Smerige tactiek.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Studieboete gaat een jaar later in. Amendement van de SGP wordt overgenomen door het kabinet waarmee er in de eerste kamer straks ook een meerderheid is voor de maatregel.
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasibaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
net in pauze hebben een collega en ik voor de grap tegen onze Russische stagiair gezegd dat we bij em op de koffie komen. Hij 'ja dat vind mn moeder leuk, visite. En ze heeft t een en ander over jullie gehoord'. Dus binnenkort gaan we bij hen Russisch eten! Ben heel benieuwd
En daarna: Wodka!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
Nehquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
ik heb ook genipt want vind het niet lekker. Maar ik moest t echt even proberen van baas, hij had overigens 4 flessen ervan gekocht. Daarom krijgen we nooit winstuitkeringquote:
Idem.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het leven soms maar kut, te veel mensen overkomen hele nare dingen.
ben er wel ff klaar mee eigenlijk al die ellende. maar ja dat heb je niet voor t zeggen natuurlijk jammer genoeg .
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vond het overigens moeilijk om te doen en ging me alweer verontschuldigen maar heb nu eindelijk vriendelijk gevraagd aan mijn gewaardeerde oudste collega (69) of hij niet iedere keer naar mijn borsten of billen wil kijken. Dat is trouwens niet degene die vroeg of ze gegroeid waren. Maar deze lieve collega keek steeds vaker, laatste 2 maanden iedere keer naar mijn borsten, als ik opstond ook en hij wachtte altijd tot ik voor hem uit liep zodat hij naar mn billen kon kijken.. Lette echt op mijn kleding (altijd hoge kraag) en voelde me steeds minder op mn gemak. Nu is het er eindelijk uit en hij zou er rekening mee houden. Gelukkig, echt een pak van mn hart.
Zonnebril opquote:
Bof jij toch weer ff hequote:
merkte het al direct. Nu keek hij 2x en direct weer weg. Hij had t voor ik t zei overigens al door omdat ik schuin ging zitten of armen er voor. Hij is verder hartstikke aardig dus hoop dat hij idd op blijft lettenquote:
mevrouw 35%quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef AnneX het volgende:
Soo... weer wat bij gelezen.
Vanavond een Beef Wellington ? (35%) géen idee hoe het smaakt - venkel - kruim.aard.
Onder het motto : keep it simple.
Zojuist geshopt ( bij de 1e kringloopwinkel) en 4 terrasstoelen gescore'd.
Twee meenemen mocht ook - voor dezelfde prijs![]()
Mn.X wilde natuurlijk ook naar de 2e winkel.Daar hadden ze nix
Krak? laat je even horen hoe óf wat de aardige MDL-arts zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |