dat is al stukken beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Bloemen en chocolade meeneemt voor aanstaande.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorven
Ook tomatensoep bijvoorbeeld?quote:
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen zelfgemaakte tomatensoep meer opquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Ingeblikte is vies.
Op het werk eet ik soms nog wel cup a soup.
uit een pakjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 10 jaar geen zelfgemaakte tomatensoep meer op
Ik gooi er wel eens kruiden mixxen in of koop soms voorgesnede groente als ik lui ben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. De ene keer uitgebreider dan de andere keer.
Uitje aanfruiten, paar tomaten erbij en water. Helemaal kapotkoken en/of pureren als je lui bent. Gehaktballetjes/groente/vermicelli/wat je wil ofzo erbij. Als je een gebonden soep wil bij de tomaten ook een aardappel meekoken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Water hoeft eigenlijk niet eens perse, kan je later altijd nog toevoegen, want in verse tomaten zit best veel sap. Dan krijg je van nature een hele gebonden soep.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uitje aanfruiten, paar tomaten erbij en water. Helemaal kapotkoken en/of pureren als je lui bent. Gehaktballetjes/groente/vermicelli/wat je wil ofzo erbij. Als je een gebonden soep wil bij de tomaten ook een aardappel meekoken.
Ikprobeer dat af te leren en het lukt aardig. Bijna alle gerechten zijn een variatie op dezelfde saus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gooi er wel eens kruiden mixxen in of koop soms voorgesnede groente als ik lui ben.
Wat ben ik ongelooflijk blij dat ik tegenwoordig gewoon thuis de was kan doen. Heb inderdaad ook jaren de zooi meegezeuld naar mijn oudersquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk aten
Ik al wel langer nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk, want zodra ik het weet kan ik niet rustig zitten totdat alles weer helemaal werkt, en dan ga ik daar mijn lange weekend aan verprutsen.quote:
Of zelf op het knopje van de automaat gedrukt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Zelfgeroerde cup-a-soup telt zeker niet?
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Zelfgeroerde cup-a-soup telt zeker niet?
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Of zelf op het knopje van de automaat gedrukt?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook 5 of 6 avonden per week helemaal zelf zonder pakjes e.d.!
Oh, the horror! Ik word er al moe van als ik er aan denk. En dan moet je zeker OOK nog zelf werken of niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!
nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor de R&P SC koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |