Uiteraard, het is immers de schuld van iedereen behalve van dat joch zelf. Oh, en vooral van films, games en boeken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
Nu op NED 2: "Tristan was een slachtoffer van deze maatschappij!!!" gilt een mevrouw tegen een verslaggever die wat onaardige benamingen voor de jongen had.
Het zal uiteindelijk wel weer mijn schuld zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard, het is immers de schuld van iedereen behalve van dat joch zelf. Oh, en vooral van films, games en boeken.
Duh! De aardbeving en tsunami in Japan waren ook jouw schuld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk wel weer mijn schuld zijn.
Ik viel uit bedquote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh! De aardbeving en tsunami in Japan waren ook jouw schuld.
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh!
Ik lever alles ruim op tijd in omdat ik niet voor gedoe wil komen te staan voor mijn afstuderen...
Maar er zijn nog steeds docenten die dan vergeten na te kijken en een zetje nodig hebben
Zo heb ik iets op 24-2 ingeleverd en op 5-4 mijn eerste herinnering gestuurd van goh kijk je er nog na?
Dus gister weer gemailt van goh kijk je het na? want 20-5 moeten mijn cijfers zeg maar binnen zijn..
Krijg ik een boos mailtje over zaken 2 weken voor de deadline inleveren etc
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou hem gaan ruilen T... Het is geen iPhone.
ooh jij bent ook onverbeterlijk he hahaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een rare mooie iPhone, ik wil hem ook.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh jij bent ook onverbeterlijk he haha
en de heren ook trouwens
Duim? Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Techno heb jij nog wat met hoe heet ze ook al weer trouwens?
Die van singles?
FWIW.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
Android was beter geweest. Want het is wel een mooi ding qua looks.
oh al lang niet meer?quote:
Daarmee maak je het nog een klein beetje goed.quote:
oh dan loop ik weer achterquote:
Ik dacht al, want Symbian kan echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Lolaatje het volgende:
Daarmee maak je het nog een klein beetje goed.
besturingssysteem van Nokia-telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is symbian? ik volg het echt niet
oh tnxquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
besturingssysteem van Nokia-telefoon
Net zoiets als Android en iOS.
iOS!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
besturingssysteem van Nokia-telefoon
Net zoiets als Android en iOS.
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
oh alsjeblieft niet
ik kan er echt nooit wat van volgen
Zitten er mensen in de televisie?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisie.
verder ben ik best slim hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik vind je echt schattig. Ook hoe je het hebt over software in de computer en de mensen in de televisie.
Dat heeft ook niets met slim/dom te maken, je interesse ligt er niet denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verder ben ik best slim hoor
ik heb alleen dat hele computergebeuren een beetje gemist
Dat moeten tegenwoordig wel anorexia-patiënten zijn, anders passen ze er nooit in!quote:
nee preciesquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat heeft ook niets met slim/dom te maken, je interesse ligt er niet denk ik.
Smartphonesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
iOS!
Gaat het hier Singles2 worden, met elke dag om 13:00 een Apple <--> Android discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |