Uiteraard gaan we niet meeten, maar alleen het idee al dat we in dezelfde ruimte staan.quote:
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard gaan we niet meeten, maar alleen het idee al dat we in dezelfde ruimte staan.
* now playingquote:
Je wil handje schudden enzo?quote:
Ik herken jou toch niet, dus je bent sowieso veilig.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
Mijn angst voor meeten is heel misschien kleiner dan hoe graag ik daarheen wil.
*zapt*quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
Die nerd bij de wereld draait door is zo cute!
?quote:Oh en T heb je al gehoord dat ze waarschijnlijk Friday gaan doen in glee?
Je hebt mijn geur toch van die envelopquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken jou toch niet, dus je bent sowieso veilig.
Hij is al klaar met zijn itempjequote:
Is het Alexander Klopping?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij is al klaar met zijn itempje
Ken je dat liedje niet? Is echt vreselijk
of wou je gewoon de bron?
http://nymag.com/daily/en(...)ebecca_blacks_f.html
Het nadeel van geuren is dat je daar geen geheugen voor hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
Je hebt mijn geur toch van die envelop.
Echt wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nadeel van geuren is dat je daar geen geheugen voor hebt.
Ik weet hoe het ruikt, maar ik kan het niet ruiken als de lucht niet daadwerkelijk aanwezig is. En de aroma van die envelop is inmiddels wel weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Echt wel.
Jij herinnert je niet hoe versgebakken brood ruikt momenteel?
ja diequote:
nee maar als T dan in de buurt is snuffel je haar meteen er uit!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet hoe het ruikt, maar ik kan het niet ruiken als de lucht niet daadwerkelijk aanwezig is. En de aroma van die envelop is inmiddels wel weg.
Mijn zus zei ooit dat hij echt mijn ideale partner wasquote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
En dit liedje Note: het is zo bekend omdat het zo vreselijk is haha
Je overschat mijn geurvermogens. Ik ben meer visueel ingesteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar als T dan in de buurt is snuffel je haar meteen er uit!
dat is het toffe van geur geheugen
oh maar ik wou hem alquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn zus zei ooit dat hij echt mijn ideale partner was.
1987.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ik wou hem al
Hoe oud is ie? Misschien is te jong voor me, dan mag jij hem
oh nou ja... vriendje is van '88quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
1987.
Ik vind hem al te jong voor mij. En hij is een Apple fanboy.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
1987.
Hoi, ik ben al iets ouder.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
1987.
Oh?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is dan wel jouw doelgroep?
Overigens moet je wel ruimdenkend zijn, ik date een vrouw uit '75 en ik ben uit '85
Als'ie per se 26+ moet zijn, dan hoop ik toch voor je dat'ie al geboren is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh?
Kijk als hij hier om de hoek woonde was het anders. Maar in principe heb ik ze liever wat ouder. Misschien is mijn droomman nog niet geboren momenteel, maar als ik nadenk over hoe mijn perfecte man eruit ziet dan is hij zeker wel uit 26+
. En blauwe ogen
.
Ik bedoel meer, mensen bepalen een leeftijd meestal omdat ze een partner zoeken met een bepaalde levensstijl die wordt geassocieerd met een bepaalde leeftijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh?
Kijk als hij hier om de hoek woonde was het anders. Maar in principe heb ik ze liever wat ouder. Misschien is mijn droomman nog niet geboren momenteel, maar als ik nadenk over hoe mijn perfecte man eruit ziet dan is hij zeker wel uit 26+
. En blauwe ogen
.
jezus, ben ik te oud voor jequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb heul geen problemen met vrouwen uit '88.
Hoe oud ben jij dan? En als je dat niet weet:quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde dat ik jongens van mijn eigen leeftijd vaak nog echt kindjes vind die niet eens weten hoe een wasmachine werkt en waar het eten uit de koelkast toch vandaan komt enzo.
Shit, nou heb ik het verkloot bij mijn aanstaandequote:
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk atenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En als je dat niet weet:
Date eens jongens die niet nog bij hun ouders wonen![]()
Dat begint alweer lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Shit, nou heb ik het verkloot bij mijn aanstaande
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorvenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want ik ben nog nooit studenten tegengekomen die de was naar hun ouders brachten en alleen maar diepvriesmeuk aten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie kookt er eigenlijk wél nog serieus tegenwoordig? Dus alles from scratch maken. Dat is volgens mij echt compleet uitgestorven
*Bloemen en chocolade meeneemt voor aanstaande.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |