Ik had de 3410 met een frontje met de Union Jack en later met roze streepjesquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Lolaatje het volgende:
3210 was wel veel toffer. Ik had mijn 'frontje' genagellakt waardoor hij bordeauxrood met glitters was.
Ik vind smartphones eigenlijk heul tof maar ik heb geen zin om 25-30 eu te betalen per maand zodat ik 2 keer in de week onderweg kan internettenquote:
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.
De hipheid! Ik had eentje die groen transparant was, weet de modelnaam niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef Q. het volgende:
Dit was mijn eerste telefoon:
[ afbeelding ]
Toen die verkocht werd kon ik nog niet lopenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef Q. het volgende:
Dit was mijn eerste telefoon:
[ afbeelding ]
volgens mij had ik die ook! pocketline swing flash! of zoietsquote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De hipheid! Ik had eentje die groen transparant was, weet de modelnaam niet meer.
Je weet de naam, die was het ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij had ik die ook! pocketline swing flash! of zoiets
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef Lolaatje het volgende:
Je weet de naam, die was het ja!
[ afbeelding ]
Dat nog net niet.quote:
Made in Tsjernobyl.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?
Het is je vergeven, toen was je vast nog een heul schattig en onschuldig meisje.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Lolaatje het volgende:
Made in Tsjernobyl.
Ik vond 'em toen echt tof.
Maar dan heb je nog geen smartphone. Wil je een moderne smartphone erbij met onbeperkt internet dan zit je al snel aan de 25-30 eu per maand.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef Lolaatje het volgende:
Overigens hoeft het niet zo duur te zijn. Ik betaal voor mijn internet iets van 5 euro per maand. Belbundel komt er dan nog bij, maar die is ook niet zo duur. Sim only ftw.
Een kerncentrale waarvan men al 3 jaar wist dat hij niet bestand was tegen zware aardbevingen noem ik overigens geen natuurrampquote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Was er toen ook al een natuurramp in Japan?
Goed punt. Als je toestel erbij rekent dan ben je duurder uit natuurlijk, en dat zou ik het ook niet waard vinden als ik het amper zou gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen smartphone. Wil je een moderne smartphone erbij met onbeperkt internet dan zit je al snel aan de 25-30 eu per maand.
Die 25-30 gaat dan over de gemiddelde maandkosten. Dus alles (toestelprijs, aansluitingskosten, bezorgkosten, belbundel, internetbundel, whatever) bij elkaar opgeteld en dan gedeeld door het aantal contractmaanden.
Nu wel dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen die verkocht werd kon ik nog niet lopen.
Vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is je vergeven, toen was je vast nog een heul schattig en onschuldig meisje.
Goeie vriendin, was gister jarig waar ze me net fijntjes aan herinnerdequote:
Niettus. Toen hadden we nog geen iPhone.quote:
Wel de Newton!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Niettus. Toen hadden we nog geen iPhone.
Toen kende je nog wel een zooi telefoonnummers uit je hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
En geen Whatsappquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Toen kende je nog wel een zooi telefoonnummers uit je hoofd
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.
Ahww, hoe schattig.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En toen je nog met een knalrode kop de huistelefoon opnam omdat je vriendinnetje belde.
Lief!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Hoe romantisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
Ahww, hoe schattig.
Ik heb ooit gehad dat ik een goede vriend belde op het moment dat hij de telefoon oppakte om mij te bellen. Zijn telefoon ging dus niet over, ik had hem direct aan de lijn toen ik het nummer had ingetoetst.
Weird. Ik dat dat als hij overging dat het dan pas was 'aangekomen'.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ahww, hoe schattig.
Best veul voor een dood platform.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Tegan het volgende:
Al een hele tijd. Kijk maar naar welke toestellen erbij staan.
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallenquote:
Klopt alles leeft nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Tegan het volgende:
Je kan veel zeggen over Nokia, maar de toestellen hebben wel kwaliteit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als jij je iPhone laat vallen. En ik laat alles vallen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Techno het volgende:
Ik heb nog wel een 3210 een 3310 een 6210 en een 6310.
En een 3109 classic maar die is lang niet zo tof.![]()
De 3109 Classic is baas, briljant apparaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt alles leeft nog.Behalve mijn 5000nogwat dan, maar die was toch stom.
[..]
Je hebt gelijk. En het is blijkbaar sinds juli 2010.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt toch verder niets over wanneer het beschikbaar was voor dat platform?
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
Ik bel altijd met t-mobile, maar iPhones schijnen wel vaker problemen met bellen te hebben toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb deze ook nog, naast mn iPhone. Om mee te bellen.Mn iPhone heeft T-Mobile, daar kan je zelden mee bellen.
[ afbeelding ]
Wie wil nou een losse iPhone?quote:
het boek is 402 maar ik heb eigenlijk de college's (ongeveer 250 sheets) samengevat omdat er ook dingen in het boek staan die je niet hoeft te kennen en dan het boek (en vriendje en internet) gebruikt om dingen op te zoeken die me niet duidelijk warenquote:
Al die tijd gelopen?quote:
Nee, ik heb nog 3 andere fietsen. Maar dit is mn stapfiets, nu hoef ik niet meer mn goede fiets mee te nemen als ik ga stappen of hem een nacht bij het station wil laten staan.quote:
Goede fiets en vouwfiets.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn die andere twee voor soort fietsen dan?
Valt mee, ik kan hier niet zonder, omdat ik geen auto heb heb ik ook een aardig assortiment fietsen nodig. Duurste was 300 denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Tegan het volgende:
.
Wat een luxe. Fietsen zijn maar duur. Ik moet ook een goede fiets hebben.
Beetje onderhandelen, kom je een heel eind.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Tegan het volgende:
.
Wat een luxe. Fietsen zijn maar duur. Ik moet ook een goede fiets hebben.
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan hier niet zonder, omdat ik geen auto heb heb ik ook een aardig assortiment fietsen nodig. Duurste was 300 denk ik.
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede fiets en vouwfiets.En nog eentje die helemaal niet meer rijdt.
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?
Niet mijn sterkste punt geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje onderhandelen, kom je een heel eind.
Zolang ie dat ook maar niet op zo'n ding doetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.
Zal ik je komen helpen?quote:
Ik bedoel zoquote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang ie dat ook maar niet op zo'n ding doet
Nee, niet dagelijks, 1x in de maand ofzo denk ik. Als ik weer eens naar Enschede moet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n verschrikkelijk type dat dagelijks met zo'n achterlijke vouwfiets de trein in stapt hoop ik?
Zelfs met tegenwind! Het is 1 km precies.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan rollend naar zijn werk geloof ik.
Kies maar een mooie fiets uit en prik maar een datum!quote:
Nog meer fietsen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?
Een reservefiets is altijd handig heur!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb 1 fiets. Een omafiets die zo verroest is dat je niet meer ziet dat hij ooit zwart was. Maar hij fietst! Wat moet ik met twee fietsen er nog bij?
Hij moet kunnen rijden en werkend licht hebben en niet verroest zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies maar een mooie fiets uit en prik maar een datum!
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Tegan het volgende:
Hij moet kunnen rijden en werkend licht hebben en niet verroest zijn. Verder geen eisen ofzo.
Oh, dit is relaxed, http://bikefactory.nl/ .
Maar hoe weet ik nou hoeveel inch mijn fiets moet zijn.
Het aantal inch zegt iets over de diameter van de wielen. Volgens mij moet je grootste maat wel kunnen hebben.quote:
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Lolaatje het volgende:
Gedoe in Groningen? Hm, lees het nu pas. Ja, laten we overal verbanden tussen leggen inderdaad.
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is helaas nu eenmaal menseigen en de media heeft daar ook een handje van.
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja verbanden leggen is misschien wel mens eigen maar ik hoop dat de gemiddelde mens toch wel iets slimmer is dan hier een verband tussen te willen vinden
er is geen patroon!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen onbewust het verband wel leggen. Ik keek vanochtend het journaal en ik lette opeens ook goed op, toen ze het over een schietpartij hadden. Ook al weet ik rationeel dat het niets met Alphen te maken heeft.
Lang leve patroonherkenning.
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
jah duh maar bij een weldenkend persoon gaan die omlaag zodra ze verder hebben gekeken dan hun neus lang isquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Rationeel is er geen verband. Wel gaan dus bij de gemiddelde persoon de voelsprieten omhoog staan bij het woord "schietpartij"
In tegenstelling tot wat men zelf vaak beweert is de gemiddelde fokker dan ook niet al te snugger en lijken ze vaak in een soort van internet-realiteit te leven. Waar alles heel snel en gehyped gaat zonder bronnen te checken of nuances aan te brengen. De zegeningen van social media.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is geen patroon!
behalve dan dat er geschoten is maar het is van een totaal andere orde
Naja ik geloof dat ik maar beter fok en de tv uit kan zetten vandaag want ik word echt krankzinnig op deze manier
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Lolaatje het volgende:
De gemiddelde fokker is dan hopelijk ook niet representatief voor de gemiddelde mens.
Gezellige film voor de donderdagmiddag.quote:
idd! waarom doe je het jezelf ook aan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezellige film voor de donderdagmiddag.
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd! waarom doe je het jezelf ook aan?
ik heb deze als 4 uurtje zo bij het werken
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ie smelt als ik ff wat ga typen haha
nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik hoop maar dat ik geen gemiddelde fokker en/of Nederlander ben dan.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik zag ze opeens bij de AH... Had er ook nog nooit een gehad
Het is een mega chocolate chip cookie met daarop B&J ijs (vanille met stukjes chocolade) met daarop een mega chocolate chip cookie
hmm ik ben geen mega fan hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Daar ga ik volgende keer naar op zoek dan
.
stuur maar naar mij opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik ben geen mega fan hoor
Een bak B&J is lekkerder eigenlijk
Maar ook veel duurder en ik wou gewoon iets voor vandaag en zo'n bak is echt te veel voor even tussendoor haha
Hoewel dit ding ook wel eigenlijk... Maar ja weggooien is ook zo zonde
heiligschennis!!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van B&J ijs. Ik heb liever gewoon een schepje slagroomijs, of aardbeienijs, ofzo
.
Maar dit ziet er wel erg lekker uit.
ik heb net het laatste kwartje weg gegooitquote:
Oeh als dat lekker is is dat wel briljant!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij de aldi hebben ze van dat nep-B&J, vraag me af of dat ook lekker is
Schiet me ineens te binnen dat ik zaterdag ijsjes heb gekocht, was het alweer vergeten
die bakken zijn 2,50 ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh als dat lekker is is dat wel briljant!
en slecht
want de prijs is zo ongeveer de enige reden dat ik niet elke dag een bak leeg eet
hmm ik vind toch lang niet elke B&J lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die bakken zijn 2,50 ofzoze hebben wel minder smaken.
Treurigste beschrijving van cookie dough ooitquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Tegan het volgende:
De Cookie Dough zitten vieze natte stukken deeg in etc.
ja die brokken vind ik ook vieg bleghquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Tegan het volgende:
Sorry nee. Ik vind ze echt allemaal niets. De chocolade is te veel chocolade. De Cookie Dough zitten vieze natte stukken deeg in etc
.
new york fudgequote:Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik vind toch lang niet elke B&J lekker
En er zijn er helaas ook nog die ik nog nooit op heb...
Welke is jou favo?
Ik hou van Pfhish food maar die heeft de AH hier nooit dus dan ga ik altijd voor strawberry cheesecake
whaha gelukkig is mijn kat enorm dom wat dat betreftquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef Lolaatje het volgende:
Nu wil ik naar de AH.
Mijn zak yoghurtsnoepjes is zojuist leeggegeten door mijn honden toen ik naar de deur ging omdat er iemand aanbelde. Wanneer leer ik eens dat eerst weg te leggen, of nog beter, mijn honden strenger op te voeden.
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Whoehoe de 'in ordes' en voldoendes vliegen me wel om de oren nu
Krijg er elke dag wel eentje terugDus het werken levert wel op
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef Tegan het volgende:
Cookie Dough vind ik verder opzich best te eten.
Er is er nog een met kersen die ook wel ok is. Maar daar zitten dan ook weer grote brokken hele kersen in, helemaal nat en slijmerig en niet zoals verse kersen.
quote:
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaakquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind mintijs met chocoladechips zo lekker. Ooit in de VS ontdekt, maar heb het hier alleen een keer bij een ijssalon gevonden.
jaaaa daar heb ik een keer een milkshake van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog nooit op maar die wil ik nog graag proeven! Ik hou wel van kersen en kersenfabrieksmaak
En CL als je van nutjes in je ijs houd moet je deze eens proberen!!
[ afbeelding ]
caramel ijs met praline amandels en caramel slierten
Eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blegh ik hou niet van dingen met mintsmaak
behalve mintjes maar ja die horen mintsmaak te hebben
snoep niet, dan is het geen snoep meer maar tandenpasta of een mintje
hmmm die zijn ook wel heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
die heb ik nu dus liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ijs! Alleen heb ik weinig met al die fancy smaken. Fancier dan een snickers ice cream wordt het meestal niet
Omg CL en jij Grrrrr horen zooo bij elkaar!!quote:
quote:
quote:
Dat Mars-ijs is net iets minder juist doordat de pinda's ontbrekenquote:
Volgens mij heeft vriendje daar cds vanquote:
Ik wil daarheen, maar niemand kent ze geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vriendje daar cds van
hoezo?
oeh ik had vorig jaar een kookprogramma vertaald waarin ze een snickerstaart maaktenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt de bruidstaart er van maken of zo?
wel lekker koud zo in de zomer
ik vreet alles wel zo'n beetjequote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook niet perse heel veel van Marsen, maar een stuk beter dan heel veel andere chocolade.
M&M Crispy, die M&M's met pinda's vind ik niets, Malthesers
, groene Balisto
. Bros
.
De rest vind ik eigenlijk niets.
ik ken één liedjequote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil daarheen, maar niemand kent ze geloof ik.
niet echt mijn ding sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze in 2008 oid gezien in HMH![]()
![]()
. Mijn eerste concert ofzo.
ik maak deze vaak, zijn simpel en iedereen vind ze lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oeh ik had vorig jaar een kookprogramma vertaald waarin ze een snickerstaart maakten
het lijken wel gehaktballenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak deze vaak, zijn simpel en iedereen vind ze lekker
http://www.siejoe.nl/riet(...)nickers-en-pindakaas
Als je nog eens leuk kookboek zoekt ooit meot je Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw? van Nigella Lawson kopen
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
rietsuiker, kun je dat in de supermarkt kopen?![]()
![]()
rietsuiker geeft wel een aparte smaak, dus ik zou het niet zomaar vervangen door gewone suiker.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Tegan het volgende:
En met gewone suiker zal het vast ook wel prima zijn.
Ik bedoelde meer dat het recept niet verpest zou zijn als ze gewone suiker zou gebruiken. Zal anders smaken maar zeker niet vies zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rietsuiker geeft wel een aparte smaak, dus ik zou het niet zomaar vervangen door gewone suiker.
dat zegt niet, achter t huis hier staat ook een bushalte, komt alleen geen bus langsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, zit volgens mij een bushalte voor.
Bedankt voor de tip. Ik ga es kijken of ik iemand kan charteren om mee te gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
JAwel hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga es kijken of ik iemand kan charteren om mee te gaan.
Uiteraard gaan we niet meeten, maar alleen het idee al dat we in dezelfde ruimte staan.quote:
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard gaan we niet meeten, maar alleen het idee al dat we in dezelfde ruimte staan.
* now playingquote:
Je wil handje schudden enzo?quote:
Ik herken jou toch niet, dus je bent sowieso veilig.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
Mijn angst voor meeten is heel misschien kleiner dan hoe graag ik daarheen wil.
*zapt*quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
Die nerd bij de wereld draait door is zo cute!
?quote:Oh en T heb je al gehoord dat ze waarschijnlijk Friday gaan doen in glee?
Je hebt mijn geur toch van die envelopquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken jou toch niet, dus je bent sowieso veilig.
Hij is al klaar met zijn itempjequote:
Is het Alexander Klopping?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij is al klaar met zijn itempje
Ken je dat liedje niet? Is echt vreselijk
of wou je gewoon de bron?
http://nymag.com/daily/en(...)ebecca_blacks_f.html
Het nadeel van geuren is dat je daar geen geheugen voor hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
Je hebt mijn geur toch van die envelop.
Echt wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nadeel van geuren is dat je daar geen geheugen voor hebt.
Ik weet hoe het ruikt, maar ik kan het niet ruiken als de lucht niet daadwerkelijk aanwezig is. En de aroma van die envelop is inmiddels wel weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Echt wel.
Jij herinnert je niet hoe versgebakken brood ruikt momenteel?
ja diequote:
nee maar als T dan in de buurt is snuffel je haar meteen er uit!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ruikt, maar ik kan het niet ruiken als de lucht niet daadwerkelijk aanwezig is. En de aroma van die envelop is inmiddels wel weg.
Mijn zus zei ooit dat hij echt mijn ideale partner wasquote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
En dit liedje Note: het is zo bekend omdat het zo vreselijk is haha
Je overschat mijn geurvermogens. Ik ben meer visueel ingesteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar als T dan in de buurt is snuffel je haar meteen er uit!
dat is het toffe van geur geheugen
oh maar ik wou hem alquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn zus zei ooit dat hij echt mijn ideale partner was.
1987.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ik wou hem al
Hoe oud is ie? Misschien is te jong voor me, dan mag jij hem
oh nou ja... vriendje is van '88quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
1987.
Ik vind hem al te jong voor mij. En hij is een Apple fanboy.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
1987.
Hoi, ik ben al iets ouder.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
1987.
Oh?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is dan wel jouw doelgroep?
Overigens moet je wel ruimdenkend zijn, ik date een vrouw uit '75 en ik ben uit '85
Als'ie per se 26+ moet zijn, dan hoop ik toch voor je dat'ie al geboren is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh?
Kijk als hij hier om de hoek woonde was het anders. Maar in principe heb ik ze liever wat ouder. Misschien is mijn droomman nog niet geboren momenteel, maar als ik nadenk over hoe mijn perfecte man eruit ziet dan is hij zeker wel uit 26+
. En blauwe ogen
.
Ik bedoel meer, mensen bepalen een leeftijd meestal omdat ze een partner zoeken met een bepaalde levensstijl die wordt geassocieerd met een bepaalde leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh?
Kijk als hij hier om de hoek woonde was het anders. Maar in principe heb ik ze liever wat ouder. Misschien is mijn droomman nog niet geboren momenteel, maar als ik nadenk over hoe mijn perfecte man eruit ziet dan is hij zeker wel uit 26+
. En blauwe ogen
.
jezus, ben ik te oud voor jequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb heul geen problemen met vrouwen uit '88.
Hoe oud ben jij dan? En als je dat niet weet:quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dat ik jongens van mijn eigen leeftijd vaak nog echt kindjes vind die niet eens weten hoe een wasmachine werkt en waar het eten uit de koelkast toch vandaan komt enzo.
Shit, nou heb ik het verkloot bij mijn aanstaandequote:
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk atenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En als je dat niet weet:
Date eens jongens die niet nog bij hun ouders wonen![]()
Dat begint alweer lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Shit, nou heb ik het verkloot bij mijn aanstaande
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorvenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk aten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorven
*Bloemen en chocolade meeneemt voor aanstaande.quote:
dat is al stukken beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Bloemen en chocolade meeneemt voor aanstaande.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorven
Ook tomatensoep bijvoorbeeld?quote:
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen zelfgemaakte tomatensoep meer opquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ingeblikte is vies.
Op het werk eet ik soms nog wel cup a soup.
uit een pakjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen zelfgemaakte tomatensoep meer op
Ik gooi er wel eens kruiden mixxen in of koop soms voorgesnede groente als ik lui ben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. De ene keer uitgebreider dan de andere keer.
Uitje aanfruiten, paar tomaten erbij en water. Helemaal kapotkoken en/of pureren als je lui bent. Gehaktballetjes/groente/vermicelli/wat je wil ofzo erbij. Als je een gebonden soep wil bij de tomaten ook een aardappel meekoken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Water hoeft eigenlijk niet eens perse, kan je later altijd nog toevoegen, want in verse tomaten zit best veel sap. Dan krijg je van nature een hele gebonden soep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uitje aanfruiten, paar tomaten erbij en water. Helemaal kapotkoken en/of pureren als je lui bent. Gehaktballetjes/groente/vermicelli/wat je wil ofzo erbij. Als je een gebonden soep wil bij de tomaten ook een aardappel meekoken.
Ikprobeer dat af te leren en het lukt aardig. Bijna alle gerechten zijn een variatie op dezelfde saus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gooi er wel eens kruiden mixxen in of koop soms voorgesnede groente als ik lui ben.
Wat ben ik ongelooflijk blij dat ik tegenwoordig gewoon thuis de was kan doen. Heb inderdaad ook jaren de zooi meegezeuld naar mijn oudersquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk aten
Ik al wel langer nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk, want zodra ik het weet kan ik niet rustig zitten totdat alles weer helemaal werkt, en dan ga ik daar mijn lange weekend aan verprutsen.quote:
Of zelf op het knopje van de automaat gedrukt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Zelfgeroerde cup-a-soup telt zeker niet?
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Zelfgeroerde cup-a-soup telt zeker niet?
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Of zelf op het knopje van de automaat gedrukt?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook 5 of 6 avonden per week helemaal zelf zonder pakjes e.d.!
Oh, the horror! Ik word er al moe van als ik er aan denk. En dan moet je zeker OOK nog zelf werken of niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!
nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor de R&P SC koken?
Slavendrijvers zijn het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, the horror! Ik word er al moe van als ik er aan denk. En dan moet je zeker OOK nog zelf werken of niet?.
Bel de vakbond!quote:
Sterker nog, ik moet het doosje zelf halen en openmakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!
Ik zou je werkgever aanklagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik moet het doosje zelf halen en openmaken
Windowsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De driver van de videokaart negeert weer eens zijn instellingen.
Inderdaad 'quote:
Mac.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad '', Windows heeft veruit de beste driverondersteuning van alle operating systems. Ik wil niet weten hoe het erop een mac of een linux-bak aan toe gaat
.
Ik kan me voorstellen dat anti-aliasinstellingen voor 3d games geen issue zijn op de Mac neequote:
Half Life 2 draait gewoon op de Mac hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat anti-aliasinstellingen voor 3d games geen issue zijn op de Mac nee.
Er zal vast een client voor zijn maar draait die ook zonder problemen? Ik hoor echt alleen maar horrorverhalen over gamen op macsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Half Life 2 draait gewoon op de Mac hoor.![]()
Hartstikke modern!
Geen probleem hoor, zijn tegenwoordig best veel native Mac games. Starcraft 2 oa.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal vast een client voor zijn maar draait die ook zonder problemen? Ik hoor echt alleen maar horrorverhalen over gamen op macs
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appelquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zijn tegenwoordig best veel native Mac games. Starcraft 2 oa.
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .quote:3.20GHz Intel Core i3
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
1TB Serial ATA Drive
ATI Radeon HD 5670 512MB GDDR3 SDRAM
Lolwut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad '', Windows heeft veruit de beste driverondersteuning van alle operating systems. Ik wil niet weten hoe het erop een mac of een linux-bak aan toe gaat
.
We hebben het net een hele tijd over eten gehad! Er moet ook generd worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier echt zo vaak over computer zooi de laatste tijd
te weinig vrouwen hier haha
i3 voor gamingquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appel
De 21,5 inch imac:
[..]
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .
Nou ja, the Sims zal er vast goed op lopen
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingerichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
.
Nou ligt er in een mac natuurlijk alleen maar antieke grafische hardware en kan je op linux sowieso niet gamen
Sorry, waar waren we gebleven? Ohja Cup-a-soup. Nee, de doosjes hoef ik niet zelf te halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier echt zo vaak over computer zooi de laatste tijd
te weinig vrouwen hier haha
jij bent geen n00b, je weet waar het over gaat! je gebruikt dezelfde woorden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
Drivers installeren op linuxquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
Yep. Omdat het 99% marktaandeel heeft wordt er voor praktisch ieder apparaat een driver voor gemaakt en up to date gehouden.quote:
ik weet hoe een pc aan en uit moet en ga helemaal flippen als iets niet werkt zoals ik het wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent geen n00b, je weet waar het over gaat! je gebruikt dezelfde woorden!
ook ubuntu (wat ik draai) moet drivers installerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Drivers installeren op linuxZeker geen ubuntu dan want dat werkt gewoon.
Kortom, windows heeft de kutste driverondersteuning van alle besturingssystemen, maar de hardwarefabrikanten ondersteunen windows vaak het beste.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep. Omdat het 99% marktaandeel heeft wordt er voor praktisch ieder apparaat een driver voor gemaakt en up to date gehouden.
Apple omzeilt dat probleem door gewoon geen keuze in hardware te geven en Linux, tja, daar kan je vaak wachten tot je een ons weegt voordat je je drivers eens bijgewerkt krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |