ja ik weet ook inmiddels heel veel uit mijn hoofd, maar ook een aantal niet. Die zouden in ons nieuwe mooie glimmende telefooncentraledispay gezet worden, maar ja.....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de receptie heb ik een computer waar de telefoontjes op binnen komen en ik heel makkelijk kan doorschakelen (type gewoon een naam of afdeling in), maar nu heb ik dus gewoon een bureau met een telefoon, Help! Er circuleert wel een lijst, maar daar klopt heel veel van niet. Dus ik ben ondertussen zelf een lijst in word aan het maken, weet ik precies waar wat staat en zo(en ik roep regelmatig dingen als: dienstdoende chirurg?? en dan roept er wel een collega een nr uit d'r hoofd terug
)
Ik ga enthousiast aan mijn werkquote:
Leuk is datquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn vakantie ondervindt steeds meer onderbrekingen door werkIk zit nu al op vrijdagavond, zaterdagmiddag, maandagochtend / middag en woensdagochtend. Ik zou bijna gewoon gaan werken
Dat is geen vakantie!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....mijn vakantie ondervindt steeds meer onderbrekingen door werkIk zit nu al op vrijdagavond, zaterdagmiddag, maandagochtend / middag en woensdagochtend. Ik zou bijna gewoon gaan werken
ah, zie je, dat komt vast goed FFT!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alphen kom ik wel eens in de buurt
De woonplaats van FF's ouders ook wel eens
Ja preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, wat is dat voor kul? Als je weg zou gaan, kan dat toch ook niet?
Helemaal met krakje eens!quote:
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef Bluezz het volgende:
ja ik weet ook inmiddels heel veel uit mijn hoofd, maar ook een aantal niet. Die zouden in ons nieuwe mooie glimmende telefooncentraledispay gezet worden, maar ja.....Dat duurt ff.
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.
Ik heb het idee dat het sinds Fortuyn alleen maar erger is gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat was het enige punt waarop ik het met Fortuyn eens was....
Er moet wel een manager worden aangesteld omdat proces goed te begeleiden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verbaas me sowieso waarom erg simpele en eenvoudige dingen zo lang moeten duren in een ziekenhuis. Er moet eerst over worden vergaderd (jaja, zelfs over echt héél erg eenvoudig te veranderen dingetjes) en dan moet er uiteraard ook nog met andere managers over gesproken worden en daarna moet er een protocol komen en dan moet iemand het ook nog wijzigen. En als dat de IT-afdeling is dan kan je nog veel langer wachten.
Zo lang je geen directeurssalaris op je bankrekening krijgt, is er geen enkele reden je vakantie te onderbreken voor werk. Niemand is onmisbaar, ook jij niet, al willen ze je dat wijsmaken.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Onacceptabel, dat is geen vakantie meer zo!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn telefoon blijft wel aan maar ze weten dat als ik nodig ben ik dubbel uren schrijf op vakantie. Scheelt weer in de vrije dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onacceptabel, dat is geen vakantie meer zo!
Voor mij geldt een hele simpele regel: als ik vakantie heb heb ik vakantie. Blackberry gaat uit, ik zorg dat mensen weten waar ze bij calamiteiten terecht kunnen en ze redden het echt wel zonder mij.
Al betalen ze 4 keer uit, ik doe daar gewoon heel bewust niet meer aan mee. Zijn hier van die figuren die denken dat de organisatie instort als ze er een week niet zijn. Enige zelfrelativering zou wonderen doen bij die typesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn telefoon blijft wel aan maar ze weten dat als ik nodig ben ik dubbel uren schrijf op vakantie. Scheelt weer in de vrije dagen
Dat dus!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang je geen directeurssalaris op je bankrekening krijgt, is er geen enkele reden je vakantie te onderbreken voor werk. Niemand is onmisbaar, ook jij niet, al willen ze je dat wijsmaken.
Hoe had je het willen doen als je anderhalve week op vakantie was geweest in een ver oord dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |