hoort erbij hoor klagen over kleine dingetjes..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat lijken sommige dingen waar we over klagen dan eigenlijk onbenullig heIn vergelijking met de grotere issues
Ik was het alquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
https://www.jaofnee.nl/
Heb me net als donor geregistreerd, 3 minuutjes werk
Behalve voor degenen die altijd hun DigiD password kwijt zijn, dan duurt het een week ofzo
Ik ookquote:
Hij zit op je nier te azen Steerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ik te lui was papieren formulieren in te vullen.![]()
Zag dat een vriend van me het op Facebook had gepost, en dat was de aanleiding om het nu ook ff te doen.
Je krijgt geen codicil opgestuurd toch? Men kan het allemaal in een centrale database opzoeken aan de hand van je ID kaart?
Jammer alleen dat je ouders het dus blijkbaar tegen kunnen houden hequote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.
zo'n grote cirkel hebben wij ook niet , maar er heerst gewoon pech ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve dames, wat een naar nieuws in jullie omgeving!
Soms prijs ik mezelf gelukkig dat mijn cirkeltje beminden maar zo ontzettend miniem is. De kans op ellende die dichtbij komt is daardoor wat kleiner.
Hmmm...dacht zoiets gehad te hebben pas geleden. Nou ja, ik kan me vergissenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..
Dan ben ik dus benieuwd hoe ze daar achter gaan komen zonder iets als een EPD waar alles in staat wat jij in het verleden gehad hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
van mij mogen ze hebben waar ze nog wat aan hebben, nieren, pancreas en lever hebben ze iig al niets aan alleen
Denk dat het puinruimen wordt in de koelkast: een omelet met spekjes, aardappel, champignons en haricot verts (mits ze nog goed zijn).quote:
aan mijn nieren zie je dat ze slechter werken, aan de pancreas ook aangezien er gewoon een stuk afgestorven is...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik dus benieuwd hoe ze daar achter gaan komen zonder iets als een EPD waar alles in staat wat jij in het verleden gehad hebt.
Ik kan me voorstellen dat nabestaanden daar ook niet altijd even over nadenken op zo'n moment.
Smerige tactiek.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Studieboete gaat een jaar later in. Amendement van de SGP wordt overgenomen door het kabinet waarmee er in de eerste kamer straks ook een meerderheid is voor de maatregel.
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasibaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
net in pauze hebben een collega en ik voor de grap tegen onze Russische stagiair gezegd dat we bij em op de koffie komen. Hij 'ja dat vind mn moeder leuk, visite. En ze heeft t een en ander over jullie gehoord'. Dus binnenkort gaan we bij hen Russisch eten! Ben heel benieuwd
En daarna: Wodka!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
Nehquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
ik heb ook genipt want vind het niet lekker. Maar ik moest t echt even proberen van baas, hij had overigens 4 flessen ervan gekocht. Daarom krijgen we nooit winstuitkeringquote:
Idem.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het leven soms maar kut, te veel mensen overkomen hele nare dingen.
ben er wel ff klaar mee eigenlijk al die ellende. maar ja dat heb je niet voor t zeggen natuurlijk jammer genoeg .
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vond het overigens moeilijk om te doen en ging me alweer verontschuldigen maar heb nu eindelijk vriendelijk gevraagd aan mijn gewaardeerde oudste collega (69) of hij niet iedere keer naar mijn borsten of billen wil kijken. Dat is trouwens niet degene die vroeg of ze gegroeid waren. Maar deze lieve collega keek steeds vaker, laatste 2 maanden iedere keer naar mijn borsten, als ik opstond ook en hij wachtte altijd tot ik voor hem uit liep zodat hij naar mn billen kon kijken.. Lette echt op mijn kleding (altijd hoge kraag) en voelde me steeds minder op mn gemak. Nu is het er eindelijk uit en hij zou er rekening mee houden. Gelukkig, echt een pak van mn hart.
Zonnebril opquote:
Bof jij toch weer ff hequote:
merkte het al direct. Nu keek hij 2x en direct weer weg. Hij had t voor ik t zei overigens al door omdat ik schuin ging zitten of armen er voor. Hij is verder hartstikke aardig dus hoop dat hij idd op blijft lettenquote:
mevrouw 35%quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef AnneX het volgende:
Soo... weer wat bij gelezen.
Vanavond een Beef Wellington ? (35%) géen idee hoe het smaakt - venkel - kruim.aard.
Onder het motto : keep it simple.
Zojuist geshopt ( bij de 1e kringloopwinkel) en 4 terrasstoelen gescore'd.
Twee meenemen mocht ook - voor dezelfde prijs![]()
Mn.X wilde natuurlijk ook naar de 2e winkel.Daar hadden ze nix
Krak? laat je even horen hoe óf wat de aardige MDL-arts zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |