Slavendrijvers zijn het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, the horror! Ik word er al moe van als ik er aan denk. En dan moet je zeker OOK nog zelf werken of niet?.
Bel de vakbond!quote:
Sterker nog, ik moet het doosje zelf halen en openmakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wij moeten zelfs nog helemaal zelf het zakje open scheuren op het werk!
Ik zou je werkgever aanklagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik moet het doosje zelf halen en openmaken
Windowsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De driver van de videokaart negeert weer eens zijn instellingen.
Inderdaad 'quote:
Mac.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad '', Windows heeft veruit de beste driverondersteuning van alle operating systems. Ik wil niet weten hoe het erop een mac of een linux-bak aan toe gaat
.
Ik kan me voorstellen dat anti-aliasinstellingen voor 3d games geen issue zijn op de Mac neequote:
Half Life 2 draait gewoon op de Mac hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat anti-aliasinstellingen voor 3d games geen issue zijn op de Mac nee.
Er zal vast een client voor zijn maar draait die ook zonder problemen? Ik hoor echt alleen maar horrorverhalen over gamen op macsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Half Life 2 draait gewoon op de Mac hoor.![]()
Hartstikke modern!
Geen probleem hoor, zijn tegenwoordig best veel native Mac games. Starcraft 2 oa.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal vast een client voor zijn maar draait die ook zonder problemen? Ik hoor echt alleen maar horrorverhalen over gamen op macs
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appelquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zijn tegenwoordig best veel native Mac games. Starcraft 2 oa.
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .quote:3.20GHz Intel Core i3
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
1TB Serial ATA Drive
ATI Radeon HD 5670 512MB GDDR3 SDRAM
Lolwut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad '', Windows heeft veruit de beste driverondersteuning van alle operating systems. Ik wil niet weten hoe het erop een mac of een linux-bak aan toe gaat
.
We hebben het net een hele tijd over eten gehad! Er moet ook generd worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier echt zo vaak over computer zooi de laatste tijd
te weinig vrouwen hier haha
i3 voor gamingquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appel
De 21,5 inch imac:
[..]
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .
Nou ja, the Sims zal er vast goed op lopen
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingerichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
.
Nou ligt er in een mac natuurlijk alleen maar antieke grafische hardware en kan je op linux sowieso niet gamen
Sorry, waar waren we gebleven? Ohja Cup-a-soup. Nee, de doosjes hoef ik niet zelf te halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier echt zo vaak over computer zooi de laatste tijd
te weinig vrouwen hier haha
jij bent geen n00b, je weet waar het over gaat! je gebruikt dezelfde woorden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
Drivers installeren op linuxquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
Yep. Omdat het 99% marktaandeel heeft wordt er voor praktisch ieder apparaat een driver voor gemaakt en up to date gehouden.quote:
ik weet hoe een pc aan en uit moet en ga helemaal flippen als iets niet werkt zoals ik het wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent geen n00b, je weet waar het over gaat! je gebruikt dezelfde woorden!
ook ubuntu (wat ik draai) moet drivers installerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Drivers installeren op linuxZeker geen ubuntu dan want dat werkt gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |