Niet voldoende voor een jaar, maar voorlopig kan ik even voort.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ken the insiders niet maar je krijgt een jaar lang gratis koffie?
Oh menquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij ging van zijn werk ziek naar huis, wat pob klachten.. advies om naar de h.a. te gaan heeft ie niet opgevolgd.. dus ze hebben ook even gewacht om te bellen omdat ze dachten dat ie gewoon ziek thuis was. Tot zijn vader hem ook maar niet kon bereiken, naar zijn huis gereden, stond de auto voor de deur, aangebeld.. en toen de politie gebeld.
Die trapte de deur in, z'n vader mocht hem niet meer zien was het advies van de politie
Ik heb eigenlijk nooit langer dan een paar weken 'geen ellende' als ik terugkijk over de afgelopen jarenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het leven soms maar kut, te veel mensen overkomen hele nare dingen.
ben er wel ff klaar mee eigenlijk al die ellende. maar ja dat heb je niet voor t zeggen natuurlijk jammer genoeg
Kunnen we veel van lerenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'k probeer dan ook uit zoveel mogelijk kleine en gewone andere dingen het plezier te halen.
herkenbaar, ook hier hebben we de laatste jaren zelden dat het overal gewoon lekker loopt bij mensen waar we om geven. Net als je denkt dat het even rustig is/ stabiel komt de volgende klap.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit langer dan een paar weken 'geen ellende' als ik terugkijk over de afgelopen jarenJe hebt het niet voor het zeggen idd.
Probeer dan ook uit zoveel mogelijk kleine en gewone andere dingen het plezier uit te halen.
/bluezztafeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DarkElf op 13-04-2011 15:42:54 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Vreselijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij ging van zijn werk ziek naar huis, wat pob klachten.. advies om naar de h.a. te gaan heeft ie niet opgevolgd.. dus ze hebben ook even gewacht om te bellen omdat ze dachten dat ie gewoon ziek thuis was. Tot zijn vader hem ook maar niet kon bereiken, naar zijn huis gereden, stond de auto voor de deur, aangebeld.. en toen de politie gebeld.
Die trapte de deur in, z'n vader mocht hem niet meer zien was het advies van de politie
hoort erbij hoor klagen over kleine dingetjes..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat lijken sommige dingen waar we over klagen dan eigenlijk onbenullig heIn vergelijking met de grotere issues
Ik was het alquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
https://www.jaofnee.nl/
Heb me net als donor geregistreerd, 3 minuutjes werk
Behalve voor degenen die altijd hun DigiD password kwijt zijn, dan duurt het een week ofzo
Ik ookquote:
Hij zit op je nier te azen Steerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ik te lui was papieren formulieren in te vullen.![]()
Zag dat een vriend van me het op Facebook had gepost, en dat was de aanleiding om het nu ook ff te doen.
Je krijgt geen codicil opgestuurd toch? Men kan het allemaal in een centrale database opzoeken aan de hand van je ID kaart?
Jammer alleen dat je ouders het dus blijkbaar tegen kunnen houden hequote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.
zo'n grote cirkel hebben wij ook niet , maar er heerst gewoon pech ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve dames, wat een naar nieuws in jullie omgeving!
Soms prijs ik mezelf gelukkig dat mijn cirkeltje beminden maar zo ontzettend miniem is. De kans op ellende die dichtbij komt is daardoor wat kleiner.
Hmmm...dacht zoiets gehad te hebben pas geleden. Nou ja, ik kan me vergissenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |