goed dingen uitlegt
Dat hoor ik ook ja. Ik kan ook met mijn huisarts goed overweg, maar dit was een MLD arts.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat! Het schijnt helaas, van wat ik zo om me heen hoor, nog een zeldzaamheid te zijn om een 'fijne' huisarts te treffen...
Ik vind het al. Jammer dat hij zo jong is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
en heel fijn Krak, je gaat t nog een soort van leuk vinden om naar hem te gaan (of vind je al)
En dat ga je zo zwoel mogelijk in je mond stoppen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
mn snoepla is al paar weken leeg en had nu echt zin in iets zoets. En toen vond ik een Nuts in mn tas
haha leuk zo'n toyboyquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het al. Jammer dat hij zo jong is.
gebeurt dat in de reclame?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dat ga je zo zwoel mogelijk in je mond stoppen?
grr..zoals je zelf al zegt..eikelquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst (precies die ene keer dat ik 'm nodig had) een vervanger, en dat vond ik echt een ontzettend ongeïnteresseerde eikelwas niet van plan mijn levensverhaal te vertellen, maar wilde wel even goed vertellen waar ik last van had, maar kreeg er de kans niet echt voor
heb 30 minuten langer zitten wachten, doodziek en al, en werd na anderhalve minuut zijn kamer alweer uitgeschoffeld met een mompelende 'antibiotica, ligt klaar bij de apotheek, doei'
Da's echt balen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst (precies die ene keer dat ik 'm nodig had) een vervanger, en dat vond ik echt een ontzettend ongeïnteresseerde eikelwas niet van plan mijn levensverhaal te vertellen, maar wilde wel even goed vertellen waar ik last van had, maar kreeg er de kans niet echt voor
heb 30 minuten langer zitten wachten, doodziek en al, en werd na anderhalve minuut zijn kamer alweer uitgeschoffeld met een mompelende 'antibiotica, ligt klaar bij de apotheek, doei'
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gebeurt dat in de reclame?
Wordt wel geproduceerd in een fabriek waar ze ook noten verwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |