FWIW.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
Android was beter geweest. Want het is wel een mooi ding qua looks.
oh al lang niet meer?quote:
Daarmee maak je het nog een klein beetje goed.quote:
oh dan loop ik weer achterquote:
Ik dacht al, want Symbian kan echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Lolaatje het volgende:
Daarmee maak je het nog een klein beetje goed.
besturingssysteem van Nokia-telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is symbian? ik volg het echt niet
oh tnxquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
besturingssysteem van Nokia-telefoon
Net zoiets als Android en iOS.
iOS!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
besturingssysteem van Nokia-telefoon
Net zoiets als Android en iOS.
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
oh alsjeblieft niet
ik kan er echt nooit wat van volgen
Zitten er mensen in de televisie?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisie.
verder ben ik best slim hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisie.
Dat heeft ook niets met slim/dom te maken, je interesse ligt er niet denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verder ben ik best slim hoor
ik heb alleen dat hele computergebeuren een beetje gemist
Dat moeten tegenwoordig wel anorexia-patiënten zijn, anders passen ze er nooit in!quote:
nee preciesquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat heeft ook niets met slim/dom te maken, je interesse ligt er niet denk ik.
Smartphonesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
iOS!
Gaat het hier Singles2 worden, met elke dag om 13:00 een Apple <--> Android discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |