Je hebt nog zoiets als de WAZO, daar heeft elke werkgever zich aan te houden. Ook al heb je geen CAO.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Trouwen en begrafenis is contractueel geregeld hier. De rest niet. Als je niet in een CAO valt heb je pech, je baas mag beslissen of hij het wel of niet toekent.
Dat is leuk, maar ook daar staat niets over verhuizen in. Wel over zwangerschaps verlof en zorgverlofquote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog zoiets als de WAZO, daar heeft elke werkgever zich aan te houden. Ook al heb je geen CAO.
Als het niet expliciet vastgelegd is bij jullie dan is een verhuizing inderdaad niet wettelijk verplicht bijzonder verlof, daarin heeft Annie gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb geen cao dus helaas. Vrije dagen zijn voor mijn rekening
Bazen zijn zo overratedquote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef Anthraxx het volgende:
Daarnaast gun ik iedereen alle vrije dagen die je kunt bedenken, maar de meeste bazen denken daar anders over.
Dat is centenwijsheid en guldensdomheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
De baas zijn centen zijn niet van blik
Ga je op de dichterlijke toer?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef z80 het volgende:
nee hij is blind.
al zou hij niet weten dat je een woning hebt, ziet hij wel dat je zit te stralen als een zon.
Jeeeeequote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
POEH weer een dag gewerkt. Zit er weer op
Nee, want morgen eerst nog even nuchter en zonder kater die nieuwe baan regelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Volgens mij heb ik alle shit weggewerktPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY-tijd
Helaas nog niet zuipen vanavond
Mijn lief is ook weer onderweg hier naartoe en heeft dan 3 dagen vrij.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik begin nu vast met duimenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Volgens mij heb ik alle shit weggewerktPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY-tijd
Helaas nog niet zuipen vanavond
Mie toequote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Het duurt ook wel echt te lang zo hèquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Zus belde vanochtend naar mijn werk : vocht toedienen is nu ook gestopt waardoor ze nu langzaam in coma zal wegzakken. Ik vind het echt zo moeilijk omdat het zolang nu al duurt.
Je leven gaat gewoon door terwijl je moedertje gewoon dood ligt te gaan, ik vind het steeds lastiger worden
Ik ben er ook heilig van overtuigd dat mensen op lange termijn meer voor je betekenen (en verdienen) als je ze op dit soort gebieden goed behandeld en ruimte geeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is centenwijsheid en guldensdomheid.
Ja vreselijk lijkt me dat... *knuf*quote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Zus belde vanochtend naar mijn werk : vocht toedienen is nu ook gestopt waardoor ze nu langzaam in coma zal wegzakken. Ik vind het echt zo moeilijk omdat het zolang nu al duurt.
Je leven gaat gewoon door terwijl je moedertje gewoon dood ligt te gaan, ik vind het steeds lastiger worden
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, omdat het voor mij zo onwezenlijk lijkt, vooral omdat alles gewoon doorgaat. Je gaat gewoon naar je werk, geniet van de zon op een terrasje, kletst met ons mee op fok en ondertussen ligt je moeder in een bed en komt daar nooit meer uit. Wat lijken alledaagse dingen dan krankjorem, maar het leven gaat voor jou wel gewoon verder natuurlijk. Ik snap dat het steeds moeilijker wordt en je zit misschien zelfs al met je gedachten bij de begrafenis terwijl ze nog steeds adem haalt. Het zal er niet makkelijker van worden dat ze nu ook geen vocht meer krijgtquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat! Dat gevoel ken ik, ik wist er alleen geen woorden voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Je verwoordt het precies zoals het is Isa.
Ik voel me ook wat onwezenlijk, al de hele dag.. net of je je 'adem inhoudt' of zoiets.
Mooi gezegd Bluezz. En Isa ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me ook wat onwezenlijk, al de hele dag.. net of je je 'adem inhoudt' of zoiets.
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutesquote:Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, ik zoek een lekkere amuse en ooit op een kookmeeting hadden jullie iets lekkers gemaaktDat recept is vast al 100x gevraagd, maar heb je het bij de hand?
Yupquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan volgende week ook echt vakantie, P?
Yesquote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want morgen eerst nog even nuchter en zonder kater die nieuwe baan regelen.
Bloesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
Of de kwartelamuse of de rookvleesbonbons ?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutes
Ja?quote:
Ik ben benieuwd wat ik nog mee ga maken als een familielid heen gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BloesIk snap je zo goed he
Ik hoop dat het nu echt wel heel snel gaat hoor
Maar je link werkt niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef borisz het volgende:
Gaat over verbod op ritueel slachten en de PVV.
Dat dusquote:
wil je er niet naar toe dan? Je werk kan toch ook even op houden, je kunt wellicht verlof nemen? Ik kan me voorstellen dat je er misschien wel bij wilt zijn!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Het heeft niet veel zin om te 'waken' als het misschien nog dagen - een week duurt of zo, ik ga zaterdag of zondag weer naar haar toe (tis een aardig stukje rijden) als de situatie nog zo is.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
wil je er niet naar toe dan? Je werk kan toch ook even op houden, je kunt wellicht verlof nemen? Ik kan me voorstellen dat je er misschien wel bij wilt zijn!
vervelende situatie, lijkt me dat. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heeft niet veel zin om te 'waken' als het misschien nog dagen - een week duurt of zo, ik ga zaterdag of zondag weer naar haar toe (tis een aardig stukje rijden) als de situatie nog zo is.
Ik word dagelijks op de hoogte gehouden door mijn zus die een paar keer per dag gaat kijken, omdat ze in de flat t/o het zorgcentrum woont.
Ah. Da's wel prettigquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik word dagelijks op de hoogte gehouden door mijn zus die een paar keer per dag gaat kijken, omdat ze in de flat t/o het zorgcentrum woont.
Die jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Welke? De wortelamusesoepdinges in champagneflutes
Sinds wanneer vind jij iets van sportquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/sport/24(...)-moet-uitvoeren.html
Wat een klein kindje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |